wtorek, 22 listopada 2022

Na lotnisku w Charleroi

 Od zamachów w Zawentem w 2016 na lotniskach w Belgii jest podwyższony poziom kontroli. Kiedyś w oczy rzucali się uzbrojeni w broń długą żołnierze, teraz zanim się wejdzie na terminale już jest kontrola bagażu, choć nie trzeba zdejmować ubrań i można mieć wodę. Jeszcze. 

Za to w środku burdel chaos i dziwadła, jak zawsze było. A nawet więcej. Otóż za skorzystanie z toalety trzeba zapłacić!! 1 euro a w dodatku tylko i wyłącznie kartą kredytową! Dopiero po przejściu security można sikać za darmo. 

Nigdy nie widziałam na żadnym lotnisku czegoś takiego. 

No i to, że ogłaszając boarding do Warszawy pani ogłosiła że lecimy do Modlina. Modlin to po francusku Modlę, i to też uczyniłam, pomodliłam się, żeby mój bilet był jednak kupiony do Szopę.

I był🥴👍🤣

24 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne to Charleroi i spotkałaś Carolos?
    aż się boje pomyśleć co na lotnisku w Gdańsku... a na Szopę jak tam? nie latam od kilku lat i dobrze mi z tym, bo nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja trochę nie mam wyjścia No i lubieję;)
      Szopen w te stronę ok
      Zobaczymy jak o 6 tani w piątek 🥴

      Usuń
  3. Samolotem bezpieczniej22 listopada 2022 10:12

    Pamiętam jak z Tuśką wylądowałyśmy w Winnipeg i jej wielkie zdziwienie, że tak może wyglądać lotnisko, po Berlinie, Frankfurcie i Toronto😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęta gotowaniem grochufki22 listopada 2022 13:22

      Małe
      miała wrażenie że wylądowałyśmy gdzieś na wsi 😂
      A to miasto większe i liczebniejsze niż DM

      Usuń
    2. W lux też jest małe. Ale bardzo je lubię. Jak jest duża kolejka do security to chodzą i szukają tych, co zaraz będą mieli lot, żeby nikt się nie spóźnił;)

      Usuń
    3. Najwieksze wrażenie i niezapomniane emocje to chyba przy llądowaniu tuz przy morzu/oceanie, nieodparte wrazenie się,ze za chwilę wszyscy wpadniemy do morza:)) Na Korfu tak się ląduje i na pewno jeszcze w innych miejscach też..

      Usuń
    4. Mnie najbardziej zachwycił widok nocnego Telawiwu w czasie lądowania

      Usuń
    5. Ładowałam w dzień.. chyba;)) wydawało mi się, że lotnisko jest daleko od miasta. Pamiętam arabskie napisy, rozklekotany autobus, ogólnie - dużo zaskoczeń.

      Usuń
  4. Wygląda jakbym to nie ja, ale czytacze gdzieś pojechali🤣

    OdpowiedzUsuń
  5. oczonsam siem z szoku, moje dziecie nosi spodnie na 164.buuu

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pamiętam jusz, chyba Turcja, w Polsce nie było problemu, w Turcji prześwietlili syna i znaleźli u niego papierosy, miał 15 lat😅 jasne, że mi oddali i wykorzystałam - marlboro to byli😂 taki mauy przemyt😁

    OdpowiedzUsuń