sobota, 25 września 2021

Paris

 Pierwszy raz byłam w Paryżu w 1991 roku,  po ślubie. Dobra kobieta przewiozła nas wieczorem po najciekawszych miejscach. Zakochałam się wtedy w widoku z Sacré Cœur. (Mogliby wprawdzie przestawić wieżę Eiffla,  bo trzeba się zmęczyć, żeby zobaczyć. ;))

Od tej pory byłam jeszcze kilka razy. Najbardziej ekstrawagancka wyprawa to wycieczka z Brukseli do Paryża na lunch;))

Nie mamy daleko, niecałe 400km. Ale nie bywamy zbyt często. 

Ażj tu nagle 🤩🤩🤩🤩🤩



Wysiadam z metra a tu tak;)

21 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknego, romantycznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tylko raz, w 1980 roku. Potem już się nie ułożyło. Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow! Ale cudnie, udanego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdraszczam, piękne miasto, robi wrażenie. Jedyne co mnie odrzucało to psie kupy na chodnikach.🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Quelle belle vue.. J'aime ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam raz, wspaniały pobyt, piękne miejsca ( plus zamki nad Loarą).
    Widok z wieży Eiffla niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na wiedzy jeszcze nie byłam
      A teraz nie ma biletów😭

      Usuń
  8. Mam piękne wspomnienia związane z Paryżem, językiem, Francja. Moje klimaty i duży sentyment do francuskojezycznej części świata.Francuskiego uczyła mnie babcia, zanim poszłam do szkoly.;)) Szukałam liceum z j. francuskim. Super trafiłam;)Mam w planach Paryż, może na wiosnę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dla odmiany kiedyś nie lubiłam francuskiego i bardzo nie chciałam się go uczyć
      A teraz bardzo lubię i mam frajdę, że się dogaduję

      Usuń
    2. Bo Ty jesteś poliglotką.Mnie było bardzo trudno zrozumieć tzw.język ulicy,Francuzi bardzo niestarannie mowią:)) A teraz to już w ogole..,ale mam zamiar to sprawdzić:))

      Usuń
    3. Za to napisać nawet bonjour bez słownika nie umiem😭

      Usuń
  9. Pieknego pobytu tam i tu😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zaczarowana do dziś.
    Paris piękno,które utkwiło w moim sercu.

    OdpowiedzUsuń