piątek, 7 czerwca 2024

Gupie mikrofale

 Kuchenka mikrofalowa się przydaje nam do dwóch rzeczy. Rozmrażania pieczywa i podgrzewania naczyń. Tak jakoś od zawsze lubimy ciepłe talerze do dań obiadowych. Czasem też kubki do kawy się grzeją. 

Mikrofala, którą zanabyliśmy drogą kupna parę lat temu, bynajmniej nie firmy krzak, okazała się wrogiem nr jeden. Nikt nie potrafi bez studiowania godzinę czasu instrukcji ogarnąć podstawowych funkcji np mocy. O ustawianiu zegara nie wspominając. 

Postanowiliśmy zrobić sobie dobrze, kupić nową. Bynajmniej nie firmy krzak. Ani tej samej! I przyszła, tuż przed wyjazdem męża do Polski. Postanowiłam ją przetestować i.... No nie było fajnie. Nie można było ot tak sobie jej włączyć. Była jakaś dziwna sekwencja ruchów związanych z otwieraniem i zamykaniem drzwi, dopiero po tym tańcu coś się ruszało. Już wtedy poszła mi piana uszami. Ale to nie koniec! Okazało się, że mimo, że kupiona z grilem, co było zaznaczone też na pudełku a nawet symbol na mikrofali potwierdzał, że to ten rodzaj, to im bardziej patrzyłam do środka tym bardziej to nie była mikrofala z grilem.

Jprdl.

I teraz trzeba odsyłać, reklamować itepe


14 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jak ja nie lubię takich sytuacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubimy ciepłe talerze :-) jak ogrzewasz w mikrofali? Każdy osobno? Głębokie można wypełnić wodą a płaskie?
    ???
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy niczym nie wypełniam
      Kilka na raz wkładam na minutę na jakąś chyba średnią moc

      Usuń
  4. Pierwsza nasz mikrofala była O.K. i służyła długo, kolejna już była w naprawie, może już nie robią dobrych?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w Polsce taka co ma 27 lat i jest fantastyczna!

      Usuń
  5. Ja głównie podgrzewam coś na szybko w mikrofali, więc wybrałam prosty model. W poprzedniej był grill i ani razu go nie użyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym używała czasem
      Tylko muszę wiedzieć jak 😁

      Usuń
  6. To kłopot, takie odsyłanie, reklamacje itd. Raz zamontowali mi kocioł co gazowy, który wybuchał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryste!
      Ja to chyba pamiętam z bloga, czyż nie?

      Usuń
    2. Tak! Nawet śpiewałam sobie wtedy "zatańczysz ze mną jeszcze raz ostatni raz zanim wybuchnie gaz"!

      Usuń
    3. Kocham Twoje poczucie humoru i podejście do trudnych spraw 😁

      Usuń
  7. Kupiliśmy mikrofalówkę firmy krzak i służy nam kilka razy w tygodniu do pogrzewania obiadu. Taki mus odkąd pracuję w dziwnych godzinach. Jest tak prosta w obsłudze, że nawet ja potrafię ją uruchomić.
    Talerze ogrzewam gorącą wodą.
    Powodzenia z wymianą!

    OdpowiedzUsuń