piątek, 5 lipca 2024

A ja dzisiaj na wesele;)

 Znajomi urządzają swój 3 ślub. Tak tak. Trzeci. Jeden był formalny w USA, drugi hinduistyczny w Indiach a teraz nie wiem jaki w Polsce. Na pewno nie kościelny. Nagle się tak porobiło w moim otoczeniu że śluby kościelne to ogromna rzadkość. Mixed feelings. 

W ogóle weekend jest hardcorowy!

Jutro impreza 

Pojutrze teatr

I cdn po niedzieli,)

Ps. Życie na dwa domy jednak utrudnia takie imprezy. Muszę zawczasu zdecydować,  którą wziąć torebeczkę buuu!

22 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się cudnie! 🍀♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też miałam wesele i teatr jedno po drugim. Dałam radę😁. Udanej zabawy. Tulip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w międzyczasie imprezę urodzinową?;)
      Dzięki:)

      Usuń
  4. Wow, ale imprezowo! torebeczkę w razie co, możesz kupić:-)
    A rocznice jak liczą?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest dobre pytanie
      Ja też mam dwie daty i bardziej obchodzę pierwszą choć formalna była druga

      Usuń
  5. Baw się dobrze! Nawet jeśli torebeczkę będziesz miała w stylu innym niż wesele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nikt nie będzie na mnie zwracał uwagi:)

      Usuń
  6. trzy śluby? jak w przedszkolu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro im się tak podoba, super (byle to było związane z pozytywnymi emocjami osób zaangażowanych). Ponieważ głowa ma jest mocno w Polsce osadzona, cieszy mnie, że coraz mniej ludzi teraz, w tym momencie dziejowym, bierze ślub kościelny. Trzeba hierarchii dać przekaz w postaci uszczuplenia dochodów, sama nie zmądrzeje :)

    Życie na dwa domy ma swoje plusy. Np. doświadczenie różnorodności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię to życie dwudomowe ale czasem przysparza problemów

      Usuń
    2. Ślub w USC tylko opłata urzędowa, tymczasem ślub w plenerze 1000 zł.

      Usuń
    3. Moja znajoma będzie miała ślub kościelny w plenerze!
      I to nie jest kościelny plener

      Usuń
  8. Super!Lepiej się cieszyć niż smucić,że tak odkrywczo powiem🙃 Pozytywne emocje,przyjemność rozmowy,wzruszenia ..to zdecydowanie jasna strona życia.Zatem bawcie się wspaniale!🍾🍷

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebeczki małe, zawsze można wziąć ze sobą kilka do wyboru, do koloru. Rybeńsko baw się dobrze. Dorota

    OdpowiedzUsuń