niedziela, 5 maja 2024

Dokąd ja lecę...

 Mam i ja majówkę.

Za morzem. 

A co!

Mam nadzieję na dużo dobrych emocji, bo będziemy podróżować po Irlandiach z synami, synową i dziewczynkami. Jak znam życie, to one skradną show i nie będę mogła się skupić na zwiedzaniu, taka sytuacja. 

A jeszcze winna wam jestem cd historii z dziewczyną z przystanku.

Odezwała się do mnie i spotkałyśmy się na kawę. Wyglądała dobrze, kwietnia niż ostatnio, trochę tylko za często podkreślała jak kocha rodzinę i jak bardzo wszyscy ją wspierają. 

No nie wiem...

23 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie, zawsze wnuk kradnie show, cieszmy się tym, dzieci tak szybko rosną :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Irlandia To moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim, którzy dziś świętują
    Pięknych Świąt Wielkanocnych! 🌿🐑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo minie zdziwiło, że tak dużo później niż u katolików
      Wesołych świąt!

      Usuń
    2. To jest 5 tyg różnicy najdłużej z możliwej, cyklicznie. Bywa że są razem.
      Dziękuję❣️

      Ps Rybko cudownego zwiedzania i mnóstwo przytulacie z Dziewczynkami!

      Usuń
    3. Że bywają razem to wiem, ale ze aż 5 tygodni różnicy to nie wiedziałam

      Dziękuję😘

      Usuń
    4. Że bywają razem to wiem, ale ze aż 5 tygodni różnicy to nie wiedziałam

      Dziękuję😘

      Usuń
    5. Wielkanoc w cerkwi prawosławnej i w kościele greko-katolickim musi być zawsze po święcie Pesach. W tym roku święto Pesach przypadło w dniach 23-24 kwietnia, Stąd taka późna Wielkanoc.

      Usuń
    6. zdrowych, spokojnych świąt ;D

      Usuń
    7. Pascha prawosławna to Wielkanoc!

      Usuń
    8. Aaa w okularach dopiero doczytałam, bo mi coś nie grało 😅 że nie pascha 🙈

      Usuń
    9. Dzięki, teraz wiem już więcej!

      Usuń
  5. Cudownych momentów. Też uwielbiam takie rodzinne wyprawy. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej wyprawy,Rybko!Z dziećmi się na nowo odkrywa świat 😊też bardzo lubię,rozmawiamy na różne tematy,niekoniecznie związane z tym,co akurat widzimy.Moi byli teraz w Berlinie, zwiedzali miasto na hulajnogach.Beze mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie inaczej się zawiązują relacje niż na obiadku u mamusi.

      Usuń
  7. Rybeńko, dobrego czasu ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaruj sobą Irlandię najpiękniej jak potrafisz Rybeńko.
    Carpe 💐

    OdpowiedzUsuń