sobota, 3 sierpnia 2024

Z dystansu

 Kilka burz mnie ominęło. A nawet gównoburz. Z Bralczykiem, Babiarzem, inscenizacją lichowieobrazuczynie, judoczek na IO.

Bosheeee jak to dobrze się oderwać od sytuacji, gdzie trzeba mieć koniecznie na jakiś temat zdanie, czytać kontrargumenty i je zbijać, buzować się opiniami innych!

Z dystansu to naprawdę nie mogę zrozumieć o co kaman! Ludzie nie mają swojego życia, czy co?? Przecież to wszystko pierdoły jakieś są. 

Ja tymczasem zaraz w podróż. 

Droga książka i ja. 

Tym razem na pewno nocuję po drodze. 

Jak bardzo inne emocje miałam w sobie przyjeżdżając do Polski. 

24 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedź szczęśliwie 🍀❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez niebawem w drogę, ale Ty ciągle na walizkach!
    Media muszą się zajmować bzdurami, taki poziom dziennikarstwa, że ważniejszy kolor sukni, niż wymowa sztuki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego powrotu Rybeńko 💪🏻❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Sytuacja jest taka, że nigdy nie trzeba mieć koniecznie zdania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dawno przestałam sobie zaprzątać głowę gów..burzami, szkoda zdrowia, ewentualnie przelecę wzrokiem po nagłówkach i dobrze mi z tym, spokojniej.
    Szerokości, Rybko!
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  7. Dystans to podstawa😊
    Dobrej drogi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczesliwej podrozy Rybko.
    Ja tez na weekend jade z mlodymi, urlop bo przeciez nie wypoczynek🙄🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto mieć dystans do gównoburz. Tyle, że czasem w tych gównoburzach taki hejt się wylewa na niczemu niewinne osoby, że ręce opadają.
    Szczęśliwej drogi Rybeńko. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to właśnie jest najtrudniejsze, bo chce się stanąć w obronie hejtowanych

      Usuń
  10. Bosheeee
    Jak cudownie pada deszcz
    A nawet czasem zagrzmi...

    OdpowiedzUsuń