środa, 1 maja 2024

Unikalne zdjęcie

 20 lat minęło i to jak jeden dzień i to nie jest śmieszne!

Referendum w sprawie wejścia Polski do Unii było 6 lat po tym, jak przyjechaliśmy do Luksemburga. Ależ byłam szczęśliwa i naiwna bo byłam pewna, że każdy Polak o tym marzy. 

Rok później 1go maja staliśmy się pełnoprawnym członkiem wspólnoty europejskiej. 

Tego dnia rano pojechaliśmy z całą rodziną plus dziadek ( najmłodszy miał się urodzić za miesiąc) sprawdzać, czy na pewno powiesili polskie flagi przed instytucjami EU. Powiesili. A ja mam unikatowe zdjęcia z tego dnia:))


Dobrej majówki wszystkim!

22 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna pamiątka!
    Tak dużo się zmieniło przez te 20 lat! Polska wypiękniała! Nie wolno tego zmarnować! Pamiętajmy o tym w czerwcu. Idźmy tłumnie na wybory!

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja byłam szczęśliwa i Pamiętam ten dzień. Cała rzesza polaczków jednak nie łączy kropek i ma amnezję. nie pamięta jak wyglądała matczyzna i nie rozumie, polityki i uwarunkowań historycznych. rozumie jedynie bełkot pisdzielczy i się zawiesiła na zdartej płycie...oraz uprawia warcholstwo. ech.

    OdpowiedzUsuń
  4. to chyba Ci ukradnę temat bo sobie przypomniałam ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielu marzyło, wielu nie wiedziało z czym się to je, a teraz? Pewnie sondaże zaskoczyłyby bardzo...
    Pięknej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. no więc jestem w spamie?!

    OdpowiedzUsuń
  7. normalna Unia dla mnie będzie wtedy, gdy:
    a/ wprowadzą w Polsce Prawa Człowieka, centralnie kobiet, wiemy, o co chodzi...
    b/ nie będę musiał kombinować, jak przywieźć hasz do kraju i na luzie uprawiać Ziele na podwórku...
    c/ jeszcze coś, ale to już takie tam...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unia normalnych państw zarządzających normalnymi krajami w których ludzie już drzew poschodzili...

      Usuń
  8. Swientujonca lenistfo1 maja 2024 09:37

    Gdzie byśmy byli, gdyby nie członkostwo?
    Kampania powinna być (również przez media) mocno przypominająca ile zawdzięczamy, że jesteśmy we wspólnocie europejskiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. pamiętam ten dzień, ręce opadają, że wielu już zapomniało jak było.

    OdpowiedzUsuń
  10. No UK sobie teraz przypomina jak to jest poza EU, takie kolejki na lotniskach, problemy importeròw i exporteròw, pozbawienie możliwości erazmusa, migracja legalna i nielegalna jest rekordowa, a teraz mòwi się o wystąpieniu z Trybunału Praw Człowieka, pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń