niedziela, 10 października 2021

O tym, jak omałoco poleciałam nie tam, gdzie chciałam

 W czasie mojego zagranicznego życia dość sporo czasu spędziłam na lotniskach. Były loty i duże, i małe. Najkrócej leciałam do Brukseli,  200km, pół godziny małym śmigłowym aeroplanem. 

Krótko mówiąc, nie można odmówić mi doświadczenia w poruszaniu się po lotnisku

Aż tu.nagle!

Samolot do lux odlatywał z wyjścia  nr 1. To idę w tym kierunku. Idę idę i nagle kolejka,  każą pokazać paszporty. Ja miałam dowód i to nowiutki i dzięki temu mogłam  skorzystać z automatycznej kontroli granicznej. Że też kurna wtedy nie zaświeciły mi się żadne lampki kontrolne!! W sumie było to fajne doświadczenie,  jedna maszyna skanuje dowód,  druga po chwili przygląda się Twojej facjacie. NIKT I NIC nie przygląda się twojemu biletowi... A szkoda 

Za bramką dość szybko okazało się, że przekroczyłam granicę Schengen 🙈. Przekroczyć było całkiem łatwo. Ale wrócić....

Kiedy po 3 próbach udało mi się w końcu dorwać kompetentną strażniczkę to ta spojrzała na mnie jak na ducha i 3 razy pytała,  jak mi się udało tam wejść 🤦

A to raczej ja się pytam, jakim cudem udało mi się wejść tak łatwo do strefy Schengen i to na dowód...!!!!


35 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zdążyłaś na swój samolot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ja jestem z tych, co zawsze mają zapas czasowy

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja już trochę zaczęłam się zastanawiać nad sequelem Terminala z Tomem Hanksem,;))

      Usuń
    2. Pamiętam film, scenariusz wcale nie niemozliwy😊

      Usuń
    3. Film geniealny

      Tylko.to mnie ratowało, że w interesie lotniska nie leżało, żebym tam została🤣

      Usuń
    4. poza tym oba twoje kraje istnieja..jeszcze

      Usuń
    5. Ale jakbym się zasiedziała to jedno duże by mogło przestać istnieć...

      Usuń
    6. Moze nie przestac istniec zupelnie,ale zmienic swoje położenie,w sensie znaleźć się w innej strefie,bo do tego usilnie zmierzają ..

      Usuń
  4. Kompletnie nie znam się na procedurach lotniskowych. Jednak widać, że te systemy bywają wadliwe. Potem niewinny pasażer musi ponosić tego konsekwencje. Dobrze, że zdążyłaś.
    U nas pierwszy przyszronek

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie wiesz nie wiesz nie
    co zrobić z Rybą
    Kiedy ją zdybią " 🎶 🤪 mruczał pod nosem pracownik num 3 patrząc bezradnie w dal...
    Tak mi się wymyśliło 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak beczałam na lotnisku w Marsylii, z żalu, że trzeba wracać, to mnie wzięli na bok i mierzyli mi temperaturę i pytali, czy brałam narkotyki!

      Usuń
    2. Klarka! I na pewno kazali wylać spirytus!!!

      Usuń
    3. Klarka brałaś tylko nic nie wiedziałaś 😁😁.

      Usuń
    4. F czerwonym vinie rozpuszczaaś??

      Usuń
  6. Rozumiem, że weszłaś do bramki"departure" przeznaczonej dla lotow "non Schengen"?
    Obysmy jako Polska pozostali w Schengen... 😏 Na protest się dziś wybieram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wybieram!!

      No i nie widziałam tego Non Schengen. Może było ukryte
      Może byłam zamyślona

      Usuń
  7. A jakbyś była terrorystkom ? 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc oni powinni uszczelnić i poprawić ten system
      ..

      Usuń
  8. Bo wszystko i wszędzie próbujemy zastąpić technologią i elektroniką, a wystarczyłoby żeby zamiast tego nowoczesnego ustrojstwa stał tam jeden człowiek, który by wpuścił albo nie wpuścił :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, ze wszysktko sie szczesliwie skonczylo. Czasami tak bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Rybko, super! Też byłam zgodnie z 11 przykazaniem - nie badz obojętny! Ja w Katowicach, z hasłem:zostaje w Unii😊jestem zbudowana tym, że było bardzo duzo ludzi.. jeszcze nie wszystko stracone, jeszcze będzie przepięknie. Ale w W-wie się działo 🍹😋😇👍✌najbardziej mi się podobała p. Wanda Traczyk😄

      Usuń
    2. P Wamda zdaje się jest dziś gwiazdą. I dzięki Bogu!!

      To samo mówiliśmy z mężem
      11
      Nie bądź obojętny

      Usuń