czwartek, 8 sierpnia 2024

Chcielibyście mieć 1000 dzieci?

 Zaczęłam oglądać taki mini serial. O dawcy spermy, któremu udało się spłodzić 1000 dzieci czy coś. 

Przystojny wygadany Holender wzbudzał zaufanie i wydawał się atrakcyjny dla kobiet pragnących dziecka. Żadna się nie spodziewała, że jej syn czy córka będą mieli tysiąc rodzeństwa. Na całym świecie w dodatku.

Polecam dokument, dużo się dowiedziałam zaskakujących rzeczy

I powoli wracam do żywych...



A kwiatki na balkonie bardzo bardzo. 

20 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandewillla piękna! Bardzo lubię ten kwiat!

    OdpowiedzUsuń
  3. To faktycznie szokujące ale dla tych 1000 dzieci. Nie oglądałam filmu ale wydaje mi się że temu Holendrowi jest wszystko jedno.
    A kwiaty na balkonie przepiękne.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dzieci o ici matek to bardzo trudne..

      Dziękuję:)

      Usuń
  4. Jeśli korzysta się z banku spermy, to chyba nie jest nic zaskakującego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie jest a powinno
      Nie ma odpowiednich regulacji to raz. Niby trzeba się zobowiązać, że tylko w tej klinice jest się dawcą ale kto to sprawdza?

      A po najważniejsze, ogromna liczba to matki korzystające ze spermy dawcy z internetu.
      Jechały pod dom pana i odbierały pudełeczko ze spermą...

      Usuń
    2. Aż tak nie wgryzałam się w temat, regulacje powinny być, a przede wszystkim dawca nie może być anonimowy dla dziecka. Dziecko nie jest rzeczą, ma prawo do swojej historii, czyli ma prawo znać dawcę swoich genów, choćby po to, aby móc przewidzieć ewentualne choroby genetyczne.

      Poza tym uważam, że przyjacielski pakt ze znajomym gejem to lepsze rozwiązanie :)

      Usuń
    3. Mnie jednak niepokoi kiedy nie ma nadzoru lekarskiego
      Ja bym musiała wiedzieć, czy to nie jest nosiciel jakichś chorób

      Też jestem za jawnością dawców ale w wieku krajach np dopiero przy pelnoletniosci można o to wystąpić

      Usuń
  5. To chyba dla zdrowia ludzkości niezbyt dobrze...
    Kwiatki śliczne!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym
    I kwiatki bardzo bardzo kwieciste

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo te kwiatki!
    Też mam znajomą, której córka poczęta została z nasienia dawcy. Na jej miejscu byłabym się, że dziewczyna kiedyś wyjdzie za mąż za brata, co może mieć niekorzystny wpływ na ich potomstwo. I taki kompletny brak ojca może być trudny emocjonalnie.
    Serdeczności!😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym się bała
      Ale chęć posiadania dziecka czasem jest większa niż wszystkie lęki tego świata

      Usuń
  8. nie na temat - rozpakowałaś się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że tak??
      To jakiś cud!
      Zwłaszcza, że za miesiąc znowu jadę🤯

      Usuń
  9. Podobno Dzingis Han mial jeszcze wiecej potomstwa.Gdzies mi sie obilo o uszy ze bardzo duzy procent Europejczykow ma jego geny oczywiscie najwiecej w krajach na ktore napadali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam
      Ale to raczej drogą naturalną musi się odbywało;))

      Usuń