niedziela, 11 czerwca 2023

Bardzo mi się to wydało ciekawe

 To trochę temat tabu

Rzadko się o tym rozmawia i pisze artykuły 

Dlatego to polecam klik

O wazektomii.

Mnie ten temat rusza z kilku powodów. Jeden z nich jest taki, że mężczyzna w Polsce może legalnie pozbawić się płodności. A kobieta nie. 

Interesująca jest wypowiedź pana, który ucieszył się z 500+ bo w końcu go było stać na wazektomię. Nie od dziś wiadomo, że te pieniądze nie wpłynęły na dzietność w Polsce. A umierające kobiety, których życie dla niektóych lekarzy i politykó jest gówno warte, to już na pewno poprawią demografię.

Cała się gotuję.

21 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długa droga do normalności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta normalność w ogóle kiedyś zaistniała...

      Usuń
  3. Lekarzy bym w to nie mieszała za bardzo. Kk i pis prawica winni smierci kobiet. A to ze mezczyzni mogą wazektomie to w kraju wyznaniowym norma. Sukienkowi mogą czuć się bezpieczni a kobiety maja rodzic i zanknac mordy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym mieszała. Są tacy co nie usuną ciąży z gwałtu bo to łamie ich sumienia.

      Usuń
    2. Dopóki lekarze stosują klauzurę sumienia, to są w to zamieszani jak KK i obecna władza.

      Usuń
    3. No tak. Macie rację.

      Usuń
  4. Cipki są własnością rządu i sprawą państwową. Ale tak sobie Polki same ułożyły (odkąd możemy głosować, mamy wpływ na swój los).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W głowie mi się nie mieści, że ciągle kobiety dają sobie wmawiać, że są te gorsze!!

      Usuń
    2. @rybeńko, przecież kobiety są większością w ławach kościelnych i zupełnie im nie przeszkadza, że w tym wyznaniu główną bohaterką jest Maryja, w Biblii prawie niemowa. Gorszość, czy też jak interpretuje kościół bardziej refleksyjny (tzn. z refleksją, że kurcze, one nam sprzątają i całują nas po tyłkach, więc może nie tak dosadnie) "inne powołanie" jest tym, co katoliczki wyznają. Co więc Ciebie dziwi? Kobiety godzą się na bycie w drugiej lidze, dlatego są w tej drugiej lidze.

      Usuń
    3. Od lat piszę ze starebaby przykiscielne typu aisab najchetniej by laskesukienkowym robily. A i niestety czym scorupka za mlodu... Same sobie winne z jednej strony z drugiej w Strajku Kobiet pokazaly siłę. Jest nadzieja.

      Usuń
    4. No dziwi mnie, że się godzą na bycie w drugiej lidze
      Ale to się już kończy.
      Ja katoliczka wychowałam córkę na feministkę i jestem z tego bardzo dumna.
      Nie jest związana z Kościołem ale to już wina Kościoła nie moja.

      Usuń
  5. Ale zaostrzenie prawa aborcyjnego mamy tylko i wyłącznie dzięki kościołowi.Kosciol gardzi kobietami,uważa,że są gorsze,a te i tak tłumnie klęczą przed księżmi i lecą do kościoła jak muchy do lepu😊Poza tym,to przede wszystkim kobiety dbają o to,by ich córki i wnuczki były niewolnicami kościoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córki i wnuczki są coraz dalej od Kościoła. I rzadziej głosują na pis niż młodzi mężczyźni

      Przekaz z ambon jest wiadomo jaki. Ale to głosy wyborców wpływają na kształt państwa.

      Usuń
    2. Niekoniecznie. W kościołach wciąż więcej kobiet niż mężczyzn.Mnostwo kobiet w różnym wieku głosowało na PiS i nadal mają taki zamiar.To jest kraj fanatyków religijnych i nieuków,niestety.

      Usuń
    3. Starych kobiet
      Młodych ubywa szybciej niż młodych mężczyzn

      Usuń
  6. Jestem, żyję. Bogusiu ale jak to ? Byłaś koło mię? U mnie różnie, jestem po zabiegu, to o miało być łatwe do usunięcia okazało się " niespodzianką". Ponad godzinna operacja, mnóstwo zastrzyków itd teraz wyniki pokażą czy był to tylko niewinny kaszak z zaciekami zapalnymi. Do tego kłopoty w rodzinie i wysiadłam psychicznie. Jutro wracam do pracy to może przestanę się martwić o sto spraw, chociaż słaba jakoś jestem. Byle do wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to kiepsko. A tak, byłam wczoraj u cię... Pozdrawiam! ❤️

      Usuń
    2. Ojojoj
      Marzycielko
      Niech moce będą z Tobą♥️

      Usuń
    3. Marzycielko moce dla Ciebie!

      Usuń