środa, 8 lutego 2023

Dziwna sytuacja

 Poszłam na spacer. Ścieżka m.in prowadziła drogą za domami, trochę przez pola, trochę przez lasek. Był taki odcinek, może 800 metrów, łączący dwie jezdnie. 

Przede mną szedł mężczyzna,  tak w średnim wieku  na oko. Tak ze 100 metrów przede mną. Przeszliśmy już ze 3/4 tego odcinka i nagle co ja paczę! Gościu się zatrzymuje, staje nad polem i szcza! Bez krępacji! A 10 metrów dalej ma las i krzaki!!

Co gorsza, odwraca się i idzie z powrotem!

Wyciągnęłam komórkę  i byłam gotowa dzwonić po pomoc, ale nic się nie stało, minął mnie i tyle. 

Bardzo dziwna sytuacja 

Po co tamtędy szedł? Przecedzić nie po to, żeby zrobić siku. Mógł to zrobić 100 razy wcześniej. 

Hmmmm

24 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezgłębione są meandry ludzkich myśli

    OdpowiedzUsuń
  3. to ci się śniło ???
    zdziwiona teatralna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było naprawdę
      Zdarzyło się w poniedziałek

      Usuń
    2. no myślałam, że już się takie rzeczy się nie dzieją w cywilizowanym świecie. ...no masz rację że choć odrobina wstydu by była na miejscu.

      Usuń
    3. Och, faceci ciągle szczają po kątach. Mierzi mnie to strasznie. Moich synów starałam się inaczej wychować

      Usuń
  4. niósł ile mógł. i nie doniósł. popuścił. może przecenił szczelność korka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie schował się choć trochę?
      Po co wracał?

      Usuń
  5. Może liczył kroki, bo miał wyzwanie w pracy (jak ja :D). Ale z sikaniem to nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko osobno już było dziwne
      A razem to już ten.

      Usuń
  6. Spojrzenie z innej perspektywy8 lutego 2023 10:27

    Mężczyzna skręcił w ścieżkę i szukał miejsca by załatwić swoją potrzebę. Już miał to zrobić, gdy zauważył kobietę, która szla zanim w odległości tak ze 100m, więc szedł dalej licząc, że baba gdzieś skręci, albo się zatrzyma. Ale nie, ona uparcie szła za nim. No to zrobił to co zrobił, bo już nie mógł wytrzymać ciśnienia. I zawrócił, bo nie miał powodu iść dalej…
    A potem w mediach opowiedział historię o dziwnej bezwstydnej kobiecie, która podążała ścieżka za nim…😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cd. Zatytulowal historie "Dziwna sytuacja" i zaczął ją tak: Poszedłem na spacer [...]. Za mną szlą kobieta w średnim, nieeee, w młodym wieku, tak na oko. Czułem jej wzrok na plecach [...].
      Wyciągnęłam komórkę i byłem gotowy dzwonić po pomoc, bo bałem się, ze mi coś zrobi. Wpadłem na pomysł, żeby zacząć sikac. Może ją przestraszę?
      Bardzo dziwna sytuacja.
      Po co tamtędy szla??? Co by nie było, sikanie było ostatnią deską ratunku!
      Hmmmm

      Usuń
    2. Albo pomyślał - pokaże jej co mam, może się skusi... 😃

      Usuń
    3. Ja nie mogę😂😂😂😂😂

      Usuń
    4. Dziewczyny, jesteście boskie 😍😄😄😄

      Usuń
    5. :) każdy ma swoje strachy i nadzieje :)

      Usuń
  7. No coś Ty? 🤗 ja dopiero wyjeżdżam z domu💅😄

    OdpowiedzUsuń
  8. to byłam ja-Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Posikam się zaraz ze smiechu 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń