środa, 24 kwietnia 2024

Kąplikacje Ziobry

 Może powinnam uruchomić znajomości brukselskie , zlokalizować Ziobro. Tylko co mi to da,  brzydzę się gościa i na dodatek wcale mi go nie żal, nie będę odwiedzać bo zabijać też nie lubię. Podobno coś tam mu się kąplikuje, i dobrze. Zła kobieta jestę. 

Inaczej układają mi się emocje kiedy myślę o królu Karolu albo,  Kate, żonie przyszłego króla. Żal mi Karola bo sobie chłopak jeszcze mało pokrólował. I bardzo bym chciała, żeby Kate mogła wychowac swoje dzieci i tańczyć na ich ślubach.

A moce i tak posyłam "naszym" choruszkom. Roxi i Klarce. I Irminka chyba potrzebuje. I coś mi się zdaje, że i Gaga też. A dla mnie odrobinka też się przyda dzisiaj🫣


35 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. MOCE dla wszystkich potrzebujących! 🍀❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja moce posylam( wszystkim🙂)A o zerze myslę tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moce i siły i wytrwałości. Niech dobro w zdrowiu się dzieje.
    Carpe

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, dobre moce lepiej zostawić dla dobrych ludzi, karma wraca, panie ziobro...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do mocy.💚
    Nie zapominajmy o Kalinie💚🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja dołączam bardzo i Roxy i Klarka i Ty i Gaga i Irmina przesyłam ale bardzo tez myślę o Kalinie.

      Usuń
  7. nieustannie jestem wdzięczna za pamięć i moce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha, Rybenko: czyli synowie Ziobry nie zasluguja, zeby miec ojca w drodze do doroslosci.... dzieci przyszlego krola, tak
    Zaiste- bardzo chrzescijanskie (nie mowie moherowe!) nastawienie
    Tereska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zła kobieta jestem
      Dzieci zawsze żal
      Jego mi nie żal

      Usuń
    2. Ziobro ma krew na rękach. To Zły człowiek. Może lepiej, żeby ktoś inny te dzieci wychowywał

      Usuń
    3. A mnie Ciebie żal

      Usuń
  9. Pięknie dziękuję za obecność, moce i zawsze dobre słowo❤️😘
    Sama również wysyłam ciepłe myśli dla wszystkich potrzebujących💕💞💗💓
    Ciepłych myśli dla zera nie mam. Acz… nie traktując choroby jako kary bądź złej karmy, więc nawet wobec niego trudno jest mi tak myśleć. Tym trudniej gdy wiem, co to jest chorowanie na złośliwego skorupiaka… Niech zdrowieje i stanie przed sądem za zniszczenie wielu ludziom życia. Zero współczucia, bo przecież sam ma krew na rękach i jakoś nie przejmował się, że bliscy tych, którym łamał życie również cierpią…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bije Ci brawa, Roksano! Tak trzymaj, dzielna kobieto! ❤️

      Usuń
    2. Jak zawsze wzruszona24 kwietnia 2024 12:50

      ❤️❤️❤️

      Usuń
    3. Też nie wierzę w karmę, za dużo dobrych ludzi odeszło
      I moje siły do współczucia są zarezerwowane dla tych, którzy są mi bliscy.

      Usuń
  10. Wspieram Was, dziewczyny dobrymi myślami ❤️
    Jestem przekonana,że pomagają 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie pomogły, wiedziałam że ktoś tam czeka na wieści i zawsze kiedy mam kryzys trzyma mnie to w jakiś sposób, poza tym mam świadomość, że mogę napisać albo zadzwonić do wielu osób których nawet osobiście nie znam i odbiorą

      Usuń
    2. Kiedy jeszcze się leczyłam to fajnie było wiedzieć, że ktoś czeka, aż wrócę z wlewow herci. Czułam się otulona dobrymi myślami.

      Usuń
  11. Jestem na posterunku!
    Moce!
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej
    Ale mnie troll napat
    I to pci menskiej
    Albo nie
    Już nie pierwszy raz coś o transwestycie gada, to musi mieć problem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia dla wszystkich 🙌 moce dla potrzebujących 🙌🙌🙌

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda tylko, że Ziobro nie leczy się tak samo jak wszyscy inni w PL. Powinien tak jak na wielu chorych czekać miesiącami w kolejce na wizytę i niepewność czy dostanie leczenie czy nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielcy tego świata...
      A leczy się w Belgii i wiem bardzo dobrze, jakie to są komfortowe warunki.

      Usuń
  15. Choroba Ziobry uzdrawia polską politykę. To człowiek pokroju Berii, bez skrupułów i z ambicjami wielokrotnie przekraczającymi kompetencje. Dlatego, gdyby moje współczucie miało moc uzdrawiania, współczułabym Karolkowi.

    OdpowiedzUsuń