wtorek, 30 lipca 2024

A jednak duchy;)

Z niedzieli na poniedziałek miałam spać w naszym dużym domu sama. Normalnie nigdy mnie to nie przestrasza, ale to miała być pierwsza noc po pogrzebie w samotności i czułam się nieswojo. Wcześnie poszłam spać zagłuszając strach kieliszkiem wina.

I chwilę po północy budzi mnie domofon! Pomyślałam, że ktoś dla żartu nacisnął i nie zareagowałam jeżeli nie liczyć nakrycia się kołdrą i trzęsienia ze strachu 

Ale znowu dzwonek. Wyjrzałam przez okno, ktoś stoi na podjeździe, znaczy auto jakieś,  to zeszłam na galaretowatych nogach i włączam videofon, pytam o co kaman, a oni, że z firmy ochroniarskiej bo był alarm. 

Ale ja nie mam alarmu, niech Pan zadzwoni do drugiego domu. 

Ale ja mam tutaj napisany ten numer i to nazwisko

Ale to nie ja!

Pan był bardzo nieprzekonany ale do mnie już nie zadzwonił. Z dygocikiem ale jednak zasnęłam. 

Najstraszniejsi to jednak som ludzie, nie duchy.

Edit

W systemie był źle podany adres i ochrona zadzwoniła do mnie zamiast do sąsiadki


11 komentarzy:


  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, czyżby to byli fałszywi ochroniarze?sprawdzali, czy dom pusty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, byli prawdziwi tylko mieli zły adres w systemie

      Usuń
  3. Oj, dobrze że nie otworzyłaś!
    daje do myślenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym się wystraszyła. Bardzo nie lubiłam być sama w domu. Najgorsze były noce. Brrrr...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno dziś może być widoczna zorza, patrzcie w górę, wyłączcie sowy... 😉

    OdpowiedzUsuń