piątek, 27 października 2023

A miał być przewodnik 🥴

 Zamówiliśmy sobie wycieczkę z przewodnikiem do zwiedzania min Hagii Sofii. Na 9 30. Kiedy przyszliśmy o 9 25 na umówione spotkanie okazało się, że grupa już sobie poszła, bo pan o 9 rano zmienił godzinę spotkania na 9. 

Dowcipnisie.

Niestety wiązało się to z pewnymi emocjami i wymianą wiadomości, ale trudno. Sami sobie obejrzeliśmy. 



W necie pewnie są lepsze zdjęcia. 

Ale takiego nie znajdziecie 


To masz widok z okna. Na pierwszy rzut oka okropieństwo. Ale jak się przyjrzeć, to to jest cacuszko czekające na inwestora:)


15 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, że fotografia nie jest Twoją mocną stroną, ale te Ci wyszły b. dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę.Juz nawet sprawdziłam wiosenne wycieczki do Stambulu,nigdy nie byłam,wieki temu byłam w Bodrum na wczasach typu hotel- plaża,tudzież basen🙃 A póki co jestem u kosmetyczki,u nas zimno ciemno i ponuro.Samych przyjemności wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to już jest pod koniec października. Wylatujemy z 24 stopni, wylądujemy w 13.

      Stambuł to kilka dni. Ale bardzo polecam wyprawę do Kapadocji. Godzina lotu ze Stambułu

      Usuń
  4. już to pisałam, że chce zobaczyć Stambul i Kapadocję a nade wszystko Goebekli Tepe. a teraz znów nowe znalezisko archeologiczne arcyciekawe i zmieniające obraz historii, prehistorii odnotowano.
    a tam w Haji nie ma przewodnika w słuchawkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż się zamienił w przewodnika, to wystarczyło

      Usuń
    2. Muszę poczytać o tym Tepe

      Usuń
    3. no i polecam T. Knoksa. Sekret Genesis.

      Usuń
    4. Moim marzeniem jest przejsc sie po murze chinskim

      Usuń
    5. Zadumałam się. Ci jest moim podróżnym marzeniem. Na pewno Japonia. I Islandia

      Usuń
  5. Ja pozdrawiam że Szwajcarii! Jest cudnie!

    OdpowiedzUsuń