sobota, 10 lutego 2024

Nareszcie!!

 Nigdy nie mogłam zrozumieć dlaczego na jabłka przykleja się durne naklejki!! Ale się okazuje, że byłam w mniejszości. Badania pokazały, że kiedy konsument ma do wyboru te same jabłka z naklejkami lub bez to wybierze te z naklejką!! Nosz snoby pokręcone!

Nienawidzę ich, tych znaklejkowanych i teraz kiedy się okazało, że będzie zakaz to ja się tylko pytam, dlaczego tak późno!!


A ponieważ weekend to zapodaję wspomniany wczoraj fragment filmu Moulin Rouge 


A do tego polecajka 

1,5 godzinny dokument 

Lover stalker killer.

Bardzo ciekawa prawdziwa historia 

28 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. heloł srana, a wyobraź sobie, że ja nie kupuję jabłek w ogóle...tak mi teraz przyszło do głowy. ale już z pewnością nie kupuję tych pienknych błyszczących co to robal by ich nie tknął swą paszczą,
    No i teraz musze zobaczyć dziś Mulęróż przez ciebie.
    fajnego dnia. u nas śnieg...ale nie za dużo i ....no cóż, ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No cos takiego, a ja wybieram po prostu ładniejsze, naklejki bez znaczenia...
    Na walentynki pojawiają się jabłka z napisami "kocham cię", nie wiem tylko jak się je robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że mają taką skórkę?

      Usuń
    2. Tak wybarwioną skórkę .

      Usuń
    3. Kiedyś gdzieś znalazłam. Nakleja się samoprzylepne literki, kiedy jabłka są jeszcze nie wybarwione i pod spodem zostaje inny kolor, zwykle mniej lun bardziej zielony. Potem literki się odkleja i już :D

      Usuń
    4. Może tak być bo na jabłku jest ślad po naklejce. Właśnie kilka dni temu takowe nabyłam dla męża 😜

      Usuń
    5. Takie jabłka są w Polsce od wielu lat. Z napisem albo z serduszkiem.
      A po walentynkach szybko je przeceniają 😀

      Usuń
    6. U nas na wsi takich nie widziałam

      Usuń
  4. Wolonca gruszki byle nie na wierzbie10 lutego 2024 09:27

    Jest na Netflixie?
    No nie kupuję jabłek z naklejkami, OM przywozi z rynku od sadowników
    A swoje jem w sezonie z robaczkami 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nowość

      Ja bym też mogła mieć jabłka z sadu ale jemy za mało, żeby się opłacało i miało sens.

      Usuń
  5. nasza Hania wyedukowana w przedszkolu ekolożka ogląda mi czasem produkty w szafkach w poszukiwaniu charakterystycznego logo z zielonym listkiem
    jak ja się cieszę z tej edukacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę jest bezcenne! Dobra edukacja to szansa na dobrą przyszłość i dzieci i świata!

      Usuń
  6. Meluś
    Ból pleców to stres!
    Walnij se koniaczku!

    Piszę tutaj bo wordpress mnie zabija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Ja już starość podejrzewam 🙈

      Usuń
    2. Niepotrzebna brawura!!

      Usuń
    3. Tydzień chodzenia z bólem, potem tydzień leków i zwolnienie. Wróciłam do szkoły i udałam się po zastrzyki. Jest lepiej a muszę być zdrowa bo przecież ferie.

      Usuń
  7. Ale to chyba nie ta sama moda co noszenie markowych ciuchów obowiązkowo z widocznym logo?😊Nie znam jabłek z naklejkami,na moim targu takich nie ma,ani w warzywnym też nie😊

    OdpowiedzUsuń