niedziela, 28 kwietnia 2024

Hitler speaks in foreign language

 Czasem myślę, że jak już sztuczna inteligencja już wszystko opanuje, to świat się zrobi smutny. Jak już słowniki nie będą z życzeń świąt w rodzinnym gronie robiły świąt w rodzinnym grobie powieje nudą.

Ale póki co to można się uśmiać a czasem zadziwić. 

Oglądaliśmy dokument o Oppenheimerze, i jak to często bywa były podpisy dla niesłyszących. I podpis pod sceną z wrzeszczącym Hitlerem mówiący, że oto Hitler przemawia w obcym języku mocno nas zastanowił i rozbawił. Tak bardzo był bezsensowny że aż piękny. 

Buty dokupiłam.  

Nie wiem tylko, czy pasują do transwestyty że sztucznymi brwiami i zębami




28 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasują! Śliczne są! Tym bardziej ciekawam sukienki. No i torebki. Choć trochę się domyślam! 😀 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki śliczne, ale sukienki nadal nie widzieliśmy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Złote i będą używane do wszystkich sylwestrowych szaleństw!

      Usuń
  5. Sukienka,
    torebka,
    MODELKA!
    Na to czekamy. Dawaj a prędko! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz się obrażę. :-DDD

      Usuń
    2. Ale sukienka taka właśnie jest!!

      Nie mogę tak wyprztykać w jeden dzień z tematów na tydzień 😁😁😁

      Usuń
    3. No doobra, wybaczam Ci z trudem.
      A w kwestii Hitlera, to oby jego język na zawsze pozostał obcy wszystkim ludziom.

      Usuń
    4. Zastanawiam się kiedy go słyszę, w jakim stanie emocjonalnym byli Niemcy wtedy, że tak wielu tej język był bliski...

      Usuń
  6. Pantofelki księżniczki, zupełnie nie moja bajka.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niewiele mam wspólnego z księżniczką ale lubię poudawać;)

      Usuń
    2. Pantofelki😂
      Ślub to w pewnym sensie bajka 😇
      Na zakupy Rybka do marketu się w nich nie wybiera 😅

      Mnie obcasik się podoba- z tych moich ulubionych, nie za niski nie za wysoki. Zgrabne, ładne…

      Usuń
    3. Ja wolę te wysokie szpilki. Ale ten czas już za mną niestety

      Usuń
  7. Tylko nie zgub jednego pantofelka ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tu nie chcę wchodzić w polemikę.
    O gustach wszak się nie dyskutuje.
    Rybenko niech Cię pantofelki unoszą nad parkietem.
    Udawaj do wypuku.
    Życzliwa Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie wzięłam tego za polemiczne!
      Bogu dzięki, że nie jesteśmy jednakowi!
      Cudnej niedzieli Marto!

      Usuń
    2. Zyczliwie ubawiona28 kwietnia 2024 16:02

      Ani ja, mnie „pantofle” uśmiechnęły 😅
      Bez złośliwości😇

      Usuń
    3. A pantofle to też kapcie
      Zwłaszcza po francusku

      Usuń
  9. Zgrabnie się prezentują,na weselu też, poza uroda,liczy się wygoda😊
    Oppenheimera widziałam już dosyć dawno i nie kojarzę za bardzo tej sceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie o tym mówię, nie o filmie. O dokumencie.

      Usuń
  10. zmiana męskich zębów na damskie jest kluczowa, bo inaczej łatwo rozpoznać, że to transwestyta...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń