piątek, 21 lipca 2023

Ludzie się zmieniają. Nie zawsze na lepsze

 Przysłowia mądrością świata 

Zapomnial wół jak cieleciem był. 


Niedawno widziałam się ze znajomą. W młodości lubiła seks, że tak eufemistycznie to nazwę, broń buk jakaś patologia, ale mnie szokowało. Z mężem mieszkała przed ślubem. A teraz przeszła na taką stronę mocy, gdzie tabletki dzień po to zło a dzieci muszą najpierw się pobrać a potem dopiero seks. Tak jej w głowie się zmieniło i chętnie by prawem tego seksu przedślubnego zabroniła. Tak to jest kiedy człowiek się bezrefleksyjnie nawróci. 

Ja też się zmieniłam, nie jestem taka sama jaka byłam 30 lat temu. Zmieniły mi się też poglądy choć nie jakoś drastycznie. Ale nie umiem zrozumieć takiego fanatycznego podejścia do życia. Zaufania innemu człowiekowi czy instytucji bez żadnej refleksji, że może się mylić. 

Zmieniajmy się ale tylko na lepsze. Fanatyzm zabija.

30 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To już ze 30 lat temu się stało.
      Ai tak ją lubię

      Usuń
  3. A jeszcze do poprzedniego tematu. Wczoraj padło, że w grupie kobiet 18-39 lat 7% głosuje na PiS. Niestety nie wiem ile na konfederację, ale można poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczy popatrzeć na Chazana i Piechę...

    OdpowiedzUsuń
  5. I okazało się, że ta afera z tą chora psychicznie kobietą to kapiszon postawiony przez niemieckiego kolaboranta tuska. Kobito, kuro domowa, mysl samodzielnie bez TVN 24 dla baranów! Ale cóż... Ci podstawówce tak mają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisdzielce muszą się bardzo bać,skoro takie prymitywne "newsy" powielają ich trolle

      Usuń
    2. U mnie na blogu zawsze kiedy robi się pisowi nerwowo pojawiają się trole

      Usuń
    3. Czyli wysyp trolli dopiero przed nami😅z tak prymitywnych treści,to nawet śmiać się nie chce ..

      Usuń
    4. Będą też takie ewidentnie płatne
      Takie kasuje od razu

      Usuń
    5. O, bezowa, jako sprany pisi móżdżek?

      Usuń
    6. O, jak pani Bezowa miło, grzecznie i słodko zagaiła z rana! Zobaczyła pani kilka zdjęć i już pani wszystko wie?

      Usuń
    7. Tak to jest jak się myśli samodzielnie🤣🤣🤣

      Usuń
    8. rany co to było, kto to jest Bezowa?? czyżby siostra Aisab?? Teatru

      Usuń
    9. Nie znam człowieka
      Aisab to ciężki przypadek...

      Usuń
    10. Jeszcze jedno mnie męczy. Jaki cel chciała osiągnąć policjantka chcąca zbadać coś p.Joannie w majtkach. Lekarka zainterweniowała mówiąc, że już ją zbadała
      To opowiadał policjant na konferencji prasowej, żeby nie było. Co ona tam chciała zobaczyć??

      Usuń
    11. Czy nie ma ukrytego w drogach rodnych lub odbycie niebezpiecznego przedmiotu, którego mogłaby użyć, żeby popełnić samobójstwo

      Usuń
  6. W takich razach zazwyczaj chodzi o jakieś nieudanie. Miało być fajnie, coś nie wyszło, kult (jakikolwiek) obiecuje nowy początek. I zamienia się człowiek w głosiciela jedynej prawdy. A że sam żył, albo nawet i żyje inaczej? To nie ma nic do rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadumałam się
      Nie domyślę się co za nieudanie było w tym przypadku. Poza wyrzutami sumienia.

      Usuń
  7. Mylić się jest rzeczą ludzką21 lipca 2023 08:42

    Od fanatyków trza zwiewać jak najdalej😉 Nie ma sensu nawet dyskutować, bo każdy argument odbija się jak od betonowej ściany. Bez refleksji, bez dystansu, bez tolerancji, czyli bez myślenia, niektórym po prostu tak wygodniej żyć.
    Zresztą powyżej masz tego piękny przykład niejakiej Bezowej, która rzucając o samodzielnym myśleniu powiela narzuconą przez pisdzielcôw retorykę wystawiając sobie świadectwo fanatyczki, która nie potrafi nawet własnymi słowami rzucić kontrargumentem w temacie. No koń by się uśmiał…😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanatyzm jest podstawą wszystkich sekt. Wystarczy wdrukować człowiekowi posłuszeństwo.

      Mnie w takich sytuacjach robi się żal takich bezowych mają w sobie tyle agresji i nienawiści, skąd to się bierze. Z jakiegoś nieszczęścia.

      Usuń
  8. Bardzo jesienne już poranki są - chłodno ,mgiełki i rosa🙂 Nie przekonuje mnie mądrość przysłów - najczęściej sa zbiorem banałów i stereotypów, choć może czasem bywają słuszne.Milego dnia!
    ps.w czasie dyskusji na temat pandemii,szczepień takich"bezowych" było znacznie więcej.. najwieksze frustratki jak
    widać przetrwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiemy też, że nie wszystkie i nie wszyscy członkowie rodzin antyszczepow dali radę.

      Usuń
  9. Miałam na studiach bardzo "rozrywkową" koleżankę, ale była też bardzo lubiana, miła, pomocna, sympatyczna, Rodzaju rozrywek nikt specjalnie nie dociekał i wszystko grało. Zaczęła chodzić z kolegą, który studia traktował bardzo poważnie, uczył się dużo i miał dobre wyniki. Wtedy zmieniła się po raz pierwszy; rozrywkowa dziewczyna zniknęła, pojawiła się poważna studentka, ale sympatyczna i wesoła pozostała. Spotkałam ją po latach - przyszła do mnie jako Świadek Jehowy, żeby mnie nawracać. Wpuściłam ją (razem z towarzyszką) ze względu na dawne, studenckie czasy. Jak się okazało, pobrali się z tym kolegą, ale im się nie ułożyło. Zmieniła się bardzo, była nie do zniesienia: nieciekawie ubrana, źle umalowana, drażniąco patetyczna i strasznie ortodoksyjna. Wiem, że ją ostro przeczołgało, ale to zupełnie inny człowiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to bardzo przykry obrazek. Bardzo.
      Dla mnie świadkowie Jehowy to sekta. Znam rodzinę, gdzie już dojrzała osoba przeszła na to i od tej pory to nawet na święta nie przychodzi do jedynego dziecka i wnuków.

      Moja znajoma na szczęście jest bardzo sympatyczna i ciepła, tyle że nie rozmawiamy o polityce i złych rzeczach w kościele.

      Usuń
    2. U mnie w firmie 60 procent zatrudnionych to Świadkowie Jehowy, kapitalni ludzie weseli, sympatyczni, uczciwi.
      Złego słowa nie dam powiedzieć.
      Dziwne jednostki, gdzież ich nie ma..
      Pozdrawiam Joanna.

      Usuń
    3. Wszystko fajnie dopóki nie chce się odejść ze wspólnoty...

      Usuń