niedziela, 7 listopada 2021

Jeśli chcesz rozśmieszyć Pana Boga

 Plany

Lecimy do Dublina, kolezanka odbiera nas z lotniska , jedziemy do hotelu, Rano jedziemy na uniwersytet bo są dni otwarte i oglądamy wszystko od środka, rozmawiamy z prowadzącymi ,itepe.

W niedzielę chłopaki wracają a ja myk do koleżanki i będzie się działo,  nocy zabraknie;))


Reality

Koleżance zepsuło się auto,  spoko, wzięliśmy taxi. 

Dni otwarte w Trinity są online....

A koleżanki córeczka po kontakcie z zarażoną covidem dziewczynką ma dużą gorączkę, trzeba zrobić test... Z noclegu i długich rozmów Polek nici...

Ja i tak zostaję, może się uda pogadać jakoś na zewnątrz. I kto wie, może jeszcze poznam Monikę?;))



34 komentarze:


  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj!
    Zdrowia! Niech to nie będzie TO

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech choć się udadzą te zmodyfikowane plany pod presją rzeczywistości😉Brzmią tez dobrze🙃

    OdpowiedzUsuń
  4. mój Tata skończył dziś 79 lat :) a że Babcia zwlekała z rejestracją syna aż do stycznia, to wszyscy mu składają życzenia w styczniu, tylko ja jedna pamiętam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego dla Taty ! I teraz i w styczniu !

      Usuń
    2. Najlepszego dla Taty 💐

      Usuń
    3. Sto latuuff

      Moja babcia też miała dwie daty;))

      Usuń
    4. Zdrowia dla Taty!! I pomyślności🍀

      Usuń
    5. Wszelkiej pomyślności dla Taty. Odmłodziła go Babcia😉Moja ciocia urodziła się 1kwietnia, więc jej mama zarejestrowała, że 2😀

      Usuń
    6. dziękuję, czasem mocno upierdliwy, ale złoty człowiek😍 a zwłoka wynikała z 2 powodów- 1. była wojna 2. babcia chciała mu odwlec służbę wojskową o rok :)

      Usuń
  5. Aaaa
    Moniki nie poznam, w każdym razie nie dzisiaj, bo też jakiś wirus, buuu

    Zdrowia dla wszystkich!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu
      Kurczę coś się dzieje. Mnie chwycił nerwoból i ciężko mi głęboko odetchnąć i leżeć na lewym boku( ból obojczyka). Miałam kiedyś podobnie tylko gorzej. Grunt, że już we własnym domu i łóżku..
      Zdrowia!!

      Usuń
    2. U mnie koleżanka co to nie szczepi się bo nie, jest w szpitalu w poważnym stanie. A jeszcze nie ma 40 stki, zdrowa jak koń…. Jak to się mówi . Za głupotę teraz płaci

      Usuń
    3. Kristal
      Myślisz, że jej to w głowie zmieni coś??

      Usuń
    4. U nas kolejny nauczyciel z covidem...

      Usuń
    5. I kolejne 2 osoby chore ( na Librusie jest info, podejrzewam, że na testy będą kierowani ). A dzieci nadal chodzą chore do szkoły, część nie nosi maseczek. My poszczepieni i co ? Ja pierdolę!

      Usuń
    6. I ciągle czytam o tych szczepionych, co to niezaszczepionym chcą życie meblować, a oni na to nie pozwolą. Nie, bo Nie. Ja pier...lę

      Usuń
    7. My (moja szkola) na razie się trzymamy. We wszystkich szkołach w okolicy część klas jest na zdalnym, niektore szkoły cale przeszły na tryb zdalny. Liczę na to, że skoro jestesmy zaszczepieni to ewentualnie skonczy się na lżejszych objawach, tzn że nie wylądujemy pod respiratorami czy tlenem w szpitalu.

      Usuń
    8. A hujpremier ogłasza, że w dupie ma zaszczepionych..🤮

      Usuń
    9. I nawet paszportów covidowych nie potrafią ogarnąć. W systemie nie ma trzeciej dawki. Koleżanki matka zaszczepiła się, chciała do brata 88lat do Izraela lecieć, ale nie może, bo od drugiej minęło pół roku, a oni tam przyjmują do 6m bądź po 3 dawce.

      Usuń
    10. Mnie jeszcze wk...jak ktoś mówi, że skoro jestem zaszczepiony, to na pewno nie covid. Kolega męża nie przyznał się w pt, że się źle czuje, dziś dzwoni, że ma gorączkę. Ale to nie covid, bo smak i węch ma. No żesz.... Miał zajęcia z dziećmi, spotkał mnóstwo ludzi. I on chce we wtorek, góra w środę pracować. Przecież może zrobić test i się upewnić, ale nie... Jak mi chłopa zaraził , to uduszę ...

      Usuń
  6. Logika jest taka- skoro zaszczepieni chorują, to po co się w ogóle szczepić i dawać się "truć". Nie tłumaczcie mi prawidłowości i następstw szczepienia, bo ja wiem i znam, ale jak wytłumaczyć tym, którzy nie chcą się szczepić i że nie mają racji?
    A już w ogóle nie rozumiem przekonywania się nawzajem wśród niezaszczepionych, że jaka tam planemia-
    srandemia, pic na wodę fotomontaż, a wokół szpitale przepełnione osobami pod respiratorami, w domach ludzie z gorączką po 40 stopni, szkoły sparaliżowane, przechodzą na zdalne,w innych krajach nikt nie majaczy, że nie me pandemii, ale nie, ale u nas nie....NIE- planemia- srandemia i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie kraje nawet tzw.byle demoludy, jak Rumunia, Bułgaria i inne wprowadzają mocne ograniczenia dla niezaszczepionych.Dosc rygorystycznie traktuje to rząd Włoch, Austrii i już mają rezultaty tych obostrzeń. Tylko u nas panuje"wolnosc",beztroska, bezmyślność antyszczepionkowców w dużej tez mierze za sprawą rządu, który nad niczym nie panuje, albo jak podejrzewam, jest to celowa strategia. U nas też podobno kwitnie podziemie paszportwp-covidowe, na wakacyjne wyjazdy ludzie sobie "załatwili" lewe zaświadczenia. Teraz trafiają do szpitala w ciężkim stanie, nie ma ich w systemie, ale twierdzą, że się zaszczepił w ten sposób robiąc jeszcze większy chaos.🤬 i leci w świat "prawda"że zaszczepieni też chorują.

      Usuń