poniedziałek, 23 września 2024

Niewidzialna ręka ;)

 Pamiętacie Teleranek? I te niewidzialne ręki pomagające ludziom? Zawsze chciałam coś takiego zrobić ale jakoś się nie udawało. 

Aż tu nagle!

Dostałam od przyjaciółki 4 lampy solarne, miały być 2 ale przypadkowo zamówiła 4. 3 mi sie przydały a w głowie od razu zaświtał mi pewien plan.

Otóż niedaleko domu w Warszawie mam sąsiadkę, jeszcze bardziej zwariowana na punkcie światełek słonecznych niż ja. Tak tak, to jest możliwe. I postanowiłam jej ofiarować jedną. Ale tak anonimowo. I tak zrobiłam, włożyłam do torby, napisałam krótką notatkę, zawiesiłam na płocie i uciekłam.

Trochę się bałam, że ktoś ukradnie, ale nie! Lampka została pięknie wyeksponowana a ja mam ogromną radochę z tego!!

Chyba za rok kupię kolejną:))

Byliście kiedyś takom renkom?

3 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Byłam, byłam, właśnie tą z Teleranka 😀😀 potem w dorosłości już nie, jakoś nie lubię takiego anonimowego podrzucania prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam kiedyś słodycze i powiesiłam na klamce drzwi sąsiadki. Mieszkała z córka i wnukami, zięć zmarł i zostawił trójkę dzieci.
    Potem robiliśmy paczki dla dzieciaków na święta już nie anonimowo i z pomocą koleżanek z pracy:-)
    Anonimowo była frajda większa!

    OdpowiedzUsuń