piątek, 26 lipca 2024

Kochane Hanie

 Wszystkiego najlepszego nasze Anie i Hanie. 

Lubię imieninowe nastroje.

Mówienie o tym, co się lubi nie jest trudne. Ale mówienie o uczuciach dla niektórych jest jak mission impossible. Nie przypominam sobie, żeby tata powiedział mi kiedykolwiek, że mnie kocha. Tylu rzeczy trzeba się ciągle domyślać. 

Moja córka jest za to mistrzynią w komunikacji. W najtrudniejszych chwilach po prostu pytała, czego potrzebuję i o czym chce rozmawiać a o czym nie. 

I mam też w bliskim otoczeniu kogoś, kto absolutnie nie umie rozmawiać o śmierci, może dlatego, że kilka osób w jej rodzinie umarło za wcześnie? Ale trochę to dziwne w tych okolicznościach, że nawet słowem nie zapyta, jak ja się mam. 

Jestem okropnie zmęczona...

43 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia dla solenizantek 💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej rodzinie zawsze dużo się rozmawiało, szczerze i o wszystkim. Tak bardzo mi teraz tego brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego dla solenizantek! ❤️
    Pamiętaj, że to nie było pokolenie nauczone mówić o uczuciach, zwłaszcza do dzieci. Dzieci wojny to były, one też tego nie słyszały...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wysłałam życzenia czterem Aniom:-)
    Rozmowy są najlepsze dla budowania relacji, ale powiem szczerze, ze nie umiałam rozmawiać z mamą o raku, a i Ona nie podejmowała tematu, za to robiła notatki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z mamą nie umiałam rozmawiać o odchodzeniu. Ani ona.

      Usuń
  6. niewielka to pociecha bo żadna z nas Cię nie przytuli ale bezustannie myślimy o Tobie w ten niełatwy dla Ciebie czas, i wiemy, że wzięłaś na swoje barki za dużo, a przecież to miały być wakacje
    przytulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo liczę, że w niedzielę będę robiła NIC
      Dziękuję i wiem i bardzo to dla mnie ważne 💚

      Usuń
  7. Taka refleksja mnie naszła że może lepiej jak ktoś mi nie powie że mnie kocha jeśli nie jest sam do końca pewien czym jest miłość, bo się nie obciąża kłamstwem. I nie zwodzi. Jezus który był samą miłością chyba nie chodził za ludźmi ze słodkimi słówkami tylko po prostu robił to, co dla ludzi jest korzystne. Dziecko któremu rodzice w imię miłości zaspokajają wszelkie zachcianki ma od początku wypaczony obraz tego, czym ta miłość jest. Ja odczułam najwięcej miłości od ludzi, którzy tej miłości nie deklarowali, ale do zrozumienia tego trzeba dojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż na codzień jest moją opoką i wiem, że mnie kocha. Ale nie wyobrażam sobie, że tego "kocham cię" nie mówimy sobie nawzajem

      Usuń
    2. Ale to też prawda, że mamy wokół siebie ludzi, którzy nas kochają a nie mówią tego. I nie zawsze trzeba

      Usuń
    3. Smutne, że nazywasz tak pogardliwie wyznania miłości...
      Jezusowi na pewno słowa kocham cię bardzo się podobają

      Usuń
    4. Pewnie podobają jeżeli są prawdziwe. A ilu ludzi mówi że kocha Jezusa a potem się go zapiera albo działa wbrew Jego słowu? Do pewnego momentu to nam się tylko wydaje że potrafimy kochać. Są dwa przykazania miłości: kochać Boga z całego serca i bliźniego jak siebie samego. W dziesięciu przykazaniach nie ma nic o kochaniu swoich dzieci, ale jest o okazywaniu szacunku ojcu i matce, pewnie za dar życia. Miłość nigdy nie ustaje, ale na świecie jest pełno podróbek.

      Usuń
    5. Miałam kilku adoratorów którzy do mnie lgnęli, ale czułam że to nie była miłość, choć im się wydawało że tak jest.

      Usuń
    6. No cóż
      W 10 przykazaniach nie ma też o odmawianiu litanii do matki boskiej, bierzmowaniu, ani odwiedzaniu chorego przyjaciela w chorobie.
      I wyobraź sobie, że są na świecie ludzie, którzy pięknie kochają a nie wierzą w Jezusa
      I tacy co z Jezusem na ustach wbijają bliźniemu nóż w plecy

      Usuń
    7. Najważniejsze pytanie to to, czy ja kocham tego adoratora. No jeśli nie to ich uczucia są mniej istotne

      Usuń
  8. Miłość w ludziach jest na różnych etapach rozwoju…

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za życzenia ☺️☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie masz fina ot śfagra, żeby pośfientować

      Usuń
    2. Haha, co też się z nim stało, nikt nie wie 😉

      Usuń
    3. No ktoś wie na pewno!!

      Usuń
    4. dzieefczenta u mnie cała kolekcja win, bo jakoś tak fszyscy zapominajom, że nie piję to fpadajcie!
      Meluś imieninowe buziaki:*****

      Usuń
    5. Ale to nie som kfaśne fina ot śfagra!!

      Usuń
    6. Bes fymufek, od sfagra siem tesz znajdzie, i fycisnę cytrynę i będzie kfaśne

      Usuń
    7. Niech jednak od cia nie bendom kfaśne!!

      Usuń
    8. Roksanko 😘
      Rybeńko jedziemy do roksanko, może się okazać że u niej to fino jezd!

      Usuń
    9. Jedziemy!
      Pot farunkiem, że siem napijesz😁😁😁

      Usuń
    10. Z Tobom i roksankom zafsze!

      Usuń
    11. Śfiat siem kończy...

      Usuń
  10. Bywa, że ktoś nie mówi 'kocham' ale jego miłość czujemy całym sobą. Bywa, że ktoś bardzo często mówi 'kocham' ale nic za słowami nie idzie.
    Rybeńko odpocznij. Serdeczności dla Cię. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam być Anką nie wyszło, Tuśka miała być Anią nie wyszło
    Najlepszości dla solenizantek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozegnalismy dzis cialo Seniora, umeczone choroba, wreszcie odpoczywa. Jutro uroczystosc. No naplakalam sie przez ostatnie 2 lata zegnajac bliskich, ani ja ani oni nie mowilismy, a bylo jasne ze sie kochamy, tak tez mozna.
    Mam nadzieje ze odpoczniesz Rybenko, strasznie wyczerpuja takie przezycia. Boli i serce i dusza ale i cialo, jak po maratonie

    OdpowiedzUsuń