poniedziałek, 15 lipca 2024

Doszukiwanie się znaków

 Jestem bardzo mało przesądna. 

Ale w sytuacjach granicznych doszukuję się znaków. 

W czasie, kiedy mój tato odchodził działy się ze mną dziwne rzeczy, czułam duży niepokój, uciekłam z domu, musiałam coś robić. 

A wtedy, kiedy tata odszedł, o tej godzinie, telefon mi się zbuntował. Nie umiałam go przez dobre 15 minut odblokować. Nigdy mi tego wcześniej nie zrobił...

A kiedy przyjechałam do jego dziewczyny ona zamiast dzień dobry powiedziała spokojnie. Ja już wiem. On nie żyje. Był u mnie w nocy i mnie pogłaskał...

Tak, że ten...

A wczoraj jeszcze miałam nagłą awarię hydrauliczną ale trudno mi to pod coś podpiąć...

30 komentarzy:

  1. Są na świecie rzeczy, o których się filozofom nie śniło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, kochana! Moja babcia opowiadała mi takie rzeczy, że strach się bać...pisałam nawet kiedyś na blogu o tym.
    Niby nie wierzymy, ale...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Mama odeszła w 2005 roku. W lutym tego roku umarł jej brat. Kiedy pojechaliśmy na pogrzeb, czułam Jej obecność. Nie wiem, jak to wytłumaczyć, ale wiem, że była z nami. Wujek też przyszedł do domu swojej córki. Narobił hałasu, powłączal światła - dał znak, że jest.
    Twój Tata pewnie jeszcze nie raz pojawi się przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko niech mnie nie straszy!!

      Usuń
    2. Oni nie straszą.Czasem przed czymś ostrzegają, czasem podpowiadają, co zrobić. Wiem, że moi mnie strzegą.

      Usuń
    3. Moja mama mi ważne sprawy tam wyżej załatwia
      Nie wiem, jak będzie z tatą, on był bardzo techniczny, a odkąd umarł mam co chwilę kryzys
      Albo prąd
      Albo syfon
      Albo telefon
      I co o tym sądzić?

      Usuń
    4. Tata daje znaki, że jest. Ciało umarło, a Świadomość jest jeszcze wśród Was.

      Usuń
  5. Gdy mój tato odchodził tel zablokował się od godz11 do godz 11:11 w tym czasie nie mogłam z nikim się połączyć…

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy okres żałoby jest najtrudniejszy, jeśli pomaga Ci pisanie to pisz, no i ważne jest żeby "przegadać" wiele razy to co się wydarzyło i co się czuje. Jest tu parę mądrych dziewczyn które były w gotowości gdy byłam w potrzebie, to niesamowite jak to pomaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że gadamy o tym w kółko i za każdym razem gardło zaciśnięte...
      Dziękuję Klarko

      Usuń
  7. To są znaki, sygnały.Miałam, rozumiem.( również takie z zepsuciem - wszystkiego! po śmierci taty-ustało po pogrzebie, ale aż trudno było uwierzyć. Trzymaj się♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam taką serię a do pogrzebu daleko

      Usuń
    2. W lux mąż mówi, że też mają przygody

      Usuń
  8. Przez dwaa dni nie miałam dostępu do laptopa. Teraz czytam i całym sercem jestem z Tobą. Ja nie należę do tych, które płaczą, ale bardzo dobrze pamiętają, każdą rozmowę, szczegół, zachowanie. I przychodzi refleksja, że można bylo inaczej, lepiej, serdeczniej..i minęło bezpowrotnie.
    W duchy nie wierzę, wierzę w znaki i sny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta refleksja o której piszesz jest zawsze. Nawet jeśli tysiąc razy zawiodłam się na tacie to żałuję, że nie byłam dla niego lepsza ostatnio choć byłam bardzo dobra

      Usuń
    2. Na pewno byłaś najwspanialszą córką! W znaki wierzę i w sny ( jestem nazywana rodzinną czarownicą).

      Usuń
  9. mój Tata odszedł 2,5 roku temu i dalej mi go brakuje, oprócz tego, że był moim tatom, przez wiele lat z nim pracowałam, teraz moja Mama trafiła do domu opieki, ja nie mogłam się nią zająć, mój syn też już nie wyrabiał, mój brat podjął decyzję i to boli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podjęliście najlepszą decyzję, nie ma idealnych sytuacji
      A mamie jest dobrze.

      Usuń
  10. A może daje Wam znaki, żebyście zadbali o tę dziewczynę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może miał jakieś życzenie co do pogrzebu?

      Usuń
    2. Nigdy o tym nie rozmawialiśmy
      Wiem, że chciał tradycyjnie i po katolicku i to będzie miał.
      A dziewczyny nie zostawimy. To jest nasza rodzina już.

      Usuń
  11. Rybka, ja też niby przesądna nie jestem, ale znaków szukam (czasami mi pomagają).
    Pięknie piszesz o partnerce Taty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy o niej pisałam. To bardzo specyficzna osoba. Ale teraz zasługuje na wsparcie i współczucie

      Usuń