środa, 6 grudnia 2023

Mikołajki, rany. Już??

 Nie mam żadnego dziecka dzisiaj w domu, szkoda, bo tylko dzieci potrafią się naprawdę cieszyć się z upominków. Choć też różnie bywa. Kiedyś kilkuletni syn znalazł pod poduszką piżamkę z motywem kochanego filmu "Auta". I dostał histerii:ppp Że on nie chce żyadnych ubrań i co ten Mikołaj sobie w ogóle myśli.

I ten Mikołaj pogalopował do sklepu, po szkole dziecko już było ustasfakcjonowane;))

Żczę Wam jakiejś przyjemności dzisiaj, choćby małej.

PS. Mam nadzieję, że mąż nie dostanie histerii na widok swetra z motywem świątecznym 😁😁😁

34 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Swetry z motywami świątecznymi nieodmiennie kojarzą mi się z filmem o przygodach Bridget Jones 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!
      Na szczęście ten jest trochę ładniejszy😁

      Usuń
  3. Uwielbiam swetry z motywem świątecznym , sama w takim idę dziś do pracy 😉
    Miłych Mikołajek 🧑‍🎄❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!! Ja też założę dzisiaj!😁

      Usuń
    2. Ja mam sukienkę taka, dokupiłam odjechane kolczyki i brzęczący naszyjnik i pójdę tak na próbę!

      Usuń
    3. Kolczyki też miałam - czapeczki Mikołaja robione na szydełku czy drutach 😍😄😂🧑‍🎄

      Usuń
    4. 😁❄️🧑‍🎄☃️

      Usuń
  4. Jak małe dziecko jest w domu to i dorośli mają frajdę z Mikołajek 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróciłam do realnego świata. Pozdrawiam Rybny... Ale się tu działo! Jedna wie co będzie, druga nie wie... Trzymam mocno kciuki za obie! Bardzo Wam życzę, żeby było dobrze, najlepiej jak może... ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Tylko szok termiczny przeżywam...

      Usuń
    2. Bogusiu,super,że ci się udał wypoczynek..uwielbiam ciepło,a póki co zawiozłam narty do serwisu,,zupełnie nieoczekiwanie zrobiły się warunki😊

      Usuń
    3. No tak, szok termiczny może być przykry!

      Usuń
    4. Roksano, myślimy o Tobie!
      Klarko, pozdrawiamy Cię najcieplej!
      Mietek

      Usuń
    5. Mietku i żono Mietka, bardzo dziękuję za myśli❤️

      Usuń
  6. Mikołajki... wczoraj targałam słodycze do teatru, dla dzisiejszych dzieci
    na zajęciach. jutro cukierki zawiozę do szkoły dla moich uczniów i potargam karmę oraz ręczniki i koce i polary dla 6 osobowej kociej rodziny, co mieszka pod szkołą. Przelew trzeba zrobić dla psa w schronisku, skatowanego prze jakiegoś zwyrodnialca...taki to fajny i smutny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelewam tetrze na naprawę busa transportującego rzeczy na Ukrainę

      Usuń
    2. a ja jeszcze na kozy i psy w schronie w Ukrainie.
      i na naprawę busa też bym przelała...

      Usuń
  7. Kurcze, już Mikołaja :):):) Nie mam głowy do świętowania ( Jaskół od tygodnia boleje na łożu:):):):), ale Wam życzę samych przyjemności mikołajkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj!
      Mam nowy zegarek🤩

      Usuń
    2. A to świetnie:) Nowy zegarek zawsze cieszy:):) W kształcie torebeczki?

      Usuń
    3. 😁😁😁😁
      Raczej diamentu:)))

      Usuń
    4. No tak, ale pomyślałam sobie, ze torebeczka w kształcie zegarka też może być fajna:)
      Zegarek pewnie śliczny i fikuśny:)

      Usuń
    5. Och, bardzo bym chciała mieć taką torebunie, jeszcze nie mam😃

      Usuń
  8. Wzruszona i rozbawiona6 grudnia 2023 11:37

    Przed chwilą dostałam filmik z występu mikołajkowego Zońci w przedszkolu i to jest najsłodszy dzisiejszy prezent.
    A gdy mnie dopada smutek, to puszczam sobie filmik jak Misieńka tańczy, tego się nie da oglądać bez głośnego śmiechu za każdym razem. No to sobie dziś puszczam te dwa filmiki naprzemiennie.

    Ps. Bogusiu, dziękuję❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałam dzisiaj filmiki z dziewczynkami, i chce więcej😁

      Usuń
    2. ❤️😍❤️😍🧑‍🎄

      Usuń
    3. Filmiki z przedszkola nie mają sobie równych..długo tęsknilysmy z wnuczka za przedszkolem 😊 za szybko te dzieci rosną ❤️

      Usuń
    4. Babcia prawie 12-lata, prawie 5,5- latki i 14-miesięcznej6 grudnia 2023 20:27

      Ewa, dlatego ja się cieszę, że mam trójkę w odstępach czasowych 😂
      Mam przedłużoną radość z maluchów😉

      Usuń
    5. Ja to w ogóle mam nadzieję, że będę miała bardzo przedłużoną radość. Może się wnuki z prawnukami pomieszajo

      Usuń