sobota, 9 grudnia 2023

Dwa szczały

 Poszłam do przypadkowego lekarza, zaszczepić się przeciw grypie. Dochtor jest blisko i dostępny. Trochę dziwny też. Hm. Pożyjemy. Zobaczymy 

Ale do brzegu. 

Zaproponował mi z marszu szczepienie przeciw covid, przyjęłam z radością,  nie spodziewałam się, że można tak dwa w jednym. Teraz czekam aż zacznę przyciągać łyżki albo się zmienię w faceta. No jakaś kara musi być😜

A plotka niesie

Że Marzycielka świętuje się. 

Lepiej pić wino z Marzycielką 

Niż mieć do pis atencję choćby maleńką


Lepiej wznieść toast za zdrowie Marzycielki

Niż złapać gupiego za szelki.


Sto lat Marzycielko!

47 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawkę w pięknym kubku biorę

      Usuń
    2. Wybór kubka to bardzo ważny wybór przy sobocie.

      Usuń
  2. Najlepszego Marzycielko! 💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzycielko - wszelkiej pomyślności, niech Ci się darzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzycielko najlepszosci dla Ciebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No te szczały mogą Cię przeistoczyc w ... (niech tu se wpuszą co chcą ci od teorii spiskowych!)
    Dobrego weekendu wszystkim!

    100 lat, Marzycielko.
    Lepiej śmiać się z Marzycielką,
    Niż pojechać bimbą wielką:)
    Lepiej tańczyć z Marzycielką,
    Niż uciekać gdzieś z chochelką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzycielko wszystkiego najpiękniejszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzycielko wszystkiego najpiękniejszego

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej z Marzycielką spotkać się na Molo, niż na wiecu pisu zatańczyć solo.

    Lepiej z Marzycielką czytać Małeckiego niźli szukać wiatru w polu (choćby arktycznego )

    Dużo zdrowia i szczęścia!100lat😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do najlepszych życzeń dla Marzycielki!🍸🍾 Wszystkiego dobrego🌹

    OdpowiedzUsuń
  10. Rybko,myślę,że to bez większego znaczenia - 2 szczaly czy jeden😊
    Ja p.grypie już dawno,w październiku chyba,czekałam na nowa przeciwko covid,u nas jest dostępna dopiero od 6 grudnia,zaszczepiłam się przedwczoraj.Wiem skądinąd,że są długie kolejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od ręki u każdego lekarza rodzinnego...

      Usuń
  11. Wspaniałego życia pod każdym względem, Marzycielko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w UK bylam szczepiona na grype i covid w pazdzierniku (za jednym zamachem) jedna szczepionka w prawe ramie a druga w drugie. Skutkow ubocznych nie bylo. Pozdrawiam Aga T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mogę di takich celów dawać lewej ręki. I dzisiaj ta prawa mnie trochę boli, ale innych efektów brak.
      Pozdrawiam i ja:)

      Usuń
  13. Hello, też miałam dwie szczepionki tydzień temu i …. zanikły mi wszystkie programy sat tv oprócz Tvp info!! To się na pewno łączy!

    OdpowiedzUsuń
  14. To pisałam ja Barbara

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepiej Marzycielki czytać miłe posty
    niż mieć na tyłku czerwone krosty.
    Lepiej Marzycielce wręczyć piękne kwiaty
    niż patrzeć na pisowskie wredne facjaty.
    Lepiej z Marzycielką pójść do kościoła
    niż mieć za męża Adriana matoła.
    Samych najlepszości Marzycielko :**
    ajda

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele, wiele szczęśliwości, Marzycielko
    BH

    OdpowiedzUsuń
  17. DZIĘKUJĘ wszystkim za życzenia. Jestem wzruszona 🥰 A lepieje mega ! Buziaki 🥰

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat dla Marzycielki. Niech wszystko wymarzone jej się spelni 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na temat tytułu : przeczytałam dwie szczały i zastanawiałam się gdzie i kogo obszczały. No cóż z wiekiem wzrok mam coraz gorszy 👍

    OdpowiedzUsuń
  20. Też przy okazji którejś z dawek zostałem skuszony na dwie szczepionki. W sumie jak obydwie były za darmo, to dlaczego nie. A zdrowie to przecież ma się jedno i trzeba korzystać jak się da. :)

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń