środa, 31 stycznia 2024

Usterka ?

 Samolot wylądował w lux,  ludzie wysiedli, zaczął się boarding. Ale drzwi do rękawa pozostały zamknięte. I się przedłużała nietypowa sytuacja. W końcu ogłosili, że mała usterka techniczna i że zaraz zostanie usunięta. Hmm. Koło samolotu pojawiła się policja.. A w pewnym momencie pojawiła się grupka 4 cywili, jeden o urodzie afrykańskiej...

Była to grupa deportacyjna. W Warszawie czekali na chłopaka panowie ze straży granicznej. Żal mi się chłopaka zrobiło. Nic nie poradzę, że bym chciała, żeby świat był bardziej otwarty. 

Sama kiedyś byłam prawie deportowana. Na szczęście akurat upadł mur berliński i na tej fali urzędnicy byli bardzo przyjaźnie nastawieni...

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowe przeżycie. Powodzenia ze sprawami tutejszymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, scena jak z kryminału !
    Przykre także dla współpasażerów!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowali to zrobić dyskretnie i tylko część pasażerów zdawała sobie sprawę z tego, co się dzieje..

      Usuń
  4. Dwie godziny kiedyś siedziałam w samolocie (z Winnipeg do Toronto) czekając jak usuną usterkę, albo nas z tego samolotu ;) I nikt się nie awanturował ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś 8 godzin w Modlinie czekałam na wymianę szyby w samolocie. Cały czas się cieszyłam, że jestem bez dzieci😅😅

      Usuń
    2. no ja byłam z nastolatką, która marudziła, że musimy zmienić samolot, bo jak takim zepsuty lecieć, przecież znów się może zepsuć ;)

      Usuń
    3. Ja w pewnym sensie korzystałam z wolności;))

      Usuń
  5. A ja cztery godziny w Gdańsku siedziałam w samolocie czekając aż przejdzie burza i odlodzą samolot ... Ja bym się awanturowała ale byłam na tabletach na szczęście 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubię latać (boję się) i jak mogę to unikam lotów , na rzecz autokarów. Chyba, ze inaczej się nie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja się boję autokarów, nie dowierzam kierowcom zbyt dużo wypadków.

      Usuń
    2. Kiedyś potwornie bałam się latać
      Chemioterapia mnie wyleczyła
      Serio!

      Usuń
    3. Zawsze marzyłam, żeby latać.Pierwszy mój lot,po pięćdziesiątce, to było coś niesamowitego 🙂i czekam na kolejne!

      Usuń