środa, 6 lipca 2022

Park Serralves:)

 Trochę nie chciało mi się tam iść. Nie umiałam zrozumieć co to za pokaz świateł ma się tam odbywać. Ale nażarci pyszną grilowaną rybąi ośmiornicą zdecydowaliśmy że a co tam,  idziemy. 

Nie umiem tego opisać i chyba zdjęcia  też nie wytłumaczą. Ale to jest wystawa sztuki współczesnej w postaci świateł i czasem dźwięku. Byłam zauroczona. Chodzi się po ciemnym prawie pustym parku i mija się instalacje świetlne. Z każdą następną wzrasta zachwyt.

Nie da się opisać. Trzeba zobaczyć:)






33 komentarze:

  1. I znowu ten czas!!
    Też jest dobrze raz nie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gratulacje 🎉Niech zdrowo rośnie 😘

      Usuń
    2. Gratulację❣️❣️
      Dużo szczęścia, miłości i zdrowia dla Kruszynki.
      Uśmiechneła mnie ta wiadomość w ten nostalgiczny dla mnie dzień…
      Dziś Mam skończyłaby 79lat…

      Usuń
    3. Przytulam Roksanko...

      Usuń
    4. Gratulacje, babciu! Witaj na swiecie, kruszynko! 😍

      Usuń
    5. Gratulacje rybenko, jest cudowna 😍Niech zdrowo się rozwija i będzie szczęśliwa ❤️

      Usuń
    6. Hurrra. Niech się zdrowo chowa. Dziś mój mąż ma urodziny, będzie wspólna impreza 😁

      Usuń
    7. Szampana lejcie! ❤️❤️❤️

      Usuń
    8. Rybeńko, gratuluję! Niech Kruszynka zdrowo rośnie!

      Usuń
  3. Gratulacje, Rybko. Niech się mała zdrowo chowa❤🌹

    OdpowiedzUsuń
  4. ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Cud narodzin zawsze mnie zadziwia. Szczęścia i zdrowia dla nowego narybku 😘🚀😜👍♥️🍾💰❤️🍷🍀⭐️🐣

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jednak na temat : ile to prondu źre ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba głównie ledy i wtedy mało

      Oświetlenie w muzeum też żre prund

      Usuń
  7. Rybenko, babciu, GRATULACJE, niech bedzie zdrowa i szczesliwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym takie coś zobaczyć, na bank poczułabym magię. :) Bardzo mi się podoba drugie i ostatnie zdjęcie, fantastyczne. :) Pozdrawiam cieplutko, bo u mnie zaś upał. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też jakby dzisiaj gorąco
      Cza iść na lody,)

      Usuń
  9. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa❤

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulejszyn i zazdraszczejszyn
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowka dla Malej i Mamy, szczescia dla calej rodzinki syny i gratulacje Rybko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowka dla Malej i Mamy, szczescia dla calej rodzinki syny i gratulacje Rybko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń