sobota, 17 lutego 2024

A mnie się wydawało...

 Że to ja rządze moim blogiem 🤯

Aleee nieeee

Zacznijmy od wyjaśnień 

Po pierwsze, Gaga jest zawsze piersza

Po drugie Olga od świtu serwuje napoje, od kawy po cokolwieksobiezamarzyszotejporzednia

No to mam dla was pytanie bo przecież ja o swoim blogu sama nie mogę decydować i co to ma być ja się pytam 

Kto jest za niewielką zmianą w serwowaniu porannych napojów,  no np żeby rządek kawy był mniej symboliczny czyli taki

☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️

Nie łudźcie się Wynik głosowania nie ma żadnych praktycznych konsekwencji. A Olgi wyrzucić nie można, jest nieusuwalna bardziej niż Glapiński, Przyłębska, Kaczyński i jego łupież razem wzięte. Osobiście przyspawałam ją do stołka 


87 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli "cokolwieksobiezamarzyszotekporzednia" ma znaczyć "cokolwieksobiezamarzysztoteżpoda" to tak, z całą mocą potwierdzam! 😀❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię znian!wiem, że meliska,gdzie latte..Olga nie do ruszenia!.

      Usuń
  3. No i nie ukrywam, że delikatnie mówiąc, trochę mnie zaniepokoiło towarzystwo mojej nieusuwalności! Muszę to gruntownie przemyśleć. 🤯🤯 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. W Szkle Kontaktowym padła wczoraj taka myśl:
    "Jeśli coś jest bardzo, bardzo długo stare, to najpierw staje się vintage, a potem znów staje się essa."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodzieżowe słowo roku 2022, używane np. do wyrażania pozytywnych emocji.

      Usuń
    2. Dziadocen by rzekł: modne, cool, na topie, w porzo 😂😂

      Usuń
    3. Jeszcze jest słowo klawo, a na koniec tradycyjne ,,proszę ja Ciebie". ^_^

      Dziadocen z nadmiarem tetrosteronu (czy jakoś tak).

      Pozdrawiam!
      Mozaika Rzeczywistości.

      Usuń
    4. Tak! Tetrosteron! Od tetryków 😂 i seniolatki od seniorów 😂
      A to wszystko na konwencji PiS pełnej młodzieży inaczej 😂

      Usuń
    5. Ja chyba rzeczywiście całego mieszkam!

      Usuń
  5. Melisę poproszę! Mialam koszmarny sen😫a chcę jeszcze pospać!( głupi wlasciwie,ale strasznie męczący- ukrywalam się przed niezbyt lhbianymi znajomymi, ktorzy chcieli do nas wejsc 🤣zagladali przez okna, nawet dachowe🤣.Ale sie zestresowałam! Ale moge spac tak dlugo, jak zechce! DOBRANOC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej!
      Biedna!
      Mam nadzieję, że jeszcze zasnęłaś!!

      Usuń
  6. Mnie się przyśniło 14 kotów śpiących pomiędzy balotami z sianem, a jeden z nich był cały wysmarowany kupą. Ludzie, co nam w głowie siedzi??? Chodzę w tej wiacie z koleżanką ( która w rzeczywistości mieszka w Trójmieście ) i mówię jej, to teraz wiem, dlaczego mój kot ma pchły. Coś na otrzeźwienie poproszę podwójne ekspresso z mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniał mi się dowcip.
      Opowiada kolega koledze:
      - Wiesz, mialem piekny sen. Śnilła mi się kupa zlota.
      - No i co dalej, co?
      - Budzę się rano, a tu... kupa jest, zlota ni ma.
      Średni ten dowcip, sorry:)

      Usuń
    2. Agniecha🫣🫣🫣🫣🙈🙈😱😱😱😱

      Usuń
    3. Suchar ale czasem śmieszy🤣🤣🤣

      Usuń
    4. Agniecha, dziś przecież Dzień Kota :D:D:D

      Usuń
    5. No tak. Jakże mogłam zapomnieć.

      Usuń
  7. Jeśli wynik bez konsekwencji, to po co głosować?
    Przerabiamy to w polityce i wystarczy!
    Każdy bawi się jak lubi:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani trochę nie jestem za zmianą. Ta wersja, którą pokazuje Olga jest bardzo ładna, poza tym pobudza wyobraźnię.
    Odwrotnie, bo ponuro, wygląda rząd filiżanek z kawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponuro, albo jak nocniki pełne...😝😝😝

      Usuń
    2. Olga, masz racje, miałam takie same skojarzenia, ale bałam się Rybki 🤣

      Usuń
    3. Popieram , nocniki nieapetyczne . Zastawa Olgi wytworna
      ajda

      Usuń
  9. Bardzo, bardzo dziękuję za moce!
    Ja za tradycja, jakie by nie było glosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej

      A moce pomogły trochę??

      Usuń
    2. Trochę lepiej, więc to chyba za sprawą mocy, jeszcze raz dzieki:)

      Usuń
    3. Najważniejsze, że choć trochę lepiej 💚

      Usuń
  10. Agniecha dziś dzień kota...🤔

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wyobrażam sobie, że barek miałby się zmienić 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co, pytałaś to odpowiadam 😜 Ponad 9 lat piję z niego kawę/ herbatę/ melisę.

      Usuń
    2. Może już ma uszczerbione ucho??

      Usuń
  12. Przywykłam już do takiego barku, jaki Olga zapodaje. Czy zmieniać? Nie wiem. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opór duży w narodzie

      Usuń
    2. Jak ja lubię opór w narodzie 🥰❤️ i myślę szeroko, nie tylko blogowo

      Usuń
  13. Czekajonca na kafę z miasta17 lutego 2024 11:35

    Olgi barek jest najlepszy!
    Jedynie jakby kawę podawać w filiżankach/ kubkach z porcelany Villeroy& Boch to ewentualnie jeden rzondek, a nie f tych warsowatych jakie proponujesz, bo jak zmiany to niech będą na bogato- ekskluzywnie, bo tu blogowa elita bywa!😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam wczoraj, że u mnie najszlachetniejsza porcelana i przejrzyste szkło. Wszystko dla was kochani 🥰 ❤️ 🥰

      Usuń
  14. Ja jestem za tradycją. Ta tradycja podoba mi się, niczemu nie szkodzi, a jak widać budzi zaciekawienie, nie jest oczywista dla wszystkich od razu. Nie zmieniać!
    No, chyba żeby każda filiżanka w tym nowym rządku była inna, to można by pomyśleć...
    Rzadko się częstuję, bo ja dzika jestem :) Ale bardzo Oldze dziękuję, i podziwiam, tak dzień, w dzień.
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się śmiało, nigdy nie braknie, a czasem nawet drugi rzut jest 😀😀😀

      Usuń
  15. Ja postuluje podobnie jak Roksana- lubię filiżanki z Villeroya&Boscha😊,Rybka wie jakie😊 ostatnio potluklam 2 za jednym wejściem do kuchni😊,nie żebym ich jakoś bardzo żałowała,ale nie ma póki co tej ulubionej pojemności..Wracajac do meritum - ja też czasem zaglądam bardzo wcześnie i zawsze mi miło jak widzę te Olgowe znaczki😊 Fajne som,miłego dnia wszystkim❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za umiłowanie tradycji :)))) Nie wiem, czy pamiętacie, dawno temu Gdusia przekazała mi klucz do innego barku. Pora dziś chyba go znowu użyć :)))
    3, 2,1....


    winko YYYYYYYYYYYYYY
    wódka mrożona vvvvvvvvvvv
    Szampan YYYYYYYYYYYYY
    piwko VVVVVVVVVVV
    drinki (%) (%) (%) (%) (%)
    whiski {_}
    koniak \_/
    miód pitny [_]?
    likier V* V* V* V* V* V*
    tequila u u u u u u u
    rum (_)) (_)) (_)) (_))
    sake <> <> <> <>
    ouzo \o/ \o/ \o/ \o/
    arak [&]7 [&]7 [&]7
    nalewki U* U* U* U*
    ajerkoniak [_]> [_]> [_]>
    bimberek {_} {_} {_}
    malibu \*/ \*/ \*/
    burbon u* u* u* u* u*
    martini UUUUUUUUUUUUUU
    karmi (_)× (_)× (_)×(_)× (_)× (_)×
    grappa €(_) €(_) €(_) €(_) €(_) €(_)
    campari V V V V V
    spirytus [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  17. Tenisowe wariatki
    Chyba fajnie jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciut przymulona, ale radosna jak szczypiorek na wiosnę17 lutego 2024 19:09

      Jest suoer! Po 9’latach w końcu jakaś tenisistka broni 3 tytuł z rzędu i jest to Polka!!! I oczywiście wygrana z Rybą to dodatkowy bonus!

      Usuń
    2. Ryba rybie nie równa, wiadomo ale podkreślam 😜

      Usuń
    3. Super fajnie!!!
      Mietek

      Usuń
    4. Kolejny wariat tenisowy??

      Usuń
    5. Tak. Z Roxy już jesteśmy dogadani w tej sprawie..;)))
      Mietek

      Usuń
    6. A od jutra Dubaj. O godz. 8 gra Madzia, a Magda ok 9. 30, Iga we wtorek.
      Oglądamy, kibicujemy!

      Usuń
  18. Podoba mi się tak, jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też znikąd :)))
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

      Usuń
  20. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzien dobry! kawa jest, Rybenki nie ma! a jeszcze u niej sobota🤔.To wezme kawe i zaczekam w łozku!🙂

    OdpowiedzUsuń