wtorek, 5 lipca 2022

Jak to mialam dużo szczęścia

 Pojechaliśmy sobie w niedzielę na wycieczkę wzdłuż doliny Duoro czyli tam gdzie są winnice w których powstaje słodkie porto. Całkiem to było interesujące pod wieloma względami 

Takie drzewka np widzieliśmy 



I takie widoki




Wyjątkowo było mało słonecznie co cieszyło bo przy słońcu to by było z 38 stopni 🥴

Rzecz jasna była też degustacja!




Wszystko było cudnie aż do momentu kiedy w domu się okazało, że nie mam telefonu! Dopiero po chwili sobie uzmysłowiliśmy że mąż ma moją lokalizację i w tym momencie już się zaczęło wyjaśniać że aparat wypadł mi w autobusie i ten autobus poszedł już spać za miasto i że rano przyjedzie.

Uffff

25 komentarzy:


  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli warto mieć te lokalizację. Fajnie, że się udało odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By się znalazło i bez niej ale byłoby dużooo więcej stresu

      Usuń
  3. Melduję : matura zdana ! Hurrra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszonca się5 lipca 2022 08:51

      Gratulacje dla syny!
      I dla rodzicuf tesz🙂

      Usuń
    2. Biegnę zapytać kuzynkę!

      Usuń
    3. Dziękuję! Polski 67, matma 80, angielski 96. Rozszerzeń nie pisał.

      Usuń
    4. Rozumiem że to dobrze?
      Nie znam się na polskich maturach

      Usuń
    5. Może być 🤣🤣🤣 Bez żadnych korepetycji !

      Usuń
    6. Brawo brawo i sukcesów na przyszłość!

      Usuń
    7. Wybiera się na studia? Bo zawód już ma, jak rozumiem?

      Usuń
    8. Tak mechatronik i dodatkowe kursy. Teraz pracuje, od października studia.

      Usuń
    9. Dumna mama, gratulacje!

      Usuń
    10. No to super ze mu dobrze poszło. Jak mój zdawał 3 lata temu to jedno rozszerzenie było obowiązkowe chyba. Albo mi się miesza coś.

      Usuń
    11. Oni nie musieli bo mają tytuł technika. Chyba, że ktoś potrzebował na konkretny kierunek studiów.

      Usuń
  4. Wcionsz wylogowana5 lipca 2022 08:51

    Dobrze mieć opcje lokalizacji telefonu. Chyba też mam, bo coś mi syna tłumaczył, że ajfon tak ma, ze w razie zguby czy kradzieży, można sobie w necie sprawdzić, gdzie akurat przebywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja na temat : co to jest to kwitnące ? Kto wie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bugenvila
      Od Aniki wiem

      Usuń
    2. Coraz gorzej ze mną, że nie poznałam bugenwilli 🤣

      Usuń
    3. Za to ze mną wszystko w porządku
      W życiu o czymś takim nie słyszałam😁

      Usuń
    4. Myslalam,ze to drzewo cesarskie

      Usuń
  6. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń