piątek, 10 grudnia 2021

Rozczulająca szczerość

 Umówiłam się na boostera na 4 stycznia dopiero, bo nie było wcześniejszych terminów. Trudno pomyślałam,  w Wuhan cała rodzina zaszczepiona,  przeżyję. 

Ale ktoś mi poradził żebym zadzwoniła na covidową Helpline, że można tam to spróbować zmienić. 

To zadzwoniłam.

Już po  pół godzinie ktoś odebrał telefon. Miła pani zebrała ode mnie wszystkie dane,  prawie o rozmiar buta i kolor oczu zapytała jakby tutejszy pesel nie mógł wystarczyć. I pyta, a kiedy ja chcę mieć to szczepienie. Ja na to, że w przyszłym tygodniu,  jestem elastyczna. Ale nie. Muszę podać dzień i godzinę. To rzekłam,  wtorek 8 rano. Ciekawe czy jeżeli będzie termin na 8 10 to też się liczy?

Pani zapisała i powiadomiła mnie, że ktoś się skontaktuje ze mną jeśli będzie wolny termin. Zapytałam brawurowo,  a czy mejlem czy przy pomocy telefonu. 

A nie wiem,  odpowiedziała pani i się rozłączyła. 

Kurtyna.

69 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech się uda! Im szybciej, tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to
      Zwłaszcza że musiałam odstawić metatrexat i nie lubię..

      Usuń
  3. Ja wczoraj zaszczepion 3.dawką i na razie ok, bez powiklan:)
    Moce dla dzieciecia Cypla, obyś załatwiła sprawy na IP w szpitalu. Napisz nam potem, jak się sprawy mają.
    Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biało i puchato u nas, i piękne słońce- wszystko pewno zjedzie w burą chlapę:)
    Rybeńko musiałam sobie uświadomić, że Ty w Lux, bo tak to znajomo zabrzmiało. My mamy na 11 stycznia, ale najpierw, przy rozmowie, też pani nie umiała podać terminu- jak się zbierze grupa- usłyszałam.
    Ale mnie nie spieszno, dwie powinny już chronić należycie, trzecia jest przypominająca.
    Miłego, pogodnego dnia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I posyłam wielkie moce dla Cypla.

      Usuń
    2. Ale ja mam w ogromnym centrum to szczepienie mieć
      Setki osób!

      Usuń
    3. No cóż, może dlatego pani nie wiedziała. Ale jest nadzieja, że szybciej niż później:)

      Usuń
  5. Cypelku

    Wielkie moce dla ciebie!! I tweho dziecięcia.
    Ja mam dokładnie tak samo. Lęk o dziecko nie paraliżował. Kiedyś powiedziałam, że mogłabym mieć 10 dzieci od jednym warunkiem. Żeby NIGDY NA NIC NIE CHOROWAŁY!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już po trzeciej dawce, przyjęłam w listopadzie. Po tym, jak minęło mi przepisowe pół roku weszłam sobie na swoje IKP i mogłam wybierać i przebierać w lokalizacjach punktów i terminach, wybrałam następny dzień, chciałam to załatwić jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce to jest łatwiejsze

      I mniej ludzi się szczepi

      Usuń
    2. Cypelku zdrówka dla dziecka ! Ja zawsze panikuję gdy moim coś jest, mimo, że to duże chłopaki.

      Usuń
  7. Już wczoraj napadało tyle, że jak wyszłam z pracy wieczorem, to szukałam auta 😃
    A później miałam rozmowę z anty szczepionkowcem(matka trojki dzieci która wierzy magiczne kule i teorię zięby)
    Z radością zablokowałam.

    Moce dla potrzebujących.
    Rybeńko,niech Cię zaszczepią kiedy chcesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość twoja musiała być wielka

      Moja koleżankę to dam fb blokuje, takie bzdury wypisuje

      Usuń
  8. Snieg oddam , tanio ....a co tam , dopłacę nawet i koszt przesyłki pokryję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę Ci przywieźć to białe coś ! Wrrr ile tego g.... napadało !

      Usuń
    2. Ja za to nie oddam mojego. Dziecka w szkole i przedszkolu szczęśliwe. Tylko na dworze chciałyby być

      Usuń
    3. Marzycielko , jeśli tak "kochasz" to białe g ... jak ja , to Cię kocham i chcę się z Tobą ożenić . Nikt mnie nie rozumie , że nienawidzę śniegu .
      Owszem bywa piękny na obrazkach ;)

      Usuń
    4. Ajda jestem za ! Kiedy ślub ? 🤪Może w ferie spojrzę na niego łaskawszym wzrokiem, z naciskiem na może ...

      Usuń
  9. Ciekawe z tym twoim terminem. Ja jutro mam 3.dawkę i zastanawiam się brać Pfizera czy Moderne, a byłam szczepiona 2x Pfizerem. I mam nadzieję, że mnie zaszczepią, bo ciut brakuje mi do pół roku, a Niemce raczej dokładni w tych sprawach są. 😐

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziękuję za piękne życzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciauam napisać kochana, że jeszcze Kristal by kciaua złożyć życzonka, ale jakoś technika posiadłą moc nad jej dostempem do komci u mię i to jest baaardzoooo złą wiadomość

      Istnieje podejrzenie, że Ajda wziena i oddała jej sfego wirusa, a niełądnie!!

      Usuń
    2. Naprawiłam się…. Hurraaaa😘🤣😜

      Usuń
    3. Ale słowo weryfikacyjne rulez 🤣🤣🤣

      Usuń
    4. Chciałam dodać, ze ja podwójnie składam życzenia naszej Marzycielce…. Bo imieninowe i urodzinowe 🤪♥️🍀💐😍👍🚀🍾🍷💰💝

      Usuń
    5. Marzycielko, przyjmij ode mnie również najlepsze życzenia, spełnienia marzeń i samych radości 💕

      Usuń
    6. Wiem!
      D u p a
      Dużo Udanych Prezentów Arzycielko!!

      Usuń
    7. Pamiętacie hasło z Seksmisji ?
      Jeden z moich prezentów jest na avatarku ♥️

      Usuń
    8. Cukerky?

      Hasło otwierające windę?🤣🤣🤣

      Usuń
    9. Melduję, że internet ukarał Kristal za używanie brzytkich słów i znowu nie może komentować 🤣🤣

      Usuń
    10. Kristal masz rację i nie masz racji 🤣 Przez 20 lat obchodziłam razem imieniny i urodziny. Miałam dostać na imię Edyta, ale tatuś w stanie wskazującym poszedł mnie zgłosić w usc i tak jestę . Ale dawno temu ogłosiłam wszem i wobec, że imieniny przenoszę na czerwiec ( kwiaty tańsze i imprę na tarasie można zrobić ) 🤪🤣

      Usuń
    11. Znałam historię taty co był w takim stanie wskazującym że kiedy poszedł zarejestrować syna to dał mu Staś a już mieli jednego Stasia

      Usuń
    12. Bukiet ze słodyczy ( a później narzekam, że dooopka mi ryczy)...
      Dziękuję za wszystkie życzonka
      Przesyłam pozdrowionka.
      Lepiej z fariatkami się zadawać ,
      niż pisiorom swe głosy dawać.

      Usuń
    13. Lepiej niech doopka ryczy
      Niż kaczor obrzydliwie krzyczy

      Usuń
    14. Lepiej jeść tonami słodycze
      Niż oglądać kaczora niecne lice
      Rymy takie sobie
      Bo porządki w moim pokoju robię

      Usuń
    15. Mi się nic nie przypomino
      Bo piję piontkowe wino:p

      Usuń
    16. Lepiej wino pić piontkowe
      niż ze schodów spaść na głowę:)

      Lepiej cukierasy wcinać
      niż roboty dziś sić imać

      Lepiej Jaskółce idą lepieje
      przynajmniej jak kogut nie pieje

      Usuń
    17. Jaskółka widać że ćwiczy dzień i noc
      Trening ma moc!

      Usuń
    18. Lepiej tworzyć lepieje
      niż odśnieżać w zawieję

      Usuń
    19. Lepiej w piątek pić wino
      Niż w śniegu zaginonć

      Usuń
    20. Słodycze nastrój poprawiają
      a śniegi depresję wyzwalają
      Lepiej zjeść czekolad dwieście
      niż raz spotkać Szydło w mieście

      Usuń
    21. To zaklęcie działa. Musiałam zainstalować nowa przeglądarkę żeby tu napisać

      Usuń
    22. O ! Teraz Ryba się przyznała ,
      że mi wirusa podesłała ;pp

      Usuń
    23. Miśka smaku narobiła
      Więc nalałam sobie wina.
      Piję zdrowie mych fariatek
      Patrząc na czerwony kwiatek.
      I zagryzam słodyczami
      Dobrze mi tu z Wami ♥️

      Usuń
    24. Kristal
      Oplułam komórkę

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziś to chyba sraaaaa….

      Usuń
    2. Google mnie wypie…… jestem na Chrome

      Usuń
    3. Edki chodzi o wywiad z Rozenek to ona mówi zawsze to samo w każdym. I zaprzecza sama sobie …. Bo jej się chce… Nie jest głupia bo by tyle kasy nie zarabiała… mówi to co chcemy usłyszeć… to produkt nie człowiek i tak należy odbierać ją. Ona na tym zarabia kasę i tyle A jaka jardy prywatnie to tylko wiedza najbliżsi

      Usuń
    4. Sorry ale słownik mi tu zmienia

      Usuń
    5. Też tak myślę o Rożenek . Dawno dawno temu oglądałam wywiad również z Magdą Mołek . Mówić można dużo i mądrze ale to tylko mówienie .
      Masz rację produkt, w dodatku wszystko na pokaz , wszystko na sprzedaż...


      Usuń
    6. Też tak myślę o Rożenek . Dawno dawno temu oglądałam wywiad również z Magdą Mołek . Mówić można dużo i mądrze ale to tylko mówienie .
      Masz rację produkt, w dodatku wszystko na pokaz , wszystko na sprzedaż...


      Usuń
    7. Kristal

      Muszę przemyśleć bo może w tym coś być

      Poza tym widzę, że musisz kląć

      Usuń
  12. Dziękuję za pocieszki, jestescie kochane. Niestety w szpitalu pilne skierowanie-termin pol roku, stabilny 9 miesiecy. Zdechnac można A oddzial nie z gumy i więcej niż ma miejsc nie przyjmie, no. Rozumiem, tylko że. Na jutro cudem udało mi się znaleźć termin prywatny do dobrego podobno doktora, będziemy działać jakoś. Tylko po wuj place składki skoro większość muszę robić prywatnie bo wszędzie kolejki? Eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie po wuj te składki płacimy. W środę też idę do prywatnego, bo na fundusz to chyba nie doczekam.
      Trzymam kciuki za pomyślne diagnozy:)
      Dobranoc:)

      Usuń
    2. Cypelku wielkie moce !!!! Szlag człowieka trafia. My płacimy składki z pracy, mąż dodatkowo z działalności ( obojętnie czy zarobi czy nie jeszcze 380 zł)!!! Sk.... i koniec !!!

      Usuń
    3. Trzymaj się Cypelku😘

      Usuń
    4. Cypelku ❤️💚

      Marzycielko,
      Polski Ład podwyższy te składki. I może nie byłoby to złe, ale lekarzy od tego nie przybędzie, a oni tę kasę rozpierd…dla swoich.

      Usuń
    5. Wiemy, że szykuje się podwyżka. Wkurza to, że płaci się podwójnie i guzik z tego ma! A oni....szkoda strzępić język...

      Usuń