piątek, 19 kwietnia 2024

Trzy dni i trzy noce

 Wyglądam jakbym płakała wiele godzin. Co śmieszniejsze w ogóle tego nie zauważyłam. Poszłam wieczorem do łazienki i zobaczyłam zapłakaną kobietę z czerwonymi oczami i wyglądała zupełnie jak ja! W nocy coś mi wyciekało z ócz to pomyślałam, że poza domowymi okładami przyda mi się dochtor to idę zaraz. 

No i jest piątunio. Szykuje mi się ciekawy weekend. 

A i kupiłam sobie książkę kucharską z tajskimi przepisami i póki co dajemy radę. Ja gotować, mąż jeść;)


19 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Może alergia! Cokolwiek to jest, niech lekarz zaradzi! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być alergia. Ja w tym roku wyjątkowo kocham a na pewno nie jestem przeziębiona. Też myślę,że być może to alergia. Bo w określonych momentach się tak dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kicham 😀
      Kochać też kocham ale stale bez zmian,żadnych wyjątków 😁

      Usuń
    2. Ale zdanie
      Ja w tym roku wyjątkowo kocham jest po prostu śliczne!

      Usuń
  4. A może zmieniłaś krem? ja tak miałam po nowym kremie pod oczy...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. opisywanie dolegliwości na blogu jest ryzykowne, podziwiam Twoją cierpliwość, zawsze się może trafić ciocia dobra rada i wtedy nawet prywatny mail jest zapchany

    oby dolegliwości szybko i bezpowrotnie przeminęły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego mój prywatny mejl jest bardzo prywatny
      I nie piszę o wszystkim np o tym, że wczoraj dentystka nie mogła mi znieczulić zęba i nie dali się go leczyć🫣

      Czekamy Klarko na Twój całkowity powrót do zdrowia💚

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. zęby to zuuuo, niemowlę cierpi bo ząbkuje, przedszkolak cierpi bo wymienia zęby, nastolatek musi wyrywać ósemki, a na starość i tak glamanie!

      Usuń
    4. zęby to czyste zło nawet jeśli brudne!

      Usuń
  6. No i jednak wirusowe zapalenie spojówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to się pozbądź jak najszybciej.

      Usuń
    2. O, to przykre i uciążliwe...
      Ella-5

      Usuń
    3. Już jest lepiej niż wczoraj
      Jutro mam wyjście i muszę się pomalować to niech znika😁

      Usuń
  7. Pomyslalam, ze wieczorem kroilas cebule... mnie sie przed chwila tak oczy zalzawily, wiec cholere (cebula) zmiksowalam a nie kroilam na drobne.
    Wirusy sa wyraznie trudniejsze i juz w samej rzeczy zmiksowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, zauważyłabym, zresztą przy cebuli.pieką oczy a mnie nie pieką.

      Usuń