wtorek, 28 listopada 2023

Granice obciachu

 Jestem realistką i wiem, że kiedy jest się politykiem trzeba od czasu do czasu połknąć jakąś żabę. Zresztą w życiu pozapolitycznym też tak się dzieje. Koleżanka oszukana przez dewelopera na 1,500 euro po przeliczeniu zrezygnowała z walki prawnej, taniej i szybciej było pogodzić się z niesprawiedliwością.

Ale żeby aż tak samego siebie nie szanować, żeby tworzyć rząd widmo albo do niego wstępować??? Za grosz honoru. 

A najgorsze jest dla mnie, że kobiety dają się wykorzystać cynicznym graczom pisu. Są używane jak papier toaletowy albo króliczki playboya raczej. A ministra od kultury to już w ogóle mnie osłabiła choć czego się spodziewać po PiSie..

31 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nawet nie chce mi się tej groteski komentować....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już nie mogę, kto mieszka w Polsce to się w cyrku nie śmieje

      Usuń
  3. ja czekam, aż obajtek pójdzie siedzieć, by wyegzekwować moje blisko 600 zł za prąd, bo boli... a wczoraj kurier przyniósł rozerwaną niekopmletną przesyłkę dla kotów, nie sądziłam by coś mogło być nie tak, bo w tym sklepie zamawiam od lat i wszystko zawsze było OK, brakuje suplementu za ok 90 zł, a skusiłam się, bo była promocja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamuj, bo złodziej będzie się czuł bezkarny!

      Usuń
    2. A jelonki widziałaś w końcu? Na blogu?

      Usuń
    3. tak, dzięki, chociaż nie były mi poczebne, po prostu się zastanawiauam, czemu zasłużyły na upamiętnienie 😁

      Usuń
    4. Foch!
      Ja się tyle naszukałam!!

      Usuń
  4. Symboliczne jest to, że w tej wersji rządu, który nie przetrwa, właśnie dominują kobiety. Panowie dzielą się władzą tylko wtedy, gdy się im to opłaca (w związku z tym czekam czasów, gdy w szkole będzie pracowało więcej mężczyzn, którzy potrafią walczyć o swoje, z kobietami sytuacja oświaty się nie poprawi).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Wystawili kobiety na pośmiewisko a ponieważ kobiety w Pisie mają inne poczucie godności to jeszcze są z tego domu dumne
      Przykry widok...

      Usuń
  5. Pionkio to jakiś ewenement karierowicza. Przypadek do gruntownego zbadania, bo takiego lizusostwa i kłamczucha to świat nie widział. Prezes i zbawca narodu powołał/nakazał kobietom by ocieplić wizerunek pisu, bo przecież za niedługo wybory samorządowe. No i upokorzył kolejnego, czyli Błaszczaka, który nie chciał ale musiał i będzie w tym rządzie uchem prezesa ;) To patologia polityczna, która na każdym kroku pokazuje, ż to partia, partia a nie państwo i obywatel jest na pierwszym miejscu. Obywatel jet im potrzebny by ich wybrał, a państw do dojenia z kasy, co udowodniali przez 8 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się bać, czy ten koszmar na pewno się już kończy...

      Usuń
  6. Nie potrafię być wobec pisu obiektywna i to już od wielu lat. Ciągle mam z tyłu głowy, że jakiś numer mogą wykręcić i dlatego trzeba ich rozliczyć i usadzić, a nawet posadzić, żeby już nie mogli bruździć. Żeby nie mieli siły i odwagi podnieść obmierzłych łbów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie. Ich trzeba pogrążyć. I tak odżyją, jak głowa hydry ale choć trochę będzie spokoju

      Usuń
    2. I ja w klubie . Cały czas z tyłu głowy oczekiwanie na jakiś " grubszy numer " Mało ich było ? Trybunał , zmiany ustaw , niedrukowanie ustaw , reasumpcje , podsłuchy ....
      ajda

      Usuń
    3. To się w głowie nie mieści, ile tego było🫣🫣🫣

      Usuń
  7. Rybeńko trzeba mieć zrozumienie dla dwutygodniowych ministrów, to ludzie ułomni. Dla nich honor, wstyd, empatia, moralność, szacunek dla ludzi to abstrakcja. Niestety to wszystko dzieje się ze szkodą dla Polski. Jedno co mają wypracowane na medal to pazerność na kasę i stołki, nienawiść, pogardę i olbrzymią głupotę.
    Ciepło pozdrawiam. Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jest to, że ich wyborcy nie rozumieją, że ten rząd nie będzie działał..

      Usuń
    2. a dziwisz się, przecież nie używają rozumu. Oni teraz się domagają od Marszałka, żeby procedował to, czego pisowski rząd nie ujął w budżecie, a przede wszystkim mógł sam zmienić, ale zrobił sejmowi wakacje przez 2,5m. Błaszczak się drze na X o odwadze, a oni jak te małpy powtarzają.
      to jest żenujący niski poziom wiedzy o państwie, polityce, że no tylko dla idiotów ten cały pis.\
      no i nie mogę...
      sejm własnie się toczy
      i widząc hipisa, prezesa i Błaszczaka i ich gęby świadczone oo przygnębiającym wkurwie to ąż moja mi się śmieje

      a co do Hołowni, no nie mogę przeboleć, że daje się ponieść swej erudycji w odpowiadaniu dziennikarzom, co przeciąga powtarzając się po wielokroć. No i wrzuca teksty, które potem są wykorzystywane przez drugą stronę. Niepotrzebnie. Sejm to nie cyrk, nie sala kinowa, popcornu nie ma ;)

      Usuń
    3. Druga strona WSZYSTKO wykorzysta.
      Ja niestety lubię człowieka i lubię luzz, jednak merytoryczny, wpuszcza trochę świeżego powietrza.

      Ewidentnie edukacja o państwie kuleje, ludzie nie wiedzą podstawowych rzeczy, ech...

      Usuń

    4. jasne
      lubię luz, byle bez przesady
      nie wiem czy Hołownię polubię choć również nie jest tak, że go nie lubię. Jakby to powiedzieć, drażni mnie jego styl ;) wciąż nie jest dla mnie kompatybilny z politykiem, więc przy dłuższych jego wypowiedziach mam ochotę, powiedzieć "zjedz snickersa nie gwiazdorz ;p

      Usuń
    5. też mam zastrzeżenia, ale pomału zaczyna mi się podobać, nie jest marionetką

      Usuń
    6. Ja się cieszę, że możemy dyskutować o Hołowni. W normalnych okolicznościach. Że nie musimy zgrzytać zębami na Kuchcińskiego czy Witek

      Usuń
  8. Zdawało mi się, że wpisałam komentarz, hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja napisałam pierdylion komentarzy, zapomniłam je opublikować🤣

      Usuń
    2. Znalazł się w spamie....

      Usuń
    3. Hrehre, chyba się nie spodobał Bloggerowi :D

      Usuń
    4. Coś w tym jest bo bardzo bardzo rzadko komentarze lądują w spamie😅

      Usuń
  9. TFU, ich mać. Tyle mam do powiedzenia w temacie.

    OdpowiedzUsuń