sobota, 26 listopada 2022

Mój dzień wczoraj

 Pobudka 3 40

Taxi na lotnisko 4 10

Lot 6 25

Wkurf na to, że za sikanie ma lotnisku 1 euro 8 38

Wkurf na to, że zwykle działające maszyny do płacenia za parking nie działają

8 50 sik na stacji, gdzie 80 centów za sikanie można odliczyć od ceny za upragnioną kawę 

11 sen złoty aż do 13

15 kochana Anetka przerabia moje szpony na czerwone paznokcie

16 pisanie życzeń wierszem( niektórzy nie uwierzą, ale uchodzę za miszcza wierszy życzeniowych😜)

19 impreza 

50 kolegi.super wszystko ! Z tańcami włącznie! 

Powrót już dzisiaj...

Nie wiem czy jeszcze będę żyła😄

Na koniec dialog z damskiej ubikacji 

Podarłam sobie rajstopy!!

W tańcu ?

Nie. Przy sikaniu. 

Kurtyna 

37 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W grobie odpocznę 😜
      A tak serio to dzisiaj już będzie baaardzooo wooolnoooo

      Usuń
  3. Za stara jestem na takie tempo 😜

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo Pani , to się nazywa życie ))) następnego dnia by mnie zeskrobywali z podłogi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły zawodnik z ciebie:):) Gratulacje kondycji:):) Jesteś pewna, że usłyszałaś o podarciu, a nie o przepaleniu rajstop przy sikaniu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Potykajonca siem o wuasne nogi26 listopada 2022 14:07

    Się zmęczyłam czytajonc

    OdpowiedzUsuń
  7. Melduje że ciepło i tłumy ludzi. Uwielbiam choinki i światełka na plaży. 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie widziałam dekoracji świątecznych na plaży!
      Ale że tłumy teraz?!

      Usuń
    2. Bogusiu, super! Baw się dobrze, zazdroszczę 🤪

      Usuń
    3. Nie pierwszy raz w tym terminie tu jesteśmy. Mój mąż tak świętuje urodziny. 😉 Naprawdę tłumy, najwięcej Niemców oczywiście, ale i Polaków trochę jest. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Pooolskaaaa biaaałoooooczerwoooniii!

    OdpowiedzUsuń
  9. To płacenie za kibel 🙈 Tyle zawracania głowy, a doliczyli by sobie do ceny żarcia/ benzyny i wszyscy mieliby piknik w sikaniu

    Że tobie się jeszcze nie pobejało i z rozpędu nie wsiadłaś do złego samolotu 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiiii
      Żebyś wiedziała...
      Dzisiaj już nie poleciałam z Dublina a jutro z niego nie wrócę
      Za to lecę za tydzień. Jakby znowu 😄

      Usuń
  10. Fajny film dzisiaj widziałam😊Bardzo polecam Chrzciny, znakomita Figura i inni. ze stanem wojennym w tle i zima taka jak "za moich czasów" 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miala kilka niezłych ról, moim zdaniem.

      Usuń
    2. dla mnie zawsze sztuczna, nienaturalna...

      Usuń
    3. Tak, bardziej mi się podoba jako aktorka dojrzała, wolę ja teraz niż w czasach, kiedy epatowala ciałem😊chyba od roli w Żurku bardzo ja doceniłam, ale też świetna w wielu innych, nawet epizodycznych rolach np.u Polanskiego w Pianiscie .

      Usuń
    4. Była świetna w Pianiscie!

      Usuń