wtorek, 2 kwietnia 2024

Owieczki i barany.

 Polski kościół pod stolicą. Koleżanka przyszła z koszyczkiem po godzinie 15. Zobaczyła księdza, poprosiła o "poświęcenie "

Ksiądz oburzony powiedział, że do 15 święcił. Koleżanka długo się nie zastanawiała, poszła do przedsionka i sama sobie poświęciła dary, co bardzo zaskoczyło księdza, mina ponoć bezcenna.

Ksiądz nie zadał sobie trudu żeby zapytać, dlaczego pani tak późno przyszła. 

A pani przejechała 1300km żeby spędzić święta z niewidomą teściową. I kiedy się wyrobiła z robotami domowymi poszła do kościoła, bo rok temu święcono do 16.

Klerykalizm w polskim kościele ma się świetnie, a baranów, którym to nie przeszkadza, nie brakuje. Wiem, że mnie też wielu niewierzących za takiego uważa, ja myślę, że na pewno długo byłam potulną owieczką ale to się już skończyło. I przyznam, że trudniej być wierzącym człowiekiem kiedy się już nie jest głupim baranem.

A tymczasem za moim oknem wczoraj 



45 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. po piętnastej Bóg odpoczywa. dlatego grzeszyć należy również po piętnastej. wtedy kara jest mniej bolesna. był taki czas, kiedy alkohol szkodził mniej, jak się go piło po 13.00

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ta tęcza to zapowiedź zmian i w kościele, ale na razie ich nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna. I nic nie wlazło w kadr, by zakłócić obraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako dziecię wyobrażałam sobie to poświęcenie tak.........
    Wyjdę z koszyczekiem na dwór.....pada deszcz.....leci z nieba to już poświęcone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to tak właśnie jest
      Bo koszyczek nie jest święcony tylko błogosławiony
      Każdy może to zrobić

      Usuń
  6. Bardzo, bardzo proszę o kciuki dla mojego wnusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze by sobie ,,biedny" ksiądz rękawy pourywał gdyby machnął raz kropidłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy coś do niego dotarło jak zobaczył co kobieta zrobiła. Czy to utarło mu nosa

      Usuń
    2. Nie sądzę, bo baran pozostanie baranem!!!

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc jestem tego samego zdania

      Usuń
  8. Pięknie napisałaś, mam niestety podobne odczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie rusza, kiedy takie barany wychodzą na ulicę z modlitwą za biskupa, który całe biskupowanie spędził na chronieniu gwałcicieli dzieci. Że tak bardzo nie dopuszczają do siebie wiedzy...I w ten sposób dokrzywdzają osoby zranione. Barany...

      Usuń
    2. Barany w obronie baranów. I to jest najgorsze:(((

      Usuń
    3. Najgorszy jest cynizm nadbaranów

      Usuń
  9. piękna tęcza z nadzieją...

    OdpowiedzUsuń
  10. życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze napisalyscie, ze to nasze zycie jak tęcza.
      Rybko, takiego księdza, który nie ma czasu dla owieczek, pogonilabym, bo to baran jest!!!

      Usuń
  11. W internetach piszom że piefszy ftorek po Wielkanocy to Międzynarodowy Dzień Dojadania Sałatki Jarzynowej 🤭🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymiatajonca lodufkę2 kwietnia 2024 14:13

      A ja mam co dojadać, bo jedna Tuśkowa, druga od LP😅
      I serniczki tesz mam dwa, jeden pyszniejszy od drugiego

      Usuń
    2. Mój komentarz do Meli miał być powyzej, a tu jeszcze następna kusicielka!!! zacheca do
      wymiatania lodowki:)

      Usuń
    3. Nie miałam sałatki jarzynowej
      Fsty🤭

      Usuń
    4. Bes jarzynowej nie ma śfiont!

      Usuń
    5. No to muszę zrobić drugie święta 😂

      Usuń
  12. Mela, skasuj tenkomentarz, grzeszysz, kobieto!!! Ja tak bym jadla, bo mam troszke w lodówce (żeby ten dzien, o którym piszesz, uczcic), ale już nie mam gdzie pchac:( jakoś wyjątkowo apetyt mnie w te święta nie opyszczal! No nie mogę wiecej! Czy ktoś tez tak dziś ma???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam! A od dzisiaj miałam się starać żeby tak nie było 🙈

      Usuń