poniedziałek, 27 listopada 2023

Lektura masochisty

 Nic nie poradzę, że lubię Żulczyka. Pierwszą książką było Ślepnąc od świateł 

Teraz wyszła kontynuacja 


Książka oczywiście ciężka, mroczna, opowiada o świecie, którego się chce wyprzeć, zamknąć na niego oczy, odwrócić się plecami. Chcemy wierzyć, że nie ma narkotyków, prostytucji, morderstw. 

Mimo to czytam z jakąś masochistyczną przyjemnością. Bo to jest bardzo dobra literatura współczesna i bardzo dobrze opowiedziana historia. 

Polecam?

Nie polecam?

13 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czytam Żulczyka oraz oglądam seriale na podstawie książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalny.I wie,o czym pisze.Jestem pod wielkim wrażeniem "Informacji zwrotnej", nie można przestać oglądać 😊A Jakubik to w ogóle oskarowa rola.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam ten serial ciurkiem w jeden wieczór i noc. Rewelacja. Potrafimy robić dobre seriale na podstawie dobrych książek.

      Usuń
    2. A młodszy syn Jakubika idzie w jego ślady i właśnie kończy filmówkę w Łodzi. Bardzo jestem go ciekawa.

      Usuń
  4. Czytałam Żulczyka "Wzgórze psów". Dobrze się czytało. Może skuszę się na polecaną przez Ciebie. Na razie czytam serię Bondy z profilerką Saszą:):):) W kolejce " na już" czeka historia Zaolzia po odzyskaniu niepodległości przez Polskę do wybuchu II wojny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dłuższą przerwę w Bondzie.

      Mam dużo w kolejce, jakie to miłe, to czytanie:)

      Usuń
    2. Bondy mam sporo tak samo jak Mroza. Tak, tak, wiem, ze moda i tam takie, ale to się naprawdę dobrze czyta. Ale sporo historycznych czeka na swoja kolejkę a zamówiłam jeszcze historię Słowacji i czekam na ukazanie się książki o historii Śląska Cieszyńskiego tego autora, który napisał "Barbaricę". Jest co czytać:)

      Usuń
    3. Na mody nie trzeba się oglądać.
      Pewnie wrócę do Bondy bo kocham kryminały.

      Usuń
  5. Pani od wierności z m jak miłość ministrem kultury. Kurtyna.

    OdpowiedzUsuń