poniedziałek, 2 października 2023

Krajobraz po marszu

 Tak bardzo marzy mi się Polska normalna. Nudna. Niepodzielona. Nie hejtująca. Sprawiedliwa. Tolerancyjna. Otwarta na świat. Traktująca ludzi równo bez względu na wyznanie i orientację. 

Nie wiem, czy to jest możliwe. Nie wiem, jak tego dokonać. Ale trzeba zacząć od przegrania pisu w wyborach. Odsunięcia od władzy wstrętnych ziobruf, macierewiczuf, morawieckich,kempuf, januszkuf, barbarufnowakuf, czarnkuf.

Zobaczymy już za dwa tygodnie czy marzenia się mogą zacząć spełniać. 

Na blogu widać akcję płatnych trolli. Będą ciężko pracować, bo marsz był udany i przebiegł w fantastycznej atmosferze radości i bezhejtu. Wręcz przeciwnie do konwencji gdzie rzyg i hejt siał się gęsto. 

31 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne marzenia..A ktoś mi mówił że to ja jestem idealistka😁
    Niech się spełniają!
    BH

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma już we mnie tolerancji dla nienawistników2 października 2023 08:22

    Wczoraj były pokazane dwie Polski. Pierwsza, tłumnie całymi rodzinami, kolorowa, uśmiechnięta, rozśpiewana pod błękitnym niebem w otwartej przestrzeni symbolem wolności. I druga, zamknięta w ciemnej klatce z wybrańcami i ziejąca jadem i nienawiścią. Duży kontrast. Trzeba mieć zamknięte oczy i zasłoniete uszy, żeby niedostrzegalne różnicy. Wybór jest prosty. Jesteś złym, prymitywnym, nienawistnym człowiekiem to głosujesz przeciwko Polsce. Koniec. Kropka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla mnie nie ma tolerancji. Tego drugiego spotkania nie widziałam...widziałam marsz w Warszawie i widziałam ludzi, którzy tak jak ja maja DOŚĆ. Widzę też, co wypisują wyznawcy pisu na swoich blogach, to fala hejtu i nienawiści, to nagonka, to wyzwiska...WSTYD nawet czytać a co dopiero komentować na takich blogach. T.

      Usuń
    2. Tak!
      Mamy dość hejtu i wredności!

      Usuń
    3. Wiesz, ze nie wchodzę na takie blogi, szkoda mi czasu i zdrowia, ale to nie znaczy, że nie widzę tej nienawiści w sieci, w realu. Mnie wczoraj uderzył urywek na żywo sprzed spodka w Katowicach, gdzie dziennikarka z TVN została zabluzgana przez suwerena- dosłownie. Jaka władza taki ich elektorat. WSTYD!

      Usuń
    4. Wstyd i zażenowanie TOTALNE i obrzydzenie.
      T.

      Usuń
    5. a i jeszcze szczucia mam dość ... nie tylko pisowskiego. to takie polskie jest.

      Usuń
  4. Byłam, ten marsz to coś niesamowitego, tyle empatii, uśmiechu, radości i nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję,że nie byłam na marszu.Moi młodzi zachwyceni-atmosfera,Warszawa,wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję ,że ta fala wypłynie poza Warszawę 🤞🏼❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Marsz był oddechem wolności... Było nas co najmniej dwa razy więcej niż 04.06.
    Wszyscy czuliśmy tak samo...
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że marsz był tak udany i żałuję, że mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń