sobota, 19 sierpnia 2023

Jak dobrze, że są na świecie samoloty

 Dobrze mi się jechało, nie mogę narzekać na podróż choć pierwszego dnia momentami miałam oberwania chmury 

A drugiego 8 godzin w samochodzie choć to dobry wynik jak na 800km. I postoje. 

Miałam nadzieję, że się w lux ochłodzę ale malały one z każdym kilometrem, temperatura nie pozostawiała złudzeń. Tuż przed końcem podróży weszłam do centrum handlowego żeby kupić rybę i szczerze mówiąc przeszło mi przez głowę, żeby poprosić  o azyl klimatyczny.

Dobrej soboty


16 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już za parę dni, za dni parę będziemy tęsknić do słońca i ciepła!

    OdpowiedzUsuń
  3. A czytam, że w Hiszpanii znów fala upałów, nawet 40 stopni! Masakra! A ja coraz gorzej znoszę upał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urlop ciągle przede mną. Trudno było wybrać kierunek bez pożarów i skwaru. W końcu stanęło na pewniaku - Kanary. Tam powinno być nieco przyjemniej.

      Usuń
    2. Ja mam nadzieję, że za tydzień już będzie się ochładzać bo jedziemy w Pireneje

      Usuń
    3. Bogusiu , a gdzie dokładnie bo na Teneryfie pożary...

      Usuń
  4. Przede mną dwudniowy powrót do domu. A w domu czeka fala upałów 37°C .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmenczona już o poranku19 sierpnia 2023 09:57

    Chciałam napisać, że jasne, ale mogliby ludziska posiedzieć trochę na doopie i nie zwiększać spalania CO2, ale sobie pomyślałam, że mogę wywołać wilka lasu, czyli np. znowu jakiś wirus, więc już z dwojga złego wolę się smażyć niż być zamkniętą🤪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałabym wiedzieć, kiedy zostawiam większy ślad węglowy.
      Jadąc samochodem czy lecąc?

      Usuń
  6. Poprosić o azyl klimatyczny - podoba mi się :)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam nieskromnie, że jestem bardzo dumna z tego wyrażenia, dzięki za zauważenie 💚

      Usuń
  7. A nam sie na ostatni dzień w Szwecji trafilo pełne słońce akurat na ogarnianie kampera i zwiedzanie Ystad. Za to nad ranem na promie czeka nas kosmiczna ulewa. Co za pogoda...

    OdpowiedzUsuń