piątek, 3 maja 2024

Balkonowe podglądanie

Pani, która suszyła rzeczy w śniegu, słocie i burzy jak tylko nastała lepsza aura już nie wywiesza rzeczy za oknem. 

A z innej strony mam inną obserwację. 

Rok temu na wiosnę zauważyłam, że na dachu domu obok ktoś wystawił torbę z zakupionymi roślinami. Na początku nie wydawało mi się to dziwne, wystawił, znajdzie czas to posadzi.

Tymczasem mijały miesiące i nic się nie działo! Torba niszczała a rośliny się zapadły. Zimą pod śniegiem, a wiatr nie zdmuchnął bo jednak musi było ciężkie. 

Do torby przytuliła się dziwna piłka, cóż.

Aż tu nagle! Wychodzę ci ja na balkon i co ja paczę!


Rośliny ożyły!

I co robić? I jaka historia się za tym kryje??

Klarka! Wymyśl coś!!!

31 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaniemówiłam! 👀 Cuda na kiju 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś widziała moja minę jak zobaczyłam te kwiatki teraz!

      Usuń
  3. Życia nic nie zmoże! Przybora
    Pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł piłki sugeruje różne możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo - w torbę zapakowana była część zamordowanego człowieka który przed śmiercią zjadł jakieś owoce z pestkami, wiadomo że niektóre pestki przetrwają wiele lat a jak trafią na podatne warunki to rosną, tak było i tym razem
      trzeba zgłosić policji!

      Usuń
    2. Wiedziałam, że będzie z tego kryminał😁😁😁

      Usuń
    3. Klarko ! :)))))
      Ella-5

      Usuń
  6. Torba jak szklarnia, a życie zawsze się obroni!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trochę żal, że w takich warunkach.

      I czy można było zapomnieć o tych kwiatkach?

      Usuń
  7. to w sumie niehumanitarne jest, tak postępować z roślinami.
    a piłka brzydko mówi

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba nie piłka, tylko globus, nasz piękny i kochany świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem! Co do sekundy! :-D

      Usuń
    2. ojesooo to jeszcze gorzej, że globus. to normalnie symbolika przerażająca , tak jak napisała Agniecha. ZAGŁADA.

      Usuń
  9. Rybko! To jest globus a nie piłka. W związku z tym całość robi się coraz bardziej złowrogo symboliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musisz uratować te rośliny, bo inaczej Ziemia źle skończy. Do dzieła, Rybeńko!

      Usuń
  10. To był eksperyment, Jeśli kfiatki przeżyjom to nasza planeta rufniesz 😜

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tesz opstafiam sze to globus. Ktoś zapomniał o kfiatkach ale globus na dostafkę ciężko wytłumaczyć 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopiero rozumiem, czemu ona nie odbiega, ta piłka. Bo to nie jest piłka

      Usuń
  12. Możesz zakosić, znaczy się uratować, tę reklamówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by była praca dla Batmana albo Spider-Mana...

      Usuń
  13. Dzieje się tam u was!! 😂

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie wierzę
    Oglądam film Walentynki 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń