piątek, 24 lutego 2023

Za rok...

 Obawiam się, że za rok wojna ciągle będzie się toczyć. Rok temu właściwie nie uwierzyłam w to, co się zadziało. 

Jacy jesteśmy bezradni wobec takiego zła. Z małym złem można próbować walczyć. Zgłosić przemoc domową, nie pozwolić pijanemu koledze wsiąść za kierownicę, uratować maltretowane zwierzę, pomagać finansowo ludziom w ciężkiej sytuacji. 

Ale co zrobić, żeby walczyć z wojną? 

Trudne mamy czasy. 

Czasem mnie przeraża moja bezsilność. 


Dodatek klik 

23 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są ludzie dobrej woli i to daje nadzieję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez nadziei trudno żyć..

      Usuń
    2. Ale w świat bez wojen trudno uwierzyć. Choć warto niestrudzenie prowadzić pracę u podstaw! Budować mosty, nie dzielić! Niestety chorzy na władzę udają, że tego nie rozumieją i dzielą, dzielą, dzielą...

      Usuń
    3. I dzielić nie przestaną:(((

      Usuń
  3. Jakim trzeba być zboczeńcem żeby wywołać wojnę .Nudziło mu się?
    Jakby nie było dość codziennych kłopotów i zakrętów . Pandemii i zamachów terrorystycznych w bonusie..Zbokol. Kończę bo mi się na usta cisną przekleństwa.
    Trzymajmy się jasnej strony Mocy 💪🏻♥️. Sława Ukrainie 💙💛

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie byuo:ppp
    https://www.youtube.com/watch?v=QhQdIAj70ec

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, nam się wydawało, że pokolenia urodzone po II WŚ nie zaznają wojny.Choć świat wrzał cały czas, ale.. gdzies daleko. Dopiero gdy podeszła prawie pod nasze drzwi poczuliśmy jej oddech, jej grozę. Też się czuję bezsilna.. i jak większość z nas mam "nerwy na wierzchu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ten dzień, imieniny starszego i pytanie ze łzami w oczach młodszego: czy ja będę musiał iść na wojnę ? 😭

      Usuń
  6. A koleżanka ma autograf Igi

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja przechorowalam covid. Test negatywny! Jupi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yupiii!
      Jedna taka Margo ma kolejny raz covida i dużo gorzej go znosi niż pierwszego

      Usuń
    2. Moja siostra zaczyna pierwszego. Chyba przez telefon ode mnie złapała.

      Usuń
    3. Współczuję każdemu choremu, bo covid jest nieobliczalny.

      Usuń
    4. I to jak bardzo!
      Jakie można mieć dziwne powikłania!!

      Usuń
  8. Co zrobić żeby nie zobojętnieć na zło? Świat przejęty wojną, złem okrutnym zapomniał już o lesie, w którym dzieje się nie mniejsze zło. W ciszy, w zapomnieniu, w zaszczuciu... Puszcza trupami usłana... to co podają się do publicznej wiadomości to niewielki procent prawdy. Okrutnej prawdy.

    OdpowiedzUsuń