środa, 15 listopada 2023

Serio panie Duda??

 Nie jestem naiwna. Rozumiem jako tako jak działą polityka. Politycy nie zawsze zachowuja się jak spełna rozumu, bo tak naprawdę wszystko jest robione pod wyborców. I żeby pawim ogonem zasłaniać innych. 

Ale to co odwalił Duda na pierwszym posiedzeniu nowego Sejmu jednak podniosło moje sztuczne brwi kaszalota bardzo wysoko. Tutaj naprawdę lewa ręka nie wie, co robi prawa. No jak można jednocześnie powierzać utworzenie rządu Morawickiemu bo mu ufa, że znajdzie w Sejmie większość i dokładnie w tym samym momencie mówić, żeby nowy rząd Tuska dotrzymywał obietnic wyborczych (pal sześć , że w tym samym zdaniu mówi, że on, dudeł, będzie robił wszystko, żeby Koalicja nie mogła normalnie działać;))

Ich już nie ma, nawet jeśli oni tego jeszcze nie widzą.

A wszystko wskazuje na to, że marszałek Hołownia będzie gwiazdą sejmową;)

66 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poziom wczorajszego chamstwa był porażający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nowego przecież. Tylko marszałek dawał poczucie, że to się jednak musi skończyć

      Usuń
  3. Bo w tę większość nikt nie wierzy, poza trzema blogerkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra. Wlazłam w jedną miejsce. To alternatywna rzeczywistość. Mnie oczywiście najbardziej wk że ten jad i ohyda jest podlane Matką Boską i krzyżykiem.
      Żałuję, że się skusiłam
      Teraz już wiem, skąd te trole

      Usuń
    2. Ależ tam! Dla mnie to jak czytanie groteski. Bardzo odprężające.

      Usuń
  4. Z nadzieją i dużym kredytem zaufania15 listopada 2023 08:38

    Żenujące, ale nie pierwszy raz PAD ośmiesza się i urząd. To że przez te wszystkie lata był prezydentem jednej partii to pokazywał na każdym kroku. Mnie nieustająco dziwi, że dla osobistych korzyści (?) dawał i daje się tak poniżać przez prezesa i swój obóz. Decyzja o przedłużeniu agonii pisowskiego rządu, z perspektywy prezydenta jest zrozumiała, co nie znaczy, że do zaakceptowania, jak trąci to dobrem partii (i swoim) a nie kraju, ale to jego wystąpienie i ośmieszenie się, no rzecz niepojęta, choć przecież do przewidzenia, bo do niczego innego nas nie przyzwyczaił.

    Ps. Mietku, bardzo się cieszę, że jako ten dobry mąż słuchasz się żony 😄Pozdrowienia dla Cię i Żony Mietka 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ciągle jednak nami wstrząsa zachowanie tej miernoty. Że nie godzimy się na te ohydę.

      Żona i Mietek nawet jeśli nie przepadają za H to ja za nimi przepadam;)

      Usuń
    2. Z dystansem do polityków15 listopada 2023 09:29

      😄
      Cenie sobie, że nie przepadnę z powodu, żadnego polityka, innymi słowy nie popadnę w uwielbienie😜

      Ostatnio rozmawiałam właśnie o przyzwoitości z pewną osobą, która się na kimś mocno zawiodła ( na organizatorce dużego konkursu i przebiegiem tegoż), która powiedziała, że nie powinna być zaskoczona, że ludzie nie dotrzymują ustaleń etc… ale wciąż jest. Na co jej odpowiedziałam, że jak człowiek w swoim dna ma zakorzenioną przyzwoitość/ uczciwość to zawsze będzie zdziwiony i zniesmaczony takim postępowaniem.

      Usuń
  5. Muszę się wygadać A nie napiszę posta bo nie chce awanturki.

    Weszłam na bloga o którym wiem, że jest oszołomsko prawicowy. A niech sobie będzie. Na górze święte obrazy i modlitwy. A na dole w komentarzu czytaczka nazywa komentatorkę piz.ą, bo śmiała mieć inne zdanie niż autorka bloga. Autorka chyba przeżyła orgazm z radości, że ma takie wsparcie wśród klakierek.
    Coś mi się nie klei, i to bardzo.
    Ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się nie da posklejać15 listopada 2023 10:02

      Dla mnie to bełkot. Próby dyskusji, kiedy bywała na blogu, który czytam i komentuje od dawna spełzły na niczym, bo częstowała mnie sieczką propagandoworeligijną, a na zadane pytania nie odpowiadała w ogóle. Cytaty z Biblii ale większość kopiuj-wklej z prawicowych mediów i przekazów dnia pisowców. Zero własnych, no może oprócz inwektyw. Osoba zaślepiona nienawiścią tak jak jej szef.

      Usuń
    2. Ja chciałam nawet napisać komentarz, bo nie zrozumiałam kto te 6 ministerstw tworzy czy tam coś, bo to była krytyka a jedyny rząd jaki jest to pisowski przecież.
      Ale by mnie ktoś w imię Boże nazwał częścią kobiecego ciała, nie, dziękuję.

      Usuń
    3. Oszołomom i fanatykom mówiąca nie15 listopada 2023 10:21

      Byłam tam raz. Panią znam z innych blogów, i to mi wystarczy. I nie chodzi o poglądy, tylko o tak skrajną głupotę, że wszystkie witki opadają, a przy okazji ogromną agresję i pogardę do adwersarzy skrywaną za frazesami o Bogu

      Usuń
    4. Dobrze to określiłaś.
      Ja tam w ogóle nie bywam, bo wchodząc muszę się martwić o te słynne brwi kaszalota, ale Monika mnie skusiła 😄

      Usuń
    5. Wiem jaki to blog😊Teatralna czasem polecała😊Tam jedna komentatorka pisze,że tak przeżywa "zwycięstwo" PiSu,że mąż musiał w nocy pogotowie wzywać..no,żal mi kobiety,ale poniesionego zwycięstwa już się odwrócić nie da..😊
      Innych oszolomskich blogow nie znam.

      Usuń
    6. Zastanawiam się, czego człowiekowi musi w życiu brakować, żeby polityka była najważniejsza?

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Nie wyobrażam sobie.
      I jakie można miec poczucie "obiektywizmu", czarnobialosci świata..,by nie powiedzieć klapek na oczach 😄A przecież sam wiuc powiedzial, że nikt go nie przekona,że białe jest białe🤣

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Rezygnująca z kopaniem się z koni15 listopada 2023 11:17

      Nie znam na to odpowiedzi.
      Ale! Oni tam wszyscy mają „swoją wiedzę” i co im zrobisz?
      Moja reakcja w tej chwili sprowadza się do śmiechu, choć bez pobłażania.

      Usuń
    11. Ja tylko na fali szczerości i krytki słowa na p przyznamże słowo piździelstwo też mnie bardzo razi.

      Usuń
    12. Z inwektywami w sferze publicznej nam problem szczególnie ad personam, choć samej często cisną mi się na usta. Jak również z insynuacjami z każdej strony, a może bardziej ze strony demokratycznej i tak wczoraj kolejny raz wdałam się w dyskusję u się (jednocześnie oglądając mecz) na temat domniemanej nietrzeźwości Ziobry podczas wystąpienia w Sejmie. Poprosiłam na to dowody, no cóż, w skrócie zostało mi imputowane, że akceptuje takie zachowanie, Cała wątpliwa dyskusja to takie odwracanie kota ogonem. A jeszcze zarzut, że wszystko komplikuję😂 No w takich sytuacjach tez mi opadają witki, gdy ktoś uparcie dąży by mu przyznać rację i razem pastwić się nad delikwentem 😉


      Usuń
    13. Ja bym nastąpi chciała przerwać to domino wulgaryzacji relacji
      Pewnie mam coś za pazurami, ale nie chcę iść tą drogą

      Usuń
  6. Pewna Gaga z miasta Odzi
    urodziny dziś obchodzi
    kiedyś byłyby lepieje
    teraz to się nie zadzieje
    Lepiej z Gagom oglądać siatkę
    niż się bujać na prywatke
    Gaguniu kochana,100 lat❤
    Basia H

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej iść na balet z Gagom
    Niż się martfić sfojom wagom

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej latka liczyć Gadze
    Niż być chorym jak PIS na wuadze

    OdpowiedzUsuń
  9. Życząca wszystkiego dobrego🌷15 listopada 2023 10:07

    Lepiej z Gaga dziś świętować
    Niż głowę pisem absorbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gago,
      oby ci sie dobrze żyło,
      oby zawsze było miło,
      oby zdrowia było w bród
      a pieniędzy cały but.
      Lepiej Tobie życzyć szczęścia
      niż pisdzielcom purfluencia/kurde nie mogłam złapać rymu/
      ściskam

      Usuń
    2. Gaga pamięć ma nie lada
      Przy tym głową nieźle wlada
      Wciąż do przodu pomalutku
      Powolutku aż do skutku😊
      Najlepszego Gaga❤️
      (ja w rymy jestem słaba)😊

      Usuń
  10. Hołownia: "zwracam uwagę,że państwa komentarze stają się monotematyczne.Zachecam do wysiłku intelektualnego,obrażać też trzeba umieć"
    Czyż to nie piękne?🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie!
      Albo do Czarnka
      Pana definicja jednego zdania nie jest znane polskiej gramatyce😀

      Usuń
    2. Rady internautów dla marszałka: mógł pan powiedzieć Ziobrze,żeby tak nie krzyczał,bo prezesa obudzi 😄

      Usuń
    3. Dobre😀😀😀

      Ale w tym momencie to by przekraczalo powagę urzędu

      Usuń
    4. z netu "Wygrali bo przegrali, a może przegrali bo wygrali, konstytucję łamali bo jej strzegli" 😁

      Usuń
  11. Lepiej z Gagą wziąść na konia,
    Niż udawać się na błonia.
    Lepiej mieszkać w leśniczówce,
    Niż chichotac się po wódce:)

    Sto lat, Gaga, w zdrowiu!!! Serdecznosci:)
    Gaguniu, Ty wiesz, o co chodzi z tym koniem i lesniczowką, a ja pamiętam z dawnych lat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, mamy o czym teraz rozmawiac, bo takich obrad sejmu dawno nie mielismy. Ile emocji!!!
    Do Hołowni miałam stosunek niejednoznaczny, ale podoba mi sie jego opanowanie, kultura, błyskotliwość. Czasami patrze na pisiorow, ich buźki, juz nie takie pewne i wygladają, jakby nie nadąźali za tym, co sie mowi i dzieje na sali:)
    Oj, ile emocji, byle przyszłość rozwijała się po naszej mysli, Rybenko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle to służyło obywatelom i naszej matczyźnie!

      A miny pisowców
      Miodzio

      Usuń
  13. zaczyna mi imponować! marszałek wyjawnił, po co prezes podszedł i zagadał😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam problemy z netem i dopiero doczytałam zaległości.
    Po pierwsze więc - Gaga, samego dobra ♥♥♥
    Po drugie - to co wyprawia pis, to tzw. ostatnie podrygi konającej ostrygi, z czego się niezwykle cieszę. Ostatnio nawet zaczęłam regularnie oglądać Fakty i inne programy informacyjne i już nie klnę szpetnie przed telewizorem (robiłam to w samotności oczywiście). Co do tvp - wciąż jeszcze nie mogę się przemóc.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat w zdrowiu i szczesciu dla Gagi ❤️😍😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego dla Gagi! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiecie, że niewybranie Witek to było oszustwo, bo to była kobieta!

    Ja prdl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszustwo wyborcze
      Złamanie obietnic wyborczych 😄😄😄😄

      Posikalam się

      Usuń
    2. powinna była pójść w astronomię, bo Kopernik też była kobietą!!!

      Usuń
    3. Rybka, mnie najbardziej bawi, że oni wciąż uważają swoich wyborców za idiotów stąd taka narracja😂😂😂

      Usuń