wtorek, 14 listopada 2023

Ostrożności nigdy dość

 Zadzwoniła do mnie nieznajoma. Na WhatsAppa

Oksygjxhpv.

Fajne imię, c'nie? Pewnie w RPA, z której dzwoniła,  to powszechne imię 

Nie umiem o tym inaczej myśleć jak o próbie oszustwa. Pewnie miało mnie to sprowokować do oddzwonienia i to nie z wa. Nie ze mną te numery, huehue.

Cieszę się klapsem dla Witek jak głupia!

Aaaa. I mam zdjęcie z obecnym Marszałkiem Sejmu😄

A tymczasem przed sejmem ludzie rozmontowali policyjne barierki ustawione przez pis. Jakie to symboliczne! Klik


64 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry, biorę potrójne espresso ;D

      Usuń
    2. 3.38 to stanowczo za mało ;D ale musiałam! Kiedyś czytałam od kołdrą, z latarką! Teraz słucham i jest super. Chociaż poprzednią musiałam przerwać słuchanie i przeczytać sama, bo aż miałam ciarki na plecach ;D:D

      Usuń
    3. Ja słucham tylko chodząc albo w samochodzie. W domu jeśli słucham to podkastów, np przegapionych Moniki B.

      Usuń
    4. ja często jak idę z psem -ostatnio 4 km tak się zasłuchałam ;D

      Usuń
    5. Oj rozumiem choć piesa nie mam!

      Usuń
  2. Też przed TK niezła akcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie jak mur berliński😁

    OdpowiedzUsuń
  4. to Obywatele RP rozmontowali barierki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym moja bliska koleżanka.

      Usuń
    2. Dziś wszyscy znajomi wspominali nasze pierwsze marsze w 2015 z Alei Szucha...To już osiem lat...niepojęte

      Usuń
    3. Mietek znaczy się

      Usuń
  5. Podobne odczucia mi towarzyszą, choć kiedy słuchałam rozmowy Witek z dziennikarzami i słyszałam, jak ze zdenerwowania brakuje jej tchu, to nawet mi się jej trochę żal zrobiło. Ona chyba naprawdę wierzy w swoje "zasługi " i czuje się naprawdę skrzywdzona. Oni żyją w innej rzeczywistości.
    Zdjęcie z marszałkiem też mam.
    😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witek była bardzo bliska histerii. Kompletne oderwanie się od rzeczywistości. To zresztą ten cały pis pogrążyło. Jak kiedyś PO.

      Chyba wydrukuję i powieszę przy kominku to zdjęcie 😄🤭

      Usuń
    2. jestem ciekawa marszałka, z dużym sceptyzmem podchodziłam do przejścia z szoł do polityki, już mieliśmy taki przypadek...zobaczymy...

      Usuń
    3. Dla większości ludzi Hołownia zaistniał dopiero przy Mam talent i jako konferansjer. Ja go zauważyam dużo wcześniej, bardzo mi sié spodobał, suchałam co i jak mówi. śedziam jego działalność charytatywną, podobało mi się jego podejście do świata, proekologiczne i obnażające hipokryzję np w Kościele.

      A jeżeli szukać takich przejść to papatrzcie na Zeleńskiego...

      Usuń
    4. Holownię doceniałam jako autora książek. Teraz mam problem ( ale to tylko mój prywatny problem) : nie znoszę słowotoku..No i trochę zbyt emocjonalny jak dla mnie. Życzę mu żeby jako polityk się sprawdził. Czas pokaże.

      Usuń
    5. A ja lubię jego gadanie bo jest bardzo błyskotliwy.

      Dla odmiany jego książki były dla mnie przegadane

      Usuń
    6. dla mnie jego słowotok i w nim nuty kaznodziejskie są niestrawne.
      Owszem jest błyskotliwy i elokwentny, tylko że traci rozciągając swoje odpowiedzi jak gumy od gaci...

      Usuń
    7. Rolę w ocenianiu na pewno odgrywa sprawa światopoglądu. Hołownia jest dla mnie przedstawicielem chrześcijaństwa, jakie mnie uwodzi. I ma taką wiarę, która nie jest wymachiwaniem krzyżem na lewo i prawo

      Usuń
    8. Patrząca (nie) bez uprzedzenia14 listopada 2023 14:17

      Być może. Ale znam nawet księży, których wysłucham bez irytacji, bo mówią konkretnie bez ozdobników wstawek i tego pouczającego tonu etc… No ja go znałam wcześniej z jego publikacji i publikacji na jego temat, a irytować zaczął, jak się dorwał do ekranu. Przestałam oglądać. No i w kampanii prezydenckiej postawił kropkę nad i… bo stracił u mnie zaufanie.
      Ale tak hak napisałam u się w komciu i poście, to jestem pewna, że będzie dobrym Marszałkiem tyle że w swoim stylu 😉

      Usuń
    9. Przynajmniej nie będzie nudno;)

      Usuń
    10. Oglądająca jak PiS koniecznie chce udowodnić, że jest w cyrku a nie w Sejmie14 listopada 2023 17:46

      Nie jest. Czarnek sobie poszalał

      Usuń
    11. Żona ma do Hołowni dokładnie taki sam stosunek jak Roxy...te same rzeczy punktuje...aja się słucham Żony :))))

      Usuń
    12. To ja Mietek )

      Usuń
  6. Też mnie uśmiechnął wczorajszy dzień.
    Nawet wodzirejstwo Hołowni mi nie przeszkadzało.
    Choć właśnie przed chwilą słyszałam jaki słowotok poleciał, gdy został zapytany przez dziennikarzy. No cóż, najwyżej w połowie wyłączę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydło czy Witek czy morawieckiego wyłączałam już na pierwszym oddechu

      Usuń
  7. No to się uzupełniamy 😂.
    Tak jest błyskotliwy ale kiedy go słucham to mam wrażenie ,że z powodu tej błyskotliwości i przegadania kiedyś zabraknie mu tchu. 🙈😁.
    Niech się sprawdzi ,tego mu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie oglądam programów typu Wielki talent🙃, Holowanie spotkałam w czasie kampanii prezydenckiej na Rynku w Katowicach.Czyli dawno.Juz wtedy pomyślałam,że za dużo gada.Nie spodobał mi się bardzo,gdy poparł ostatecznie Dudę(tzn.nie poparł Trzaskowskiego).Ale to nie pora,by wypominać mu błędy,potknięcia,niefajne zachowania.Nie po drodze mi z jego , poglądami,ale daje mu kredyt zaufania😊 Wczoraj zachował się tak jak trzeba,świetnie się odnalazł jak na pierwszy raz😊Poza tym ja bardzo cenie dobry wygląd(brak brzucha😊) i jednak elokwencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że porażka w wyborach prezydenckich coś mu uświadomiła i dorósł.
      Zobaczymy

      Usuń
    2. Jestem bardzo zdystansowana... za dużo bąbelków było w tym panu...ocierało się to o arogancję, pozostawiło absmak... chcę wierzyć, że dojrzał i daję mu kredyt.
      ŻonaMietka

      Usuń
    3. Mam na myśli czas wyborów prezydenckich.
      ŻonaMietka

      Usuń
    4. W wyborach prezydenckich nie do końca mi się podobał. Ale widać, jak się zmienił

      Usuń
  9. Wg mnie Hołownia to nie jest dobry wybór. Na tym stanowisku nie powinien dorastać, ale być już w pełni dorośnięty,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Trzeba dac mu kredyt zaufania. Zobaczymy jak będzie. Dziś sobie koncertowo poradził.
      ŻonaMietka

      Usuń
  10. Ja tam czekam na to kto poprze ustawe o prawie do aborcjii do 12 tyg

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę okno otworzyć, ktoś tu pierdnou

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie rozbawiona14 listopada 2023 17:49

    Ja pierniczę troszku kabaretem trąci w tym Sejmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędzam sobie
      Skróty potem będą😄

      Usuń
    2. Nie troszkę, Ziobro dał popis a przebił go Czarnek. Mam coraz większy szacunek do Hołowni- daje radę:)

      Usuń
    3. Lata w szołbizie się przydały😄

      Usuń
    4. W oczekiwaniu na mecz oglądająca Sejm14 listopada 2023 18:04

      Zera nie oglądałam, tylko już pokłosie jego wystąpienia.
      Rybka, ja dziś całkiem na luzie, jakoś tak ich słucham uśmiechając się pod nosem, jak rzucają się jak pchły, próbując ukąsić

      Usuń
    5. To miłe uczucie, c'nie?

      Ich już nie ma

      Usuń
  13. Fajnie Hołownia zakończył dzisiaj posiedzenie Sejmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff w końcu koniec14 listopada 2023 18:23

      Bardzo. I ważne, że nie dał się sprowokować przez prawą stronę.

      Usuń
    2. Tak,Hołownia był dziś świetny.Po tym dotychczasowym chlewie w sejmie,jego prowadzenie obrad to miód na duszę 😊

      Usuń
    3. Ponieważ często występuję jako obrońca Pana H to tym bardziej się cieszę, sam broni się najlepiej

      Usuń
    4. nie mam zaufania do p.H

      Usuń
  14. Hołowni nie lubię, ale całkiem możliwe, że na marszałka sejmu pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń