poniedziałek, 26 września 2022

Dobre wieści

 Niespodziewanie w sobotę syn dostał klucze do akademika. 7 dni przed spodziewaną datą. Była to super wiadomość, bo od dzisiaj zaczyna regularne zajęcia na uczelni i teraz ma 20 minut na piechotę co w porównaniu z godziną autobusem robi wielką różnicę. Anioł odwiózł go z walizami, upranymi ciuchami i gołąbkami na kolację. ❣

Mam nadzieję, że zachowałabym się podobnie. Dałabym schronienie dziecku w potrzebie. Teraz zresztą u mnie w domu w Pl mieszkają od dwóch lat bezdomni przyjaciele, jeszcze kilka tygodni pewnie. Zdarza mi się być dobrym człowiekiem. Nie tylko dla najbliższych. Ale wiem też, że nie na każdego można liczyć. Znam ludzi, którzy z założenia by odmówili takiej mieszkaniowejpomocy.... 

Cieszę się, że trafiłam na Anioła. Ona mówi, że przesadzam, nic takiego nie zrobiła. Ale fakty są takie, że to jej niewiele znaczyło dla mnie prawie wszystko...

36 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I jaki fajny ten Anioł!
    💝

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam dach nad głową, odwózka, ale te gołąbki! No Anioł!

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiuam mielone, kupiuam kapuste i tesz zrobie gouompki

    OdpowiedzUsuń
  6. Rano pisałam, ale może głupio, że zniknęło. W każdym razie brawo dla anielicy, dobrze mieć przyjaciół. 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę Bogusiu, że głupio ❣
      I dobrze, że są dobrzy ludzie:))

      Usuń
    2. Czy ona tu zagląda? Wie, że ją chwalimy?

      Usuń
    3. Nie jestem pewna:)
      Może jej powiem?

      Usuń
  7. bardzo to ładne i ludzkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne podejście do sprawy. Niby nic, ale jakie duże 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Anioł i te gołębie…. ❤️ Chyba tez uskutecznię je jutro. Pamiętacie kiedyś nasza dyskusję kto i jak robi? Sto kucharek i każdy przepis inny

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Dziewczęta. Nie mam weny do pisania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i te parę słów.

      Usuń
    2. Ja też nie. Ale odpisze Kristal 😉że wczoraj pisząc o pieczątkach za mszę, użyłam skrótu myślowego, ponieważ wliczaja się w to różańce, roraty itp. :)

      Usuń
    3. Fajnie, że jesteś Anonimowa
      I Mela
      I każda

      Usuń
    4. Dziś wypisałam syna z religii w szkole. Źle mi z rym ale tu nie chodzi o wiarę a o biurokracje. Komuniści o 7 w grudniu na roratach? To jakiś absurd

      Usuń
    5. Nie zbuduje się miłości do Boga nakazami i durnymi wymogami...
      Ech...

      Usuń
    6. To prawda. Kiedy mieszkałam w laickim kraju jakim są Czechy moja wiara była najmocniejsza. Tam nie było tego co jest u nas. Mało ludzi wierzących ale jak już to całym sercem .

      Usuń
    7. W lux jest coraz więcej Polaków. Ale nie w polskim kościele. Za to w tym moim międzynarodowym kościół puchnie. Trzeba przyjść wcześniej, żeby siedzieć w głównej nawie. Dziesiątki dzieci idą do pierwszej komunii i bierzmowania.
      Ale tutaj nikt nie usłyszy, że pandemia to kara za grzech homoseksualizmu np...

      Usuń
    8. Jeszcze coś mi się przypomniało
      Kiedy moje dzieci miały mieć bierzmowanie jeden z polskich księży naganiał wszystkie dzieciaki i akceptowal12 latki, mówić coś w rodzaju, bo jeśli wrócicie do Polski to będziecie mieli przechlapane, lepiej się obierzmujcie tu i teraz.

      Wtedy go nie rozumiałam...

      Usuń
  11. Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie .

    OdpowiedzUsuń