niedziela, 4 sierpnia 2024

Droga drodze nierówna

 Jadąc do Warszawy 29 czerwca byłam w doskonałym nastroju. Wiedziałam, że czeka mnie dużo obowiązków, w tym organizacja jakiejś pomocy dla taty i jego girfriend ale nie przytłaczało mnie to. Pobiłam swój rekord, podróż bez nocowania, 12 40, no czad! Tata był pod wrażeniem. 

Wracając do lux jestem wyczerpana, zmęczona i smutna. Nie zrozpaczona. Ale łzy mi się leją, cóż poradzić. 

Musiałam zanocować i po 10 godzinach za kółkiem łatwej jazdy chwiałam się na nogach. 

Dzisiaj koło 13 już będę w domu. 

Życie toczy się dalej...

22 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby życie toczy się dalej, ale wciąż wraca fraza "już nigdy..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...
      I po głosie tym wciąż drży powietrze...

      Usuń
  3. Droga inna, bo inne okoliczności i wszystko inne...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... Życie potrafi nas zmienić w ciągu sekundy. I już nigdy nie będzie tak, jak wcześniej.
    Odpocznij po podróży. Przytulam.❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nigdy...

      Jutro chce iść popływać, on dobrze mi to zrobi...

      Usuń
  5. W ramach oddechu po podróży obrobiłam 7 dużych pęczków koperku
    Będzie na cały rok
    Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak obrabiasz? Suszysz?

      Usuń
    2. Nie
      Z łodyżek odrywam koperek
      Kroję
      Wkładam do pudełeczek i mrożę.

      Usuń
    3. Najpraktyczniej jest użyć dużo małych pudełeczek jakby co

      Usuń
    4. też tak robię
      no i dobrze, że już w domu ;)

      Usuń
  6. Ale dłuższy dzień mamy w lux!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja na sorze od 18. Jakby kto miał wolne moce, to poproszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu!!
      Ze sobom jesteś??
      Wysyłam jak najwięcej!
      Czymcie siem

      Usuń
    2. Tak, nagły skok ciśnienia...

      Usuń
    3. Bogusiu,mam nadzieję,że cię do tej pory nie trzymaja.i że pomogli.Trzymaj się ❤️

      Usuń