czwartek, 12 maja 2022

Susza!

 W krainie deszczowców nie pada już od ho ho ho!. A teraz na dodatek jest bardzo ciepło. W ciągu dnia mamy po 25 stopni. A za tydzień to nawet 28. Prognozy nie pocieszają. Będzie gorąco i sucho.

A przyroda udaje, że wszystko jest ok! Jest tak pięknie, że nawet ja, ślepa na kolory widzę, że zieleń ma niesamowite ilości odcieni. Do tego obłędny zapach kwiatów i nieustanny śpiew ptaków.

Wyciągnęłam sandały i letnie sukienki, uwielbiam!!

Ale modlę się o deszcz...



38 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, jest bardzo sucho i to piękne kwiecie zbyt szybko przekwita! A ja bym chciała zatrzymać ten tulipanowy czas!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas nawet więcej niż 25.Jade odebrać kogoś z lotniska, jest bardzo ciepło, aczkolwiek się chmurzy. Tak czy owak - sezon na białe sukienki , tudzież białe spodnie uwazam za otwarty. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomalowane pazury stopne;)

      Usuń
    2. Nogi, że tak powiem mam "zrobione"( ale tylko nogi) , jutro pani zmieni mi tylko kolor lakieru.😊 oraz wydepiluje, pomaluje, wymasuje, wklepie jakieś speyfiki tu i ówdzie..w innych częściach człowieka 😊Lubiłem , bardzo mnie wszelkie zabiegi relaksują.

      Usuń
    3. Będzie się działo😄

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja wyrywam
      I fszystkie pińć muszem wyrwać 🙃

      Usuń
    2. To tak jak ja:))). Ale w szpitalu miałam nie powyrywane (niepowyrywane?) to mi głupio było.

      Usuń
    3. To głupie że mam głupio
      Fszak nikogo się tym nie krzywdzi!
      Nie wię czy tak czy siak:p

      Usuń
    4. Ogolona ale chora12 maja 2022 14:33

      Golcie siem dziefczyny bo nie znacie dnia i godziny 🤪

      Usuń
    5. No ja się nie golę, bo nie bardzo nie mam co:))

      Usuń
    6. U nas zbiera się cały dzień na deszcz ale bez rezultatu

      Usuń
    7. Podpieuam siem pod nieogolone nogi 😳

      Usuń
    8. Przypadek??😁😁😁

      Usuń
    9. Wczoraj wyguadziuam 🤭🙈

      Usuń
  5. pogoda ok, bez upałów

    wyskoczyła ma dziś reklama jakiegoś serwisu ortograficznego i przypomniała mi się lekcja z wczesnej podstawówki z "ó" wymiennym i niewymiennym
    Nauczycielka nam wytłumaczyła ze "jaskółka, bo krowa"😁
    rzadko piszę o jaskółkach, ale trudno zapomnieć😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś pięknego!!
      Z tom jaskooukom

      A o pogodzie w Gdańsku bojam siem dyskutować
      Straumatysowana jestę 😝

      Usuń
    2. Czasami są w życiu takie momenty jak w bajce o nowych szatach króla
      Że nagle twoje oczy zaczynają widzieć

      To był ten moment

      Usuń
    3. Jaskółka na krowę się wymienia? Ja pamietam jak kolega napisał kóra bo twierdził ze się wymienia na kogut🤣

      Usuń
    4. Pszy kogucie to jak wiedzieć czy ó czy u ⁉️

      Usuń
    5. Druga litera wyrazu 😜dalej to już wszystko jedno 🤣

      Usuń
    6. Mówisz do człowieka bardzo ścisłego
      No niby dlaczego druga litera na się liczyć??

      Usuń
    7. Nigdzie w regułach nie jest zapisane wszak 🙈

      Usuń
    8. Ale popatrz, ze to tak działa: wóz- wozy, róg- rogi , ale nie mam przykładu jak jest dwa razy ó i u. Znajdę to podeśle

      Usuń
    9. Nie ważne ze druga, ważne ze ta sama w kolejności ale zwykle druga aczkolwiek mogłam coś popieprzyć

      Usuń
    10. Nie o koguta chodzi tylko o kure.

      Usuń
  6. Będzie padać !!! Umyłam samochód, zresztą zaklinaczy deszczu było jeszcze kilkoro więc....

    OdpowiedzUsuń