czwartek, 21 września 2023

Taki dzień

 Miałam do wysłania listy. Jest piękna pogoda to postanowiłam zunifikowanym sobie przy okazji "kroki". 2,5km w jedną stronę, bynajmniej nie po płaskim terenie, to w sam raz żeby zrobić dobry spacer. 

Weszłam na pocztę i wtedy zauważyłam, że nie wzięłam ze sobą ani pieniędzy ani karty. A zaniedbałam organizację płacenia komórką. Wuala. 

No trudno. Wróciłam do domu autobusem (Bogu dzięki za bezpłatny transport publiczny w lux). 

Tym razem postanowiłam pojechać samochodem, bo czad mi się kurczył. Dojechałam pod pocztę i zdałam sobie sprawę że.... nie wzięłam tym razem listów 🙈🙈

Nie zastrzeliłam się bo nie miałam karabinu.

Dzisiaj już na pewno się uda!!



32 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakręcenie level hard 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  3. ale że piszesz prawdziwe listy w tych czasach, wow

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojechalam do apteki, dopiero jak zaparkowalam pod drzwiami, olsnilo mnie ze recepty zostaly w domu. Nawet sie nie zezloscilam, tylko w tyl zwrot, w mysl zasady nie masz w glowie to masz w nogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale potem już się udało?

      Usuń
    2. Tak, tylko raz wracalam. Ty jestes lepsza artystka, zrobilas podwojny teatrzyk.

      Usuń
    3. W pewnym sensie nawet 3.
      Ech

      Usuń
  5. Skąd ja to znam.... Ale jednak miło, że człowiek nie jest sam w tym zakręceniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też niedawno wyszłam po zakupy bez portmonetki, ale zapłaciłam blikiem, z telefonu, uffff.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś pojechałam do sklepu bez portfela i telefonu, dobra, wracam do domu, jadę znow do sklepu, karta nie działa, telefonu znow nie wzięłam, jadę po telefon, zeby zadzwonic do męża zeby sprawdził konto, sprawdził, naprawił, jadę do sklepu, przy kasie- trzeci raz u tej samej kasjerki- nie mam karty, bo w międzyczasie zmienilam kurtkę, a kartę włożyłam do kieszeni poprzedniej... ucieklam, czwarty raz nie pojechalam, na obiad byly kanapki😂
    Cypel
    P.s. jeszcze 12 dni opatrunkow, oszalejemy......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cypel, przebiłaś Rybeńkę
      BH

      Usuń
    2. Cypel!
      Szapo ba!!

      Nie szalejcie! Kto już będzie tylko 11 dni🎏💚⚘️😘

      Usuń
  8. Śfientej cierpliwości kobieta :D
    Powinnam ci współczuć a ja się cieszę że nie tylko ja takie numery mam :D
    BH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że w końcu się udało wysłać 🫡

      Usuń
  9. Mam inny problem - zawsze ale zawsze jak idę na pocztę, oni mają akurat przerwę😊Mam blisko,więc niewiadomo,co robic- iść do domu po to,by pootwierać bramy,zamki,drzwi i..natychmiast wracać,czy spacerować po parkingu🙃 Obie opcje kuszące,a i tak się potem czasem okazuje,że dowód mam w aucie🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To o tyle dobra wiadomość, że auto blisko

      Ale czemu te przerwy? Myślałam, że w.pl nie ma przerwy na lunch

      Usuń
    2. Kodeksowo w czasie 6 godz.pracy 15 minut przerwy przysługuje,na poczcie pracują na pewno dłużej,poza tym praca przy ekranie też daje dodatkowe minuty po każdej godzinie.Pracodawca zawsze może dać więcej;)😊 Poczta też pewnie też ma swoje regulaminy.Duże firmy nie zamykają drzwi,bo mają zmienniczki,choć różnie to bywa..ale koło mnie jest mała filia jednoosobowa.

      Usuń
    3. Aaaaa

      Czego to się człowiek dowie!

      Usuń
  10. 😁😁😁 ja dziś się w porę (w samochodzie) zorientowałam jadąc z Malutką do weta, że wzięłam swoj kręgosłup zamiast jej szyi 😂 w sensie historię choroby😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Malutkiej nie zapomniałaś 😁

      Usuń
    2. a wiesz, że na wszelki wypadek sprawdziłam, bo zaspałam i się śpieszyłam😁 a Malutka jest naprawdę malutka i leciutka i nie drze ryja😆

      Usuń
  11. Ryba,jakbyś z buta się wracała w te i we w te ,to byś tych kroków natrzepała😁 a tak.....🫣🤣🤣🤣
    Ogólnie śmiechłam🤭🤭🤭

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak się cieszę, że nie jestem jedyna…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się cieszę że nie jestem sama i nie zdarza mi się zbyt często

      Usuń