środa, 25 maja 2022

Kłopot z barkiem

 To częsty kłopot

Podobnie jest z kolanami, każdy prędzej czy później narzeka. 

No i dopadł mnie taki przykry ból i słaba ruchomość lewej ręki. Początkowo składałam to na karb rzs ale okazało się, że to zapalenie ścięgna, być może rezulat niedawnego upadku. 

Szczęśliwie mam rehabilitanta, który wie, jak mi pomóc i dzisiaj druga wizyta, a już pierwsza przyniosła ulgę. No magik.

Tylko czemu zwlekałam kilka miesięcy z wizytą u lekarza??

Źle się przyzwyczajać do bólu...

38 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie dziś idę do lekarza w sprawie kolana. Czasem zwłoka wynika z tych naszych terminów na NFZ. Zanim się doczekałam terminu rehabilitacji, na cito zresztą, to już dawno moje dolegliwości stały się niebyłe ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dolegliwość trwała kilka miesięcy i zwłoka tu tylko moja wina.

      Usuń
    2. Moja też i tak meczylam sie z tym bolem, Olek byl wtedy malutki.

      Usuń
  3. Patrząc na tytuł, myślałam, że post będzie o barku Olgi, że jak nie ma kawy, to zmiana czasu i coś tam.... Współczuję bólu. Wierzę w moc rehabilitacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!
      Choć nie każdy rehabilitant to magik

      Usuń
    2. Dopiero do mnie dotarło z tym barkiem 🤣🤣🤣

      Usuń
    3. Ja też się zastanawiałam, czy chodzi o bark, czy może o barek :D :D :D

      Usuń
    4. Głodnemu chleb na myśli.

      Usuń
  4. Dzien dobry. Dzisiaj leci matma, powodzenia tym co zdajom, niech zdadzom.
    A co na bark robi Ci rehabilitant? Bo mnie tyz boli...

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że Ci zaginął kluczyk od barku.
    Czymieny kciuki za piszących matmę i różne inne egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielka 🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    2. Ja tez byłam przekonana ze już wszystko wypiłaś i barek jest pusty….

      Usuń
    3. A to tylko cytrynufka się skończyła

      Kristal!
      A może to pocowidowe zmęczenie!!

      Usuń
    4. Czymam za piszących matmę!
      Tymczasem moj syn starszy napisal mi smsa ze próbnom mature z angielskiego napisau na 90 procentuf 😍 Przed nim caly rok nauki, wiec za rok bedzie stówa 🤪

      Usuń
    5. Jaka stówa, ja myśle ze nawet 200 bo kto mu zabroni?🤣🤣🤣

      Usuń
    6. O angielski to jestem spokojna, z polskim bedzie gorzej 🤪

      Usuń
    7. Trzymam kciuki za wszystkich zmagających się z maturą i egzaminem ósmoklasisty. Niech Moc potrzebna będzie z nimi i ich bliskimi!!! Dziękuję Wam za wczorajsze miłe słowa... Rybeńko, niech magiczny rehabilitant wywiąże się szybko i skutecznie z powierzanego mu zadania. Aby sprawny bark pozwalał Ci sięgać do barku po "bajkową krainę" ;)

      Usuń
  6. Właśnie się przed chwila dowiedziałam ze moja koleżanka poszła do masażysty na rehabilitacje kręgosłupa po czym spadła z łóżka rehabilitacyjnego i złamała rękę. Czeka ja operacja. Ciekawe co tam robili skoro doszło do takiej akcji. Musi on sobie większe lozko kupić jak chce żeby tam 2 osoby się zmieściły…🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale oplułam komórkę 🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    2. Matko! Odszkodowanie się jej należy!

      Usuń
    3. Ojej, współczuję i aż nie wierze, jak to możliwe.

      Usuń
    4. Ja tez się dziwie, może to jakiś masaz erotyczny, wtedy łatwo spaść z łóżka.

      Usuń
    5. A skąd wiesz?🤔😝

      Usuń
    6. No oczywiście ze nie wiem 🤪 wyobraźnia mnie poniosła 🤣🤣🤣

      Usuń
    7. Och, zaraz tam oczywiście:pp

      Usuń
    8. Po prostu właziła na łóżko i nie trafiła, a Wy tu o bezeceństwa podejrzewacie 🤣

      Usuń
    9. Nie trafić na łóżko to tez trzeba mieć powód..,, o 9 rano chyba jeszcze nie pila…..🤣🤣🤣

      Usuń
  7. Nie mogę
    Znowu strzelanina w szkole e USA!
    Jak bardzo chore jest, że 18latek może kupić legalnie broń szturmową!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbulwersowana25 maja 2022 19:14

      Też tego pojąć nie mogę! Jestem przeciwniczką posiadania broni przez obywateli.
      Nie wiem, czy jakiekolwiek zaostrzone przepisy wyeliminowałby takie tragedie.

      Usuń
    2. Wystarczy porównać ilość takich przypadków w USA i Europie

      Usuń
    3. No chore, ale kupił, bo mógł. Tylko dlaczego tylu kolegów zabił??? Gdzieś czytałam, że są badania które mówią, że to przetworzone żarcie, cukier.. coś robi ludziom z mózgiem. Jestem w stanie w to uwierzyć🤬

      Usuń
    4. To nawet nie koledzy byli tylko małe dzieci

      Usuń