środa, 28 września 2022

no i nie mogę oglądać TVN24 po południu

 I tak nie oglądam ale teraz nie mogę i to mi sie nie podoba

Otóż straszy tam niejaka Jolanta P, nie lubię baby, co począć. Wiem,ze nie tylko ja.

Ciekawe jest z tym lubieniem. Jasne, nikt nie jest zupą pomidorową, żeby go wszyscy lubili ale są postacie wyjątkowo antypatyczne. Kilka nazwisk publicznych mi się nasuwa ale nie będę mendkom przysparzać popularności. A są też takie, o których ciepło się mówi prawie wszędzie. Anna Dymna na ten przykład.

No właśnie

Kogo ze znanych osób byście wymienili w gronie tych lubianych i szanowanych ?


52 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry🙂Nie wiem kogo, bo wizerunek sceniczny- medialny często ma się nijak do rzeczywistego.Nie lubię Magdy Gesler, choć to, co widzimy, to pewnie wynik formuły programu🤔.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo jest takich osób. Siostra Małgorzata na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uważam, że to bardzo dobra dziennikarka, duża wiedza, kultura, rzeczowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kompletny brak kultury. I ogromna zarozumiałość.
      Wrażenie subiektywne choć wiem z tyłu sceny, że ludzie nie lubią z nią pracować

      Usuń
    2. Często zdarza się tak, że ludzie narzekają, jeśli przyjdzie im pracować z perfekcjonistą.

      Usuń
    3. Jej nie lubili Wellman i Prokop, to raczej nie z powodu perfekcjonizmu

      Usuń
    4. Ale to inna stacja. Nie oglądam tv śniadaniowej, nie mam zdania. Nie wiem jak się tam prezentowała więc się nie wypowiem.

      Usuń
  5. Kiedyś podziwiałam Matkę Teresę z Kalkuty, ale teraz , jak odsłaniają się jej karty, wzbudza we mnie obrzydzenie.
    Dzisiaj chyba nikogo nie podziwiam i to mnie martwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nieustannie Annę Dymną i siostry z Broniszewic

      Usuń
  6. Sympatyzująca z tvn2428 września 2022 09:22

    Nie wszyscy lubią zupę pomidorową- przykład Najmłodszych😉
    Ale, że co? Że ona teras wcionsz po południu okupuje stację? Jaka ja niezorientowana przez te zajętości🙈
    W kwestii lubienia, to chyba najbardziej w tej stacji da się lubić Kolenda-Zalewska, z taką nutką podziwu. Cała reszta jest mniej lub bardziej sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolanta P. ni mnie ziębi, ani grzeje, choć wolę innych dziennikarzy.
    Kiedy pomyślałam o znanych, lubianych i szanowanych, to od razu przyszli mi na myśl ludzie, którzy już nie żyją. Władysław Bartoszewski na przykład.
    Zwykle podczas śniadania i porannej kawki, kiedy to czytam, rozwiązuję krzyżówki, albo biegam sobie po internecie, pomrukuje mi w tle tvn-owska telewizja śniadaniowa. I w oglądaniu przeszkadza mi pani Małgorzata R. Niestety, nagrabiła sobie u mnie sposobem prowadzenia programu "Perfekcyjna pani domu". I choć jako prowadząca "Dzień dobry TVN" na razie się sprawdza, ale niestety, nie mogę się całkowicie uwolnić od nielubienia jej. Przyznam, że czekam na wpadkę; może nie mam racji, ale nie mam do niej zaufania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, błędy!, No, może usterki tylko, przepraszam. Że też nie można edytować :D

      Usuń
    2. A Małgorzatę R. można nazwać kabotynką, a bardziej współcześnie efekciarą po prostu. To dlatego nie za bardzo ją lubię.

      Usuń
    3. Jakoś też do Małgorzaty nie czuję mięty
      A Bartoszewski ech.. To był ktoś

      Usuń
  8. w tiwi to zdecydowanie piękna Anita W.
    ona, jako jedyna, ciśnie swoich gości domagając się odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  9. drażni mnie Monika O.
    Bezkrytycznie lubie Wojciecha M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze mi zaimponował Konrad Piasecki, który kilkakrotnie uspokajał jazgoczące posłanki PIS 😁

      Usuń
  10. Wojciech Mann, Marek Niedźwiedzki. i tylko, bo właściwie to już radia nie słucham a TV nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czepiam się, ale to częsty błąd, sama długo się myliłam: NiedżwieCki" :) wspominam z rozrzewnieniem LP Trójki przy jego prowadzeniu

      Usuń
    2. Bardzo mi tych list brakuje...

      Usuń
    3. Czepiaj się, dzięki temu może ktoś się czegoś nauczy. I rzeczywiście, aż se poszłam do bloga Marka Niedźwieckiego, by potwierdzić.

      Usuń
  11. a i tak najlepsza jest Kasia Kasia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. która kocha miuościom trfauom Janusza K. :ppp

      Usuń
    2. I Grzesia M. co widać, słychać i czuć😉

      Usuń
  12. Nie ma kultury dialogu, rozmawiający przerywają sobie, głośno się śmieją tam, gdzie wystarczyłby jedynie uśmiech, wykrzykują hej, hejka, siema podlizując się mlodym. Ze wszystkiego starają się robić mniejsze lub większe przedstawienie.A prezenterzy telewizyjni ( niektórzy) z uśmiechem przylepionym do twarzy informują o katastrofach, śmierci,ludzkch tragediach.
    Lubię Anitę Werner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię Anitę W!

      Usuń
    2. Tez lubie Werner, no wiadomo, ze Anne Dymną od zawsze!
      I podpisuje sie pod slowami Liivii. Wydaje mi sie, ze dzis malo mamy profesjonalnych dziennikarzy. W radiu nie mowią, a krzyczą i uzywaja jezyka, zeby sie przypodobac mlodym sluchaczom. W telewizji tez, niestety, czesto tak bywa. Wg mnie dziennikarze powinni uzywac poprawnej, pieknej polszczyzny, wszak jezyk to ich narzedzie pracy. Co sie potem dziwic odbiorcom, ze mowia z bledami, skoro te bledy slysza w radiu czy tv . Moze jestem wyczulona, ale razi mnie ten potok slow, potocznych czesto, te usmiechu nieodpowiednie do sytuacji itp., itd. Ufff!

      Usuń
  13. nikogo nie lubie z tvnu,anne dymna owszem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie z tvpisu fszystkich, tam anonimy odnajujo sie fspaniale

      Usuń
    2. nie, tych tez nie lubie, pozdro

      Usuń
  14. Hmm… ja nie wiem czy kogoś tak wybitnie nie lubię. Jestem fanką Grażyny Torbickiej, Kasi Kasi oraz… tu was zaskoczę ale Krzysztofa Ibisza. Moja koleżanka była przez długie lata jego asystentką i tyle dobrego się o nim nasłuchałam ze muszę 🤣🤣🤣. Tak naprawdę wiele z tych osób, które widzimy w TV są innymi osobami w realu. Mogę tylko oceniać ich medialna twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam Ibisza po tekście Czubaszek

      Dawno temu, kiedy Krzyś Ibisz był jeszcze stary 🤣🤣

      Usuń
    2. Ale jemu to pasuje. Wszystkie byle żony wypowiadają się o nim dobrze. Czyli nie jest najgorszy. I nie wyglada sztucznie oprócz tych bielutkich zębisk 🤣🤣🤣

      Usuń
    3. A to bezcenne ta lojalność byłych żon!

      Usuń
    4. A ty skąd wiesz???? 🤣🤣🤣

      Usuń
  15. Szyfrem dziś piszecie, nie kumam. Idę spać.

    OdpowiedzUsuń