poniedziałek, 13 grudnia 2021

Dzieje się w Luxie;)

 W lux nigdy nie było agresywnych protestów. Co smutne pierwszy raz policja luksemburska była przygotowana kiedy pod TSUE przyjechali polscy górnicy i bandziory Bąkiewicza. Nie udało im się narozrabiać ani pobić kontrprotestantów.

A teraz co ja paczę. Foliarze nie dość że stanowią zagrożenie swoim codziennym zachowaniem to jeszcze postanowili podemolować okolice marszu. Brawo oni. A z powodu małego doświadczenia w walce z bandytami lux musiał pożyczyć z Belgii i antyterrorystów i armatki wodne 🤣🤣


A żeby jeszcze bardziej was uśmiechnąć 

Wczoraj rano pijany motocyklista próbował naprawić sflaczałą oponę przy pomocy gaśnicy 😂😂😂😂. Bezlitosny świadek wezwał policję 😎.


Ps. Wiem że dziś rocznica stanu wojennego. I tyle w temacie.




64 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. A cóż ich tak rozjuszyło? Czyżby zapowiedź obowiązku szczepień?

    OdpowiedzUsuń
  3. Do foliarzy jestem anty, zwłaszcza jak taka jedna maupa przylazla do pracy na kwarantannie(!) i mnie zarazila i wyladowalam pod tlenem🤬😡😱 niech armatki topsze dzialajom 😈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jest argument!!
      Rozpuścić foliarzy wodom:p

      Usuń
    2. A nie macie tam mrozu? Od razu byłyby kulki lodowe- mocniejszy sposób wybijania z głowy protestu przeciw szczepieniom.

      Usuń
    3. Co prawda, w czasie rekonwalescencji po Covidzie kiedy odpoczywalam w domu a mąż pracował online w domu zrobił się był najmłodszy bobo 😳😂 to może jednak powinnam być tej foliarce wdzięczna bo bym akurat w odpowiednim momencie w domu nie byla z mezem 🙈🤣

      Usuń
    4. Luxembourg i mruz he he

      Usuń
    5. Cypelku, to bardzo romantyczne poczęcie 🤩

      Ja mam covidową wnuczkę

      Usuń
    6. Nie zachowaliście dystansu 🤣

      Usuń
    7. No bo raczej…. Półtora metra….. to chyba niemożliwe???🤣🤣🤣

      Usuń
    8. No raczej nie dystansowalismy sie🤣

      Usuń
  4. Płaczek i Szlachtowicz - idole wielu pań blogerek.Zobaczcie co ci ludzie mają w głowach.Podobno Szlachtowicz lezy w ciężkim stanie w szpitalu,a normalni ludzie mają odkładane ważne zabiegi,bo nie ma miejsc..
    https://m.youtube.com/watch?v=Bcdbe9CraNg&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierniczę

      Jakoś mi go nie żal

      Usuń
    2. Kawałek wysłuchałam i po słowach nader poważnych- "Proszę państwa, pandemii nie ma" ucięłam filmik.

      Usuń
    3. Mnie wciąż zastanawia i dziwi to jak bardzo niewymagający,oględnie mowiąc.. trzeba mieć umysł,by ktos taki przekonywał - na spotkaniach po 700 osób i dużo więcej wyznawcow w internetach.To przerażające najbardziej.

      Usuń
    4. Każdy wierzy w to, co chce wierzyć, a potem szuka potwierdzenia. A w przypadku antyszczepionkowców to jest jeszcze podparte jakimś bzdurnym przekonaniem, ze odbiera się im wolność decydowania o ich zdrowi i narzuca metody leczenia czy profilaktyki. Im więcej źródeł popierających ich zdanie, tym bardziej są przekonani, ze mają racje. Ale nie weryfikują tych źródeł, bo albo im się nie chce, albo nie potrafią. Są podatni na wszelkie tytuły "naukowe", nie weryfikują swoich guru i wzmacniają się na forach. To im wystarczy.

      Usuń
    5. Obejrzyj bo na końcu jest ze gościu ciężko chory na nieistniejacy wirus leży w szpitalu

      Usuń
    6. A wirus istnieje i ma się dobrze.
      .

      Usuń
    7. Przeczytałam komentarze, bo ciekawa byłam jaka reakcja i z nich dowiedziałam się, że ledwo zipie.

      Usuń
    8. Przestań kobieto rozpowszechniać fake newsy,
      Szlachtowicz ma się dobrze, wysil się poszukaj na twitterze a wszystko będziesz wiedziała. wiem że to wam nie na rękę.
      Monika.

      Usuń
    9. AAa poczytajcie jeszcze co się dzieje we Włoszech jak
      ściągają do szpitali z powrotem wszystkich nie zaszczepionych lekarzy. Mam nadziej że za trzy krotną stawkę.

      Usuń
    10. Monika, ach Monika swe trzy grosze tutaj wtyka,
      A może to nie Moniczka, a Lizawietka, taka włoska kobietka?
      Kochana, to, że leży facet, to nie mój wymysł tylko info. tych co tam komentują. Mnie gościu zwisa i powiewa. Nie zaszczepił się, niech sobie choruje na własne życzenie.

      Usuń
    11. A jak by się zaszczepił to co, by nie zachorował ?
      Nie rozumiem...
      Dwie moje mądre kuzynki, dumnie zaszczepione,leżą w szpitalu
      Nie siej pisowskiej propagandy.
      Monika.

      Usuń
    12. Monika, gdybyś się trochę wysiliła, to wiedziałbyś, że np. ja to jestem akurat niepisowska i to mocno. Nie siej tu demagogi, bo nikt tu nie mówił, że szczepionka chroni przed zachorowaniem. Chroni przed ciężkim przebiegiem- ciężkim, czyli pod respiratorem. Kiedy Ty to do tej swojej łepetyny w końcu dopuścisz?
      A Twoje kuzynki mogą całkiem na coś innego chorować- wiesz, ze były zaszczepione i już Ci się zdaje, że chorują na covid, bo są w szpitalu. Fh te kuzynki....

      Usuń
    13. Dwie moje kuzynki, oto dowod naukowy 🤣

      Usuń
    14. Jaskolko, twoja piosenka jest super 😄

      Usuń
  5. Monika, im już nic nie pomoże, wchodzę tu żeby śledzić postęp ogłupienia, no cóż covidioza rozwija się nadal. I też mi ich nie jest żal, poczekamy co będą pisać za rok. I autorko bloga - nie wierzę, że ziemia jest płaska, chociaż pewnie zaraz mnie wyzwiesz od płaskoziemców.
    A i podpis - Andzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno pocieszające, że jest ich tu coraz mniej.
      Towarzystwo się wykrusza co mądrzejsze dopuszczają do siebie inne źródła niż TVN,TVP czy Polsa.
      Andzia coś Ty tu wszystkie są tolerancyjne ;)))))

      Usuń
    2. Zachowam te komentarze dla historii blogowej.
      Normalsów proszę żeby nie wdawać się z nimi w dyskusję.

      Usuń
  6. Żal mi tych biednych anonimów. Żeby na moim blogu szukać pożywki do złych emocji. Jakie to żałosne i smutne...

    Tyle jest fajniejszych blogów.

    Co mnie zawsze zdumiewa i prawie szokuje że najbardziej to ich cieszy, że blog ma mniej czytaczy/komentujących. Chyba muszę iść na terapię żeby swoje smutki uleczyć 😄😄😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany!!
      Za dwa dni 5000000😱😱🤣🤣🤣

      Usuń
    2. Gratulacje Rybko, o takiej liczbie ja nawet jeszcze nie śnię 😉

      Usuń
    3. No ja od bardzo bardzo dawna nie sprawdzam statystyk. Wbrew temu, co anonimy piszą to nie jest dla mnie ważne, kto i ile komentuje i ile mam wejść. Cieszy mnie, że mogę komuś czasem statystyk przyjemność moimi wpisami. Przykro, że hejterzy nawet tak niszowe miejsce chcą opluć jakby miejsc w internecie im brakowało do hejtowania

      Usuń
    4. Dla mnie hit dnia to złapany Kraśko przez drogówkę. Od 6 lat jeździł bez prawka bo mu zabrali. A ja zawsze myślałam, ze on świętszy od papieża 🤣🤣🤣

      Usuń
    5. Nie!!!
      Serio?!
      Ale jaja🤣🤣🤣

      Usuń
    6. Rozumiem, ze stracił prawo jazdy, różnie bywa, ale żeby przez 6 lat nie zrobić nowego? Dla mnie jako Dziennikarz jest skończony, już w nic mu nie uwierzę. Powinien się zajac czymś innym. Nie porównuje go do Durczoka ale coś w tym jest

      Usuń
    7. oprócz tego, że wysila się na dykcję, to pewnie jeszcze z dykcjom komentował innych kierowcuf😁

      Usuń
    8. Zapewne tak i kurde tego mu nie wybaczę . Powinien zniknąć z mediów for ever

      Usuń
    9. Dla mnie to też skandal
      Aroganckie do bólu

      Usuń
    10. Jak go TVN nie zwolni to już tez przestaje oglądać ich programy. Tak jak TVP

      Usuń
    11. To jeszcze bardziej pokazuje mizerię mediów...

      Usuń
    12. Nosz kurde !! A ja lubiłam jak prowadził Fakty .
      Najgorsze jest to , jak długo Kurwizja będzie z tego robić użytek , oj wykorzystają to na maxa :-Ooo
      Bdą próbowali wyolbrzymić , żeby mejzownika wyciszyć . I w sumie taki dziennikarz , swoją .... arogancją , butą czy nawet tylko olaniem , pracuje na rzecz nam panujących ... Ech ....

      Usuń
    13. Wstyd dla tego Kraśki

      Jednak to, że miał romans z Rozenek to jednak nie był przypadek 😄

      Usuń
    14. Jesso Rybka jakaś Ty poinformowana🙃
      TVN odsunął go od prowadzenia dzisiejszych faktów

      Usuń
    15. Powinni go wywalić. Jestem okrutna ale taka jest prawda . Pomnóż sobie 6x365 i ci wyjdzie ile razy złamał prawo. I jeszcze przemawiał jak prawie kaznodzieja jakiś strofujący innych . Osoba publiczna, medialna podlega zupełnie innej ocenie niż my szare ludki. 😜

      Usuń
    16. Myślisz, że codziennie siedział za kółkiem?🤪
      Akurat to nie ma znaczenia ile razy, wystarczy raz…

      Usuń
    17. Myśle ze nawet mógł kilka razy dziennie. Ale masz racje to nie o to chodzi. Zrozumiałabym gdyby tak postąpił pan Czesio ze wsi pipidówka ale nie wszechstronnie wykształcony dziennikarz, znany, lubiany, doceniamy… itd

      Usuń
  7. Trochę faktów dodałam

    Swoją drogą to bardzo ciekawe, że tutejsze czytaczki i mnie posądza się o słuchanie pisowskiej propagandy 😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Krasko- to jakaś porażka, teraz się wstydzi, teraz przeprasza a jakby nie złapali to by kolejne 6 jeździł...
    Swoją drogą to jest tupet celebrycki- ja wyjdę raz bez dokumentów i się cykam w drodze że kontrola akurat złapie, a tak przez 6 lat..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak

      No nie lubię tego No nie lubię

      Usuń
    2. Bardzo mnie zawiódł brał słów..

      Usuń
  9. Marzycielko, jak u was na froncie? U nas przedsxkole kilkunastooddzialowe leglo w gruzach, zostalo kilka grup. Od jutra nie puszcza mlodego, zorganizowalismy sie tak zeby do swiąt nie poszedl poniewaz jest wiecej niz pewne ze wpadnie w kwarantanne i będziemy kiblowac w święta w domu.
    Chorują nauczyciele, pomoce nauczyciela, dzieci, panie z biur, i ich wszystkich rodziny. A to tylko jedna szkola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas od dziś wszyscy obecni. Pytanie na jak długo ? Niestety kolejny raz wójt nie zgodził się na zdalne w tym tygodniu, więc jak ktoś złapie kontakt, to święta w kwarantannie! Podejrzewam, że nie będą wozić na testy, a wirus będzie hulał jak halny!

      Usuń
  10. Rybenko, tak sobie mysle ile milionuf mialas na koncie jak zaczelam tu bywac siedem lat temu? ❤️🍀

    OdpowiedzUsuń
  11. Stuhr w roli alkoholika znakomity, choć film bardzo smutny. "Powrót do tamtych dni"- historia dzieciństwa reżysera,klimaty późnego pPRL-u.

    OdpowiedzUsuń
  12. W zeszłym tygodniu miałam popołudniówki na mikrobiologii. Koleżanka dzwoni do szpitali, jeśli pacjenci mają patogeny alarmowe. Przygnębiona, bo coraz częściej słyszy, że dziękują za wiadomość, ale pacjent już nie żyje! A jakieś debilki będą pisać, że wchodzą tu, żeby sprawdzić stan ogłupienia:(( Chyba u nich zabrakło skali!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka to do nich nie przemawia , skoro nawet jak umiera ktoś bliski , nadal nie wierzą ....

      Usuń
  13. Cypelek karmisz ?
    Ten Twój Mikołajek to jada podobnie do mnie, właśnie jem kolacyjkę , przyznaję dzisiaj opóźnioną o dwie godziny prawie .
    A do wczorajszego , to fajnie , że trafiliście na dobrego lekarza , oby wszystko było już ok :)
    Spokojnego snu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajda, akurat dziś po karmieniu zasypialam jak zabita🤣

    OdpowiedzUsuń