niedziela, 14 kwietnia 2024

Oj kusiło, kusiło

 Taka łatwa podróż, trzymająca w napięciu książka, że jakbym musiała to bym dojechała do domu. Ale hotel był już zapłacony to co się miałam wygłupiać. 

Jechałam przez Jędrzychowice ( hue hue raz koleżanka Luksemburczka bardzo chciała wiedzieć, jak to przejście się nazywa, szybko pożałowała). Często tak jeżdżę. I oto na granicy poważna kontrola, każdy samochód był obserwowany, przygotowane wieloautowe namioty do sprawdzania. Nigdy tego jeszcze nie widziałam

Po niemieckiej stronie natürlich.



12 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocny atak na Izrael, sytuacja się mocno zmienia ☹️

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku stycznia jechałam przez Jędrzychowice i też już była ta kontrola. Przez to korek był.
    Dobrej drogi i cudnej niedzieli. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście był bardzo mały ruch i bez korka

      Usuń
  4. a czego tam oni szukają? te Niemce
    oraz patrze na bliski wschod kurcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwie do celu!
    Jaka książka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi dobrze w domku!
    I się nie możemy z mężem nagadać:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A to już od ładnych paru miesięcy tak jest, szukają tych nielegalnych imigrantów co to pisowi ministrowie sobie zarabiali na wizach po cichu, krzycząc głośno o niebezpiecznych uchodźcach. Od tamtych czasów te samochody, te namioty, te reflektory , ci policjanci i czasem te psy tam są. My się już przyzwyczailiśmy, czasem jeździmy przez miasto Goerlitz, bywa szybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w Świecku tego nie ma
      Nie widziałam w każdym razie

      Usuń