piątek, 27 stycznia 2023

Można łżeć a zarazem nie kłamać

 


To ja!!

No tak idealnych warunków na narty to nie pamiętam. Słońce  świeży śnieg, temperatura, brak wiatru i puuustoooo!! Zero kolejek do wyciągów.

Bardzo to lubimy;))

A mnie zaskoczył artykuł o Dziędze w Newsweeku klik

Nie wiem, czy jestem tak optymistyczna, żeby wierzyć, że Dzięga już niedługo będzie ukarany. Jedno wiem na pewno. Jest mendą łgarzem i manipulatorem.

Sami zobaczcie. 


Być może to dziennikarz zadał złe pytanie. Ale nikt nigdzie nie twierdził, że to kardynał Hollerich zaprosił Dzięgę. On tylko sprawił, że Dzięga do polskiej parafii nie mógł przyjechać. 

Tak że ten. 

32 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Typowe dla tej instytucji,
    kłamstwa i manipulacje...

    A Rybka jak żabka 😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już inna znajoma też mi tak powiedziała🤭🤭

      Usuń
  3. Z otwartymi oczami przed pianiem koguta27 stycznia 2023 05:17

    No pięknie tam masz!
    Ciesz się cheilą❣️
    A ja właśnie kibicuję Grekowi, żeby pokonał Rosjanina, bo może być finał serbski- rosyjski i trudno to będzie zdzierżyć 😉
    Już u pań mamy rosyjsko- białoruski, bo Ryba jest farbowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. No Pani toz Ty zawidowiec jestes ja jezdze bez kasku) o tym ze to zaklamana instytucja wszyscy wiom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez kasku jeżdżą tylko głupcy.
      Sorki za szczerość...

      Usuń
  5. Łgarze. Ale to wiemy od dawna. Zamierzasz sprostować ten njus pisząc do gazety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w komentarzach ale nie bardzo mi zależy.

      Wiem, że są ludzie, co mają o to do mnie pretensje to mam dowód , że przecież nic nie zrobiłam 😜

      Usuń
    2. Mega! - narciarka i widok😊

      Usuń
    3. O przepraszam, tam jest napisane o inicjatywie Polonii. Nie masz tak na drugie na imię?

      Usuń
    4. A wiesz, jak nie to ucieszyło? Nie to, że jedna wariatka czy dwie zaprotestowały
      Ale dużo osób! I tak w gruncie rzeczy było. Takie miałam poparcie

      Usuń
  6. Zazdroszczę. Już nie pamiętam kiedy chodziłam po śniegu, a tu tyle i jeszcze te góry. Ciesz się tym👋

    OdpowiedzUsuń
  7. w górach wolę latem, ale widoki przepiękne!
    A nawiązując do postu, można przedstawić sytuację tak jak napisałaś, nie każdy czytelnik wyłapie o co chodzi ( Clinton przysięgał, że nie miał żadnych stosunków seksualnych pozamałżeńskich )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On przysięgał, że nie miał z tą panią stosunków seksualnych. Cygaro się nie liczy

      Usuń
  8. Już wiem czemu pusto na stokach. Włosi nie mają ferii.A Francuzi dopiero w lutym. Czyli jesteście poza sezonem.😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najbardziej lubię: pustki w takich miejscach 😁

      Usuń
    2. To prawda
      Jak dobrze już nie musieć jeździć w czasie szkolnych wakacji 🥴

      Usuń
  9. Kocham góry zimą! Nie jeżdżę na nartach ale długie spacery to i owszem. Niestety w tym roku nie jedziemy. Męża nogą nie nadaje się na śnieg ! Za to za tydzień mój ukochany Sopot ( wyjazd kupiony dawno, jeszcze przed decyzją dzieci o ślubie). Przyda się oddech przed ( wszystko organizuję ja). Dziś zakupiłam sukienkę i buty ( złote !). Jeszcze małą złotą torebkę i będzie git!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze nie wiem , kiedy mój wielki dzień.
      Musieliśmy, że dopiero za rok

      Usuń
    2. My za miesiąc 🤣 stwierdzili, że i tak ze sobą mieszkają 😁 i nie chcą na
      " kota łapa" choć z kotem 🤣🤣🤣 Nie nadążam za nimi 🤪

      Usuń
    3. Ten młodszy? Bo starszy chyba z wami mieszka jeśli nadążam 🙈

      Usuń
    4. Nie. Obaj już nie mieszkają 😁 dlatego nie nadążam 🤣

      Usuń
    5. Bo oni chcą w hotelu mieć łóżko podwójne 🤭🤭🤭

      Usuń
    6. Ale że jak,Rybko? Chyba wspólne:)) świetne memy się pojawiły w temacie..

      Usuń
    7. To ja już wiem dlaczego im się spieszy ( to podwójne łóżko ! ) 🤣 Młodsze dzieci są na krótkim wyjeździe ( muszę do nich zadzwonić jakie mają łóżka ).

      Usuń
    8. UPS podwójne ciiiii bo się wyda 🤣

      Usuń