wtorek, 12 października 2021

Świętowanie

 Na rocznicę szczeliłam sobie nowe pazurki, dzisiaj fryzjer, trzeba uczcić to życie.

Czytam nową książkę Roberta Małeckiego, tam na początku pada zdanie, żecie jest jak sraczka, tak szybko leci;))

Jeśli nawet jak leci szybko to na to nie poradzimy. Ale to,  jak umiemy lub też nie, się uradować dobrymi chwilami to już tylko zależy od nas. 

Dla anglojęzycznych zamieszkam wzruszający reportaż o chorującym na Alzheimera Tonnym Bennecie



Nawet bez dobrej znajomości języka chyba można zrozumieć, że nawet w tak strasznej chorobie można gdzieś troszkę znaleźć światełka.


33 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że szybko leci, to jeszcze im jesteśmy starsi, tym bardziej przyspiesza!
    To jest prawdziwa teoria względności ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się ostatnio podobał "Dygot" ale Jakuba Małeckiego. A tu pacz pani jeszcze jest Robert 😄 Choć nie wiem czy mnie tą sraczką zachęciłaś 🙈😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak trzymać. Świętować rocznice, łapać dobre chwile.
    Opiekowałam się przez 5 lat matką, która miała Alzheimera. Na początku lekarz orzekł, że to otępienie starcze, ale potem wykazała wszystkie cechy tej choroby. Czasami było strasznie. Byłam z tym sama (+ Jaskół, + córka do doraźnej pomocy). Nie dałam rady (wysiadł mi kręgosłup, o nerwach nie mówiąc). Ostatni rok przed śmiercią mama była w prywatnym ZOLu.
    To straszna choroba. Nie znalazłyśmy tej odrobiny światła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie rzeczy w życiu, że jest ciemno choć oko wykol...
      Bardzo Ci współczuję tej sytuacji❣

      Usuń
    2. Dzięki, ale to raczej o zrozumienie wtedy mi chodziło, a rodzina nie rozumiała, nie pomogła. Teraz maja mi za złe, że "dałam" matkę do domu opieki. Palcem nie kiwnęli, żeby tak się nie stało.
      Ta choroba jest straszna, ale nie te rzeczy pielęgnacyjne, nie karmienie były trudne, ciężko było patrzeć, jak matka się gubi, niknie, przestaje być sobą... ech....

      Usuń
    3. A mnie dzisiaj ucieszył prezent od dzieci z Anglii- przysłali mi kupę motków muliny Anchor:):) Będzie wielkie haftowanie:)

      Usuń
    4. No no no!
      Ja musze się drutami zainteresować

      Usuń
    5. Tacy co tak narzekają na innych to samo pierwsi oddają bliskich.
      Nigdy tego nie oceniam,

      Usuń
  5. Raz się dłuży, raz leci za szybko, urodziłam dziecko, wcześniak, maleńkie,leżało w inkubatorze dlugo- dluzylo się jak nie wiem co, chciałam żeby ten czas minął jak najszybciej a wydawało się że to wieki, wyszliśmy że szpitala i pstryk-ma już pol roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że teraz wszystko dobrze z maleństwem!

      Usuń
    2. Dziękuję:) różne mamy wczesniacze problemy ale ogólnie jest ok :)

      Usuń
  6. Z okazji czy bez to fajnie sobie coś szczelić dla siebie, dla radochy😉a gdy okazja zacna to już mus! A tak serio to tu i teraz jest najważniejsze, bo ono daje podwaliny na jutro, więc nie ma co odkładać dobrego samopoczucia na później. Umilać sobie życie można na wiele sposobów🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wystarczy kubek dobrej kawy

      Usuń
    2. albo czekolada :pp
      Najlepszego Rybcia na tę dyszkę i zdrowych następnych , wieeelu dyszek :**

      Usuń
  7. Bardzo dobre porównanie i już go nie zapomne.
    Czy w prędkości światła, czy jak błysk ciupagi ciesz się kolejnymi dekadami zycia.
    Może słowo dekada trochę spowolni to wrażenie uciekającego zycia😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby nie było to serduszko to duże osiągnięcie:)). Powinno być czerwone, ale nie umiem znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Carpe diem, Rybenko:) Gratulacje, ciesze sie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że możemy świętować z Tobą 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedobra rybka! A gdzie zdjęcia?
    Chcemy zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do fryzjera nie dotarłam
      Coś mnie powaliło jelitowo na prawie cały dzień 😭

      Usuń
    2. Oj, a już chciałam życzyć dalszego świętowania. Pozostało mi życzyć szybkiego powrotu do formy.

      Usuń