sobota, 8 czerwca 2024

Trudne sprawy

 Śmierć Barbary Sienkiewicz, 69 letniej mamy 10 letnich bliźniaków mnie znowu zadumała. Jak znam życie, pisałam też o tym na blogu 10 lat temu. Dyskusja o tym, czy człowiek powinien mieć prawo o decydowaniu o posiadaniu dzieci bez względu na wiek, wydaje się być nierozstrzygalna. Zwłaszcza, że dzieci już są a życie to jest życie i żadne dziecko i żaden człowiek nie powinien żałować, że się urodził. Sama jestem dość późną mamą i kiedyś mi najmłodszy powiedział, że trochę my smutno że będzie miał rodziców krócej niż jego rodzeństwo. A kiedy rodziłam byłam 20 lat młodsza od pani Barbary. 

Niech spoczywa w spokoju i niech dobrzy ludzie pokochają jej dzieci. 



Jestem bardzo zmęczona po tych wszystkich emocjach. Wczoraj w ciągu dnia przespałam 1,5 godziny... Dzisiaj też pracowity dzień. I chyba będzie miło. Po 33 latach ciągle nam się chce;)



33 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejnych dłuuuugich lat w szczęściu i miłości! 💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu kolejnych wspolnych, szczęśliwych lat!🍾🍀🌹

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:-) Dziś takie rekordy to przykład nie do powielenia dla niektórych:-)
    Nam niebawem 40 lat stuknie, też w czerwcu.
    Gdybym wcześniej urodziła syna, byłabym młodszą babcią, bo i synowa późno.
    Mama bliźniaków penie liczyła na dłuższe życie, ja nie dziwiłam się decyzji w ogóle, dziwiłam się, że znalazła siły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiję się kawy i rozkminie o co kaman z późną synową;)
      To w tym roku ta 40?
      Gratuluję!

      Usuń
    2. Późno urodziła chyba

      Usuń
    3. Ale jak późno urodziła to babcia by nie była młodsza?

      Usuń
    4. Gdyby synowa urodziła wcześniej, byłabym młodszą babcią, ale cóż, muszę dbać o kondycję!
      jotka

      Usuń
  5. Rybko, oby Wam było razem dobrze jak najdłużej, obyście byli zdrowi i szczęśliwi, i cieszyli się radością dzieci i wnukami:) żeby Wam się chciało, jak piszesz, co by to nie miało znaczyc🙂
    Udanego, pięknego weekendu.
    Bukiet piękny!
    A co do mamy bliźniąt, przykro się to skończyło, żal, ale uczucia mam mieszana (rozumiem, ale...życie jest takie skomplikowane).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję💚

      Tak, życie nie jest czarno białe

      Usuń
  6. A mnie żal tych dzieci, tym bardziej że taty też nie ma. A dla was gratulacje i dużo miłości nadal! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żal dzieci. Ale wierzę, że wszystko się dobrze ułoży

      Usuń
  7. I pozdrowienia dla Roksany, której nowy wpis czytałam, ale nie publikuje się u Niej mój komentarz.
    Rozdano, oby wszystko układało się dobrze dla Ciebie i Twego zdrowia i po Twojej myśli. No i oglądamy mecze, wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️😘
      Oglądamy, choć nacrazie za bardzo nie widzę na oczy😉

      Usuń
  8. Pięknego dzisiejszego wspólnego rocznicowego czasu i kolejnych ❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany mamy skromne a i też nie wiem, czy się udadzą bo mam bizi dej i jestem ciągle zmęczona🫣

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Roxi! Ja też nie mogę u Ciebie komentowac,ale mysle. trzymam kciuki , moce posylami jestem zawsze♥️

      Usuń
  9. gratulacje, a może któregoś dnia opiszesz jak to było na weselu?
    u nas w zeszłym roku 40 była, całe dorosłe życie z jednym facetem, kurde :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ale u mnie było bardzo nudno.

      To już kazirodztwo, c'nie??

      Usuń
    2. U mnie w tym roku było 35. Mąż zabrał mnie na weekend do Karpacza jak wtedy. Też tak czasem myślę, że z jednym facetem tyle lat...

      Usuń
    3. Niektórzy wtedy się orientują, że coś nie halo

      Usuń
    4. no właśnie nie bo mamy świadomość wzajemnego wpływu na siebie, a jesteśmy zaprzyjaźnieni więc pilnujemy aby drugiemu żyło się dobrze a idealny nikt nie jest

      Usuń
  10. Rybeńko niech Wam się chce jeszcze bardzo długo i niech będzie miło. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Rybenko najlepszego na kolejne lata❤
    U nas w tym roku malzenstwo osiaga pelnoletnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego 🤵👰

    OdpowiedzUsuń